Archief - doom mod (geen remake meer :) )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phil

Legacy Member
Yasutoko zei:
En voor die namen.
Het moet iets catchy zijn.. Een NIET veel gekozen naam...
Is éénmaal nu zo..
We kunnen hem nu toch éénmaal niet ' Theofiel ' .. Of ' Bart ' .. Ofzo gaan noemen hé .. ^o)

Geef hem toch een standaard amerikaanse naam.

John, Joe, Tom, ....

Thorgal is een naam uit een stripreeks ...

Als ge echt iets Noors klinkend wilt, pak dan 1 of andere godheid, dan begrijpt de rest vd wereld er ook iets van ...

Ga de namen van de 99% van de helden na, die hebben bijna allemaal redelijk normale namen ...
(en als ge toekomstklinkende naam zoekt, neem u dan een rpg ofzo en pak een naam van 1 of andere NPC)



Ardon (favo naam van m'n broer ;) )

Yasutoko

Legacy Member
Argh..
Waarom wilt iedereen iets Amerikaans ..
En dan zeggen ze dat games zelf ééntonig enzo zijn en dat ze TE voorspelbaar zijn.
Jullie zouden eigenlijk het spel zelf ééntonig dan maken en TE voorspelbaar.. Door de naam al typisch amerikaans te maken. :doh:

En Thorgal is Noors lijkend, en de hele wereld zal die naam wel verstaan, en het moet iets APART zijn, al klinkt het nu orcisch of niet. :doh:

Maar ja.. Ik kan er nu ook niet aan doen dat jullie dan liggen te neuten over dingen dat als er een spel uitkomt, dat er zo een reactie komt van : Argh .. Was te saai, te eentonig, niet iets vernieuwend. :ironic:
En het ergste eraan is .. Je geeft dan NU wel zelf idee'tjes om het eentonig, niet vernieuwend te maken :niceone: doe zo voort

Tracker

Legacy Member
en waarom krijgt de hoofdpersoon zo een speciale naam? o ja thats right, hij alleen overleeft de hel? :o

Yasutoko

Legacy Member
Dat is net zoals 'gordon freeman' niet in 'Half-life' past, moet doodgewoon wennen.
En het is ook zoals je voor het 1st op je fietsje stapt als mega klein gastje, past OOK niet..
Jongeske.. Speel het eerst een paar keer, en je zult zien dat de naam wel past in plaats van erover de hele tijd ligge te NEUTE da het niet past en dit en dat..

Don't PRE-JUDGE !!! :angry: :tongue:

Phil

Legacy Member
so

Ik blijf erbij.

Als ge nu nen noormannen mod zou maken, past da wel ...

(en Gordon Freeman past wel bij half life, da's nen hedendaagse naam)

Yasutoko

Legacy Member
Gordon freeman past in een sportspel dan eerder als je het net zou horen ofzo..

Net als deze..
Ach.. Je snapt het echt niet..
Kom uit je 4kante kartonnen doos in je kop en smell reality.

Het moet eerst wennen!!

Genious

Legacy Member
kunnen we plz stoppen met te zagen over de naam vant hoofdpersonage, txs :)

we zijn veel meer met ideeën voor de naam van de mod zelf

Yasutoko

Legacy Member
Matrix squaaare :p

Mehe.. En gordon freeman lijkt niet op een wetenschapper naam, echt niet.
Komt doodgwn door Half Life dat je daar direct aan denkt :)

Piekatsjoe

Legacy Member
Doom³: Hell's Revenge/Lucifers Revenge :p?

Naam: OepieKnoepie of Jack Bauer ofzo

Genious

Legacy Member
tga mebbe makkelijker zijn eenmaal ik jullie het volledige verhaal kan geven in 1 bestand (ipv van versie 1 op page 1 in dees thread en de correcties op page 2 of 3)

Holy Paladin

Legacy Member
Yasutoko zei:
Matrix squaaare :p

Mehe.. En gordon freeman lijkt niet op een wetenschapper naam, echt niet.
Komt doodgwn door Half Life dat je daar direct aan denkt :)
gordon is ne doodgewone naam, freeman ook, thorgal niet
kzou zegge blijf bij die naam ma zorg er dan voor da er veel pda's rondslingeren van thorgal zen psychiater die verteld over hoe erg hij gepest werd op school enzo

als ge al weigert kritiek te erkenne voor ne naam, dan zie ik de mod nie goekomen tbh

Yasutoko

Legacy Member
Gordon en freeman.. Waren dat geen namen ook van bekende acteurs ?? .. En sporters ?? :p

Mehe, ik erken wel kritiek op de naam enzo..
Maar ik weiger wel een normale AMERIKAANSE naam, te geven, of een belgische/duitse .. T'moet iets.. Niet echt verwachtend zijn hoe de character zou heten.

Holy Paladin

Legacy Member
ok dat is positief maar er zijn zeker betere betekenisvolle namen dan die
et moet klikken ook eh

Yasutoko

Legacy Member
Idd het moet klikken,
Wat we zoeken is iets krachtigs..
Iets raar achtig..
Moet catchy zijn..

En dat heeft nu éénmaal niet een belgische/duitse of amerikaanse naam niet, en we willen op een niet voorspelbare kant gaan met de mod.. En als je daar dan een normale amerikaanse naam gaat gebruiken.. HALLOOO :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan