spel is totaal nie creepy
int begin mss, ma na 10 minuten wordt et gewoon routine
zombiekes hoort ge van ver, en aan die snelheid, genoeg tijd om ze neer te schieten
imps ziet ge me hun vuurballen altijd staan, ook simpel om op te schieten
de soldaten zijn gewoon maar soldaten
die beesten me hun oplichtende ogen zijn dood voor ik deftig besef da ze er zijn
pinky ziet er veel stoerder uit dan hij is
die spinnen kunnen geeneens op de muren kruipen, da is wa ze creepy zouden maken maja niet dus
de cacodemons, grote bol in de lucht ge kunt er ook nie naast schieten
die doodskoppen zijn dan nog et best, ambetant om te raken van dichtbij, ma daar slagen ze bijna nooit in
die kerels met chainsaw zijn ook nog goe, kunne wa incasseren
ik zit aan communications ofzo, ben bijna nooit verschoten ofzo, en gewone spanning opwekken zit er ook nie bij (zoals in avp)
ene keer was wel erg, ik zie zo een manneke en kpeis, zucht weer zone zombie, plots, KNAL die schoot op mij, nie verwacht
ma da was geeneens de bedoeling, erg eigelijk
en ik speel ofc int donker met geluid luid enzo
khad er zoveel van verwacht, wou al lang ne nieuwe horrorshooter, ma da is et gewoon nie
aliens vs predator2, deftige horror, aliens die nie zomaar verschijnen, zich nie constant achter paneelkes verstoppen, maar wel veel en veel spannender