Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Yasutoko zei:@ Genious.
Kijk in je mail box.
@ Berstalin.
Ofcourse, het moet wel moeilijk zijn, maar met een beetje goeie strategy enzo.. Zou het normaal wel tegoei moeten aflopen.. Tenzij je echt bij iedere zombie enzo gaat stilstaan.. Aleh.. Ik weet dan niet zo hé.. Maar dat zou dan wel dom zijn, de bedoeling zou moeten zijn dat je je vlug haast naar het platform daar dan, en niet je sweet time pakt ofcourse, en natuurlijk, de tijdsom die je krijgt zal wel aanzienlijk groot zijn, en niet bv. 5 minuten, sinds het ruimteschip groot is, er veel gangen zullen zijn.. VEEEL te veel I think, mr lekker spannend, muziek die je opdringt, zombies dat uit alle kanten en hoeken komen.. En dan nog is een lekkere baas op het einde? .. Kom op.. Don't tell me that won't get your adrenaline rushing?![]()

Genious zei:gij zit echt propvol goede ideeën![]()
ad: I know.. Ik heb teveel fantasy waarmee'k nergens naartoe kan ...
ad:Yasutoko zei:Vraagske : Hoe noemt de held van Doom³ ?? Degene die je speelt ..
Berstalin zei:Als ik u was zou ik die tijd limiet op het ruimteschip weglaten want as je de tijd tekort maakt gan er veel klagen van te moeilijk en als je teveel tijd geeft is het ook weeral niet goed. Voor de rest vind ik de verhaallijn wel leuk bedacht. Maar bij jullie moet blijkbaar iedereen doodgaat ik zou er graag een sidekick bijzien ne dude or girl die u tijdens gevechten bijstaat (niet iemand die je constant moet beschermen mar iemand die u gewoon wat volgt en af en toe oneliners zegt). Als dat technisch haalbaar is.

Moose_T zei:Ik denk niet dat ie een naam heeft.
