Archief - doom3 saai?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Warlock

Legacy Member
Kheb in een review gelezen dat doom3 nogal saai en eentonig is, wat is daar van aan? Kheb vroeger eens unreal2 gespeeld, dat was ik na 5 minuten al beu, wegens te saai, graphics mogen dan wel subliem zijn, als het enkel zo wa knallen is en door gangskes lopen, is het niks voor mij
Doom1 vond ik wel zalig, maar jah kwas toen nog maar 10 ofzo en kvon da toen wel zalig zo heel den tijd monsters afmaken, maar nu zou k da ook oersaai vinden

[NeO]-mtr

Legacy Member
Als ge da nu zou saai vinden dan moet ge Doom 3 beter niet spelen, sublieme graphics maar relatief oersimpele gameplay (door gangskes lopen en knallen, niet veel meer dan dat). Tis wel een goei spel als ge dervoor zijt. :)

sebastos

Legacy Member
DOOM³= kamerke binnen, 3 monsters neerknallen, volgende kamer, 2 monsters neerknallen, volgende kamer, baaske neerschieten, volgende kamer, 5 monsters neerschieten, ....
begrijpt ge

sluysen

Legacy Member
vind ik ook

ofwel vind ik het niet cool, omdat die domme zombies me altijd in de rug doden


vond doom 2 al wat saai, vind 3 op basis van objectives enzo, niet veel beter


graphics zijn wel subliem...

sebastos

Legacy Member
inderdaad
das waar
D³ moet het van zijn gfx hebben zoals FarCry
dus ni kopen als je een slecht systeem hebt
dan kan je evengoed in je kast gaan kijken en doom 2 nog is ff spelen
dan heb je het ook weer gehad

Genious

Legacy Member
nie alleen van zijn gfx, maar ook van zijn sfeer
en in feite ook van zijn gameplay, want sommige mensen willen gewoon zo een eenvoudige gameplay :unsure:

Z!zZ

Legacy Member
hehe doom3 is ni saai....

Was daar juist klaar met Sarge "levelboss" na een paar reloads en kwast ff beu ....FF pda'ke pakken, paar mails lezen van gasten waarvan ik alleen het karkas nog zag liggen etc....Buh, ook beu; mmm zie ik dak nog een filmke over den BFG heb staan, kzet da op rol een jointje en door de mix van die coole beelden en men ziel dat begon te flashen kreeg ik mega véél zin om dien BFG 9000 is grondig uit te testen : D ....Back in action n het leveldesign dat mij weer helemaal betoverd had heeft me weer meer dan een uur in een trance doen verder spelen; Damn i luve this game

kSeon?

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
hehe doom3 is ni saai....

Was daar juist klaar met Sarge "levelboss" na een paar reloads en kwast ff beu ....FF pda'ke pakken, paar mails lezen van gasten waarvan ik alleen het karkas nog zag liggen etc....Buh, ook beu; mmm zie ik dak nog een filmke over den BFG heb staan, kzet da op rol een jointje en door de mix van die coole beelden en men ziel dat begon te flashen kreeg ik mega véél zin om dien BFG 9000 is grondig uit te testen : D ....Back in action n het leveldesign dat mij weer helemaal betoverd had heeft me weer meer dan een uur in een trance doen verder spelen; Damn i luve this game


:ironic:

sincere

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
hehe doom3 is ni saai....

Was daar juist klaar met Sarge "levelboss" na een paar reloads en kwast ff beu ....FF pda'ke pakken, paar mails lezen van gasten waarvan ik alleen het karkas nog zag liggen etc....Buh, ook beu; mmm zie ik dak nog een filmke over den BFG heb staan, kzet da op rol een jointje en door de mix van die coole beelden en men ziel dat begon te flashen kreeg ik mega véél zin om dien BFG 9000 is grondig uit te testen : D ....Back in action n het leveldesign dat mij weer helemaal betoverd had heeft me weer meer dan een uur in een trance doen verder spelen; Damn i luve this game


I feel you doomedbyzizz hehe :doc:

Jethro

Legacy Member
Hier is een quote vanop bit-tech.net

I knew Doom intimately and loved it, and I know that this is a remaking of the original classic. However in a world where people are demanding more and more from games, the old concepts just do not work with a whizzy graphics engine bolted on the front (Daggerfall vs Morrowind anyone?). Doom3 is the living proof that eye-candy alone cannot make a game. For those of you who spend hundreds of pounds on a new graphics card for this… I only hope it lasts you until Half-Life 2.

blasfie

Legacy Member
doom³ is echt wel fun, mar las ge deus x fan of zo zijt, en houdt van diepe gameplay, zulde er niks aan vinde

maar als ge painkiller/ss/will rock cool vond, is doom³ superfun :D

DGEN

Legacy Member
1x uitgespeeld...voorlopig gn d3 meer totdat k heimwee heb ofzo..
zeer geschikt spel om die ambetant neefkes van 6-10 jaar goe te late schrikke

SliPkOrN

Legacy Member
Warlock zei:
Kheb in een review gelezen dat doom3 nogal saai en eentonig is, wat is daar van aan? Kheb vroeger eens unreal2 gespeeld, dat was ik na 5 minuten al beu, wegens te saai, graphics mogen dan wel subliem zijn, als het enkel zo wa knallen is en door gangskes lopen, is het niks voor mij
Doom1 vond ik wel zalig, maar jah kwas toen nog maar 10 ofzo en kvon da toen wel zalig zo heel den tijd monsters afmaken, maar nu zou k da ook oersaai vinden
ik vond het ni saai, soms wel wa eentonig maarja, denk dan wel da gij het saai zou vinden, ge schrikt u soms wel een hart attack maar na nen tijd worde da gewoon en verschiet ge nog maar amper

Wietskie

Legacy Member
Ik begin de SP stilaan saai te vinden (hoewel ik al een flink stuk in de Delta labs zit).
Altijd hetzelfde....ergens binnen gaan....voorzichtig rondkijken ..... en dan duikt er toch nog ene achter je gat op :(

Genious

Legacy Member
Wietskie zei:
Ik begin de SP stilaan saai te vinden (hoewel ik al een flink stuk in de Delta labs zit).
Altijd hetzelfde....ergens binnen gaan....voorzichtig rondkijken ..... en dan duikt er toch nog ene achter je gat op :(

dus slagen ze er toch in onvoorspelbaar te blijven.
blijf trouwens doorspelen want:
de hel is nie ver meer en das een heel andere ervaring

Code_X9

Legacy Member
wa ik schijt vind aan doom is da ge nog zo voorzichtig moog zijn als ge wilt... plots komt er toch in de middel of nowhere enen achter u gesprongen... sorry ze ma as ge zo een gfx kunt maken, zorgt er dan voor da als er enen achter u afkomt da dien een beetje hoorbaar is ofzo... anders word het gewoon tye belachelijk eh as de monsterkes gewoon om het even waar en wanneer plots weer achter u staan

One-t|M@[hINe

Legacy Member
kvin da spel ook boring as hell///

\\\serieus! dikke mislukking, d³
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan