Archief - doom3 saai?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Genious

Legacy Member
Code_X9 zei:
wa ik schijt vind aan doom is da ge nog zo voorzichtig moog zijn als ge wilt... plots komt er toch in de middel of nowhere enen achter u gesprongen... sorry ze ma as ge zo een gfx kunt maken, zorgt er dan voor da als er enen achter u afkomt da dien een beetje hoorbaar is ofzo... anders word het gewoon tye belachelijk eh as de monsterkes gewoon om het even waar en wanneer plots weer achter u staan

met andere woorden: help het is te horrorachtig, maak het simpeler.
allee jong, das part of the game (bovendien had ik daar nie zoveel last van)

Decay

Legacy Member
Man, ik heb da een half uurke gespeeld en heb me al tien keer dood geschrokken. Dat spel is echt niet goed vor uw hart, als ge dat saai kunt noemen dan is er toch iets mis met u zalle :)

Father Goose

Legacy Member
Doom 3 is met zijn momenten wat saai maar wat ik echt zalig vind is het wandelen door de kleine gangetjes met je shottie en al ineens de lampen springen, dat is wel ff schrikken als je dan je flashlight aansteekt. ;)

ElGargamel

Legacy Member
idd, verschieten doe ik soms nog genoeg, klote spinnen, ik vind ze het walgelijkst tot nu toe, misschien omdat ik ook vies ben van die beesten.

dus in horror is het dik in orde

spijtig dat de levels tot nu toe allemaal op elkaar lijken, altijd diezelfde look en altijd indoor.

Een grote outdoor level had ook wel is gemogen. Maar dat is niet zo erg, het grootste probleem is dat het constant lineair is.

Er is altijd maar 1 juiste weg, ik zou graag is een shooter willen doen met meerdere wegen.

uterke

Legacy Member
Obliv` zei:
slechtste spel in jare
.

lol, vind ik niet hoor, slechste spel van het jaar : cs:cz

doom³ eeft een sfeer, die andere games niet hebben, you like it or you don't

Z!zZ

Legacy Member
beste spel in de game geschiedenis / i correct; beste revo-old school-shooter aller tijden

nazaar

Legacy Member
RTCW :ironic:

in het begin (eerste half uur ofzo ) verschiet ge wel veel en zijt ge voorzichtig enzo, maar daarna wordt het echt gewoon knallen en lopen, tot delta labs lvl 3 (of 4 kben het al vergeten) daar wordt het weer zalig ;)

tides

Legacy Member
Father Goose zei:
Doom 3 is met zijn momenten wat saai maar wat ik echt zalig vind is het wandelen door de kleine gangetjes met je shottie en al ineens de lampen springen, dat is wel ff schrikken als je dan je flashlight aansteekt. ;)

Ah elk spel is bij momenten wel eens saai tijdens half life heb ik mij ook af en toe dood verveeld :p, maar voor de rest is het een goed spel, en dat geld ook voor doom3 en voor zo veel andere spellen.

Tot nu toe vond ik het stuk tussen Mars underground en de alpha labs het saaist.

yannick

Legacy Member
ik vind echt dat er een alien mod (zonder die klote predators) zou moeten komen voor doom3, hoe goed zou dat wel ni zijn :D . Beste alien spel dat er bestaat dan wrs, de engine leent er zich toch geweldig toe :D.

Z!zZ

Legacy Member
Er komen genoeg mods......als ze nu die source vrijgeven gvd ! ! !

yannick

Legacy Member
Het vervelende van de zaak is dat mods tijd vragen, soms jaaaren :s

D@Rk W|Zz

Legacy Member
doom zou saai zijn idd, moest het geen MP gedeelte hebben that is :)

s.p.a.w.n.

Legacy Member
Doom III is op papier saai , maar als ge u eigen toelaat u te laten meeslepen zitten heel't spel op het topke van u stoel

als ge vant begin overtuigd zijt dat nie scary is en saai gadet ook zo nie vinden ... ik kan ook na ijzingwekkende films al vb the birds (van hitchcock (alst zo is geschreven)) kijken me een apatische tote en zonder spanning te voelen ze ...

tis vooral belangrijk dage u laat meeslepen

s.p.a.w.n.

Legacy Member
ElGargamel zei:
idd, verschieten doe ik soms nog genoeg, klote spinnen, ik vind ze het walgelijkst tot nu toe, misschien omdat ik ook vies ben van die beesten.

dus in horror is het dik in orde

spijtig dat de levels tot nu toe allemaal op elkaar lijken, altijd diezelfde look en altijd indoor.

Een grote outdoor level had ook wel is gemogen. Maar dat is niet zo erg, het grootste probleem is dat het constant lineair is.

Er is altijd maar 1 juiste weg, ik zou graag is een shooter willen doen met meerdere wegen.

kraadt u Deus Ex aan

s.p.a.w.n.

Legacy Member
Code_X9 zei:
wa ik schijt vind aan doom is da ge nog zo voorzichtig moog zijn als ge wilt... plots komt er toch in de middel of nowhere enen achter u gesprongen... sorry ze ma as ge zo een gfx kunt maken, zorgt er dan voor da als er enen achter u afkomt da dien een beetje hoorbaar is ofzo... anders word het gewoon tye belachelijk eh as de monsterkes gewoon om het even waar en wanneer plots weer achter u staan

zet et geluidsniveau maar wa hooger ... meestal haddik ze voor ze me aanvielen ze

de spannendste momenten waren als het soms 2 - 3 minuten doodstil was
dan kreegk zwaar de creeps :D

en het moment dage outdoor gaat en da er daar spinnen opduiken , en ge moet knallen en van die air containers oppakken tegelijk

Holy Paladin

Legacy Member
spel is totaal nie creepy

int begin mss, ma na 10 minuten wordt et gewoon routine
zombiekes hoort ge van ver, en aan die snelheid, genoeg tijd om ze neer te schieten
imps ziet ge me hun vuurballen altijd staan, ook simpel om op te schieten
de soldaten zijn gewoon maar soldaten
die beesten me hun oplichtende ogen zijn dood voor ik deftig besef da ze er zijn
pinky ziet er veel stoerder uit dan hij is
die spinnen kunnen geeneens op de muren kruipen, da is wa ze creepy zouden maken maja niet dus
de cacodemons, grote bol in de lucht ge kunt er ook nie naast schieten
die doodskoppen zijn dan nog et best, ambetant om te raken van dichtbij, ma daar slagen ze bijna nooit in
die kerels met chainsaw zijn ook nog goe, kunne wa incasseren

ik zit aan communications ofzo, ben bijna nooit verschoten ofzo, en gewone spanning opwekken zit er ook nie bij (zoals in avp)
ene keer was wel erg, ik zie zo een manneke en kpeis, zucht weer zone zombie, plots, KNAL die schoot op mij, nie verwacht
ma da was geeneens de bedoeling, erg eigelijk

en ik speel ofc int donker met geluid luid enzo

khad er zoveel van verwacht, wou al lang ne nieuwe horrorshooter, ma da is et gewoon nie

aliens vs predator2, deftige horror, aliens die nie zomaar verschijnen, zich nie constant achter paneelkes verstoppen, maar wel veel en veel spannender
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan