Archief - doom3 saai?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vlammes

Legacy Member
Holy Paladin zei:
spel is totaal nie creepy

int begin mss, ma na 10 minuten wordt et gewoon routine
zombiekes hoort ge van ver, en aan die snelheid, genoeg tijd om ze neer te schieten
imps ziet ge me hun vuurballen altijd staan, ook simpel om op te schieten
de soldaten zijn gewoon maar soldaten
die beesten me hun oplichtende ogen zijn dood voor ik deftig besef da ze er zijn
pinky ziet er veel stoerder uit dan hij is
die spinnen kunnen geeneens op de muren kruipen, da is wa ze creepy zouden maken maja niet dus
de cacodemons, grote bol in de lucht ge kunt er ook nie naast schieten
die doodskoppen zijn dan nog et best, ambetant om te raken van dichtbij, ma daar slagen ze bijna nooit in
die kerels met chainsaw zijn ook nog goe, kunne wa incasseren

ik zit aan communications ofzo, ben bijna nooit verschoten ofzo, en gewone spanning opwekken zit er ook nie bij (zoals in avp)
ene keer was wel erg, ik zie zo een manneke en kpeis, zucht weer zone zombie, plots, KNAL die schoot op mij, nie verwacht
ma da was geeneens de bedoeling, erg eigelijk

en ik speel ofc int donker met geluid luid enzo

khad er zoveel van verwacht, wou al lang ne nieuwe horrorshooter, ma da is et gewoon nie

aliens vs predator2, deftige horror, aliens die nie zomaar verschijnen, zich nie constant achter paneelkes verstoppen, maar wel veel en veel spannender

dikke pee gij :niceone:

Decay

Legacy Member
Ik heb het nu al ongeveer 6 uur gespeeld en nog steeds vind ik het niet saai, ik krijg hoe langer hoe meer schrik ( komt misschien ook omdat ik net 5.1 systeem heb aangeschaft). Als je stopt met lopen en je scherm rood wordt en die stemmen rond je heen zoemen dan krijg ik het toch HEEL benauwd. Die kleine roodogige monsters die zijn zo scary, alleen de manier waarop ze bewegen is al schrikaanjagend. Die ogen! Die lijken recht door je heen te spiesen. Als je je openstelt voor Doom 3 dan zal het een toffe speelervaring worden maar als je dat niet doet dan is het verspilling van tijd en moeite.

Decay

Legacy Member
Wat is deftige horror? Kheb alle Resident Evils gespeeld op de psx en Doom3 is toch wel veel griezeliger vind ik. Mja Res evil kan u dan ook niet zo betrekken in een game als een FPS he.

Holy Paladin

Legacy Member
system shock 2, aliens vs predator 2
tis nieveel kweetet ma tis nie simpel om te maken ook :p

Den Deze

Legacy Member
Na een uurke spelen is da spel idd saai, altijd hetzelfde...
Loop rond, pak pda, goh ik kan nu een nieuwe deur binnen etc... Spel is al van mijn schijf verdwenen :)

Z!zZ

Legacy Member
Het spel draait dan ook niet rond het openen van deuren .....:ironic:

section_00

Legacy Member
het spel is zooo saai
enige toffe momenten was het begin en in de catacomben
voor de rest had ik zoiets van "damn heb ik da nu nog ni uitgespeeld..."

FoRCe

Legacy Member
sSkoEziE zei:
@FoRCe: euhm echt niet. Tzijn zeker niet alleen de graphics die tellen.


dude, mijn reply was op die "simpel spel"

Wat mij eig ongelooflijk irriteert zijn gasten die niks dan negatieve kritiek geven over d3 terwijl het eigenlijk totaal hun genre van spel niet is en nooit was.
Komaan zeg, als ge d1 en d2 hebt gespeeld, dan is d3 uber vet. Echt alles wat ge ma verwacht is dit.
Natuurlijk is d3 gehyped en vol lof over gfx zodat bijna iedereen wel eens d3 wil testen. Met gevolg natuurlijk dat een cs'r of nen tactical shooter zit te melken over de AI en de zwakke gameplay van Doom ...

Wel om eerlijk te zijn, als niet cs'r vindik cs ook ma een zwak en saai spel. Tis gewoon mijn genre ni en zo is doom3 ook ni bedoeld voor iedereen.

Zo gaat dit ook zijn bij HL2, ppl die nooit HL1 gespeeld hebben of die er niks aan vonden, wrm gaan ze dan in godsnaam HL2 bekritieseren ? Oorzaak is de hype en iedereen wil eens zien of er iets van waar is.


Dus gasten die vinden dat doom3 saai is --> speel een ander spel die voor u niet saai is.

Z!zZ

Legacy Member
k dan .....

Ge moet ook nen dikke whiner zijn om zo te whine....lol

FoRCe

Legacy Member
wel doomedByZizZ, vo ene keer geef ik u 200% gelijk :)

Kben trouwens eens benieuwd wat de reacties gaan worden op HL2

pyRomAni@c

Legacy Member
de sfeer en graphics zijn zeer goed. de gameplay gaat toch vervelen na een tijdje want het is echt alleen maar knallen en pdas lezen zodat je weer door een deur kan

Holy Paladin

Legacy Member
FoRCe zei:
Dus gasten die vinden dat doom3 saai is --> speel een ander spel die voor u niet saai is.
zeg eens wa doom3 dan is

als et een horrorspel is dan is et mijn genre zeker, edoch et suckt qua horror
als et echt gewoon doom met gfx is, ja dan is da objectief gezien ook wel saai te noemen tegenwoordig, ma idd mijn genre nie

serious sam, da was nu is ne goeie doom remake :p

Blackend

Legacy Member
Wat mij wel opvalt is dat het heel veel opvalt is dat ruimte/scherm en geluid veel uitmaken.

Als ik dat bij ne vriend van mij speel met een 15 inchke, in zijne living waar veel licht is en geluid dat uit koptelefoon komt die naast den bureau ligt, is er totaal niets aan eigenlijk... dan gaat ge door het spel en is het repititief...

Maar als ge het met surround/hoofdtelefoon en op een groot scherm speelt op uwe allenen waar nie te veel licht is, is het toch iets compleet anders ze ... (:scared: )

Holy Paladin

Legacy Member
ja dat zeggen ze allemaal ... ik doe et ook zo, en niks spanning. zit er nie in
ge zijt gewoon bang da ge gaat schrikken (want da is et enige dat da spel doet) ma da is nie hetzelfde

@force ok maar zo wordt et wel nie verkocht ze..

no_way2go

Legacy Member
Igeef toe ik vind het ook saai als ik het gewoon overdag in een verlichte kamer speel met men geluid bijna op 0 maar als ge Doom III speelt 's nachts, helemaal alleen, in den donker en me u boxe op maximum dan .... !!!!!!

Doom III is nu al de basis van nieuwe games (Quake 4 !) deze engine kan alleen maar verbeterd worden door deze "trend"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan