Warlock
Legacy Member
Kheb in een review gelezen dat doom3 nogal saai en eentonig is, wat is daar van aan? Kheb vroeger eens unreal2 gespeeld, dat was ik na 5 minuten al beu, wegens te saai, graphics mogen dan wel subliem zijn, als het enkel zo wa knallen is en door gangskes lopen, is het niks voor mij
Doom1 vond ik wel zalig, maar jah kwas toen nog maar 10 ofzo en kvon da toen wel zalig zo heel den tijd monsters afmaken, maar nu zou k da ook oersaai vinden
Doom1 vond ik wel zalig, maar jah kwas toen nog maar 10 ofzo en kvon da toen wel zalig zo heel den tijd monsters afmaken, maar nu zou k da ook oersaai vinden




