Archief - doom mod (geen remake meer :) )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Genious

Legacy Member
idd, wil je niet meewerken, ge kunt blijkbaar wat van verhaalkes schrijven :)
pm mij of bt es met je mail als je wil meedoen.

Yasutoko

Legacy Member
@ Genious.

Kijk in je mail box.

@ Berstalin.

Ofcourse, het moet wel moeilijk zijn, maar met een beetje goeie strategy enzo.. Zou het normaal wel tegoei moeten aflopen.. Tenzij je echt bij iedere zombie enzo gaat stilstaan.. Aleh.. Ik weet dan niet zo hé.. Maar dat zou dan wel dom zijn, de bedoeling zou moeten zijn dat je je vlug haast naar het platform daar dan, en niet je sweet time pakt ofcourse, en natuurlijk, de tijdsom die je krijgt zal wel aanzienlijk groot zijn, en niet bv. 5 minuten, sinds het ruimteschip groot is, er veel gangen zullen zijn.. VEEEL te veel I think, mr lekker spannend, muziek die je opdringt, zombies dat uit alle kanten en hoeken komen.. En dan nog is een lekkere baas op het einde? .. Kom op.. Don't tell me that won't get your adrenaline rushing? :p

Genious

Legacy Member
Yasutoko zei:
@ Genious.

Kijk in je mail box.

@ Berstalin.

Ofcourse, het moet wel moeilijk zijn, maar met een beetje goeie strategy enzo.. Zou het normaal wel tegoei moeten aflopen.. Tenzij je echt bij iedere zombie enzo gaat stilstaan.. Aleh.. Ik weet dan niet zo hé.. Maar dat zou dan wel dom zijn, de bedoeling zou moeten zijn dat je je vlug haast naar het platform daar dan, en niet je sweet time pakt ofcourse, en natuurlijk, de tijdsom die je krijgt zal wel aanzienlijk groot zijn, en niet bv. 5 minuten, sinds het ruimteschip groot is, er veel gangen zullen zijn.. VEEEL te veel I think, mr lekker spannend, muziek die je opdringt, zombies dat uit alle kanten en hoeken komen.. En dan nog is een lekkere baas op het einde? .. Kom op.. Don't tell me that won't get your adrenaline rushing? :p

gij zit echt propvol goede ideeën :)

tides

Legacy Member
Ik vind dat het schip echt "haunted" moet zijn, niet gewoon wat zombies en imps, maar het zou echt moeten "leven". 't Is maar een idee hoor :p

Heeft iemand trouwens al bedacht op welke planeten het afspeelt?

Genious

Legacy Member
ik dacht anders aan 1 van de manen van Mars, of is da geen goe idee? :unsure:

tides

Legacy Member
Goed idee, ik zou zeggen, ofwel één van de manen van Mars, ofwel een maan van Jupiter.

Komen er ook nieuwe demonen in voor?

Holy Paladin

Legacy Member
de originele doom speelde zich af op deimos en phobos, 2 manen van mars

Genious

Legacy Member
bon, we hebben een naam voor ons hoofdpersonage: Thorgal Finch
zeg ons wat je er van denkt :)

Yasutoko

Legacy Member
Btw, mss weten de mensen dit al graag..
Hebben we een geschatte ETA op de mod Genious?? :)

Genious

Legacy Member
ik vrees dat we dit nog niet kunnen geven nu, we zijn nog maar pas begonnen, en kwil nie lijk valve heel den tijd verzetten.

wanneer we redelijk gevorderd zijn ga ik wel eens een releasedate geven.

we zijn ook van plan een demo of 2 tussendoor te releasen, maar zoals ik zonet heb gezegd, het is te vroeg voor datums.

Yasutoko

Legacy Member
Dus je hebt het gehoord mensen.
Geduld, geen vragen stellen er naar.
Wachten op de demo's .. :)

En mss enige Filmpjes/Screenshots .. Gaan we die ook releasen na aanzienlijke tijd? Om hen te laten watertanden? :D

Yasutoko

Legacy Member
Vraagske : Hoe noemt de held van Doom³ ?? Degene die je speelt ..

Bertold

Legacy Member
Kwas weg en nu staan er al weer 20 comments bij , der is lijk nog veel belangstelling, we gaan dan eens al die ideeen bundelen , en een irc channel en een siteje maken ,

Je hoort wel nog :)

Genious

Legacy Member
zodra we de naam vant modteam hebben, maakik een IRC channel
dan kunnen we es allemaal daar gaan zitten en afspreken, in afwachting doen we dat op #sidclan

kSeon?

Legacy Member
(19:21:48) (@Genious) bon, ik ga es aan die mail vo het team beginnen
(19:22:11) (@Genious) wil er btw iemand nog es ieten zeggen in die mod thread
(19:22:15) (@Genious) om em omhoog te liften :)

#abandoned

:unsure:

Templarke

Legacy Member
I'm in, kga leren mappen enzo, Genious, graag wat concrete opdrachtjes aub :crazy: :crazy: :niceone:


hurrah fo' abandoned :applause:

blasfie

Legacy Member
Berstalin zei:
Als ik u was zou ik die tijd limiet op het ruimteschip weglaten want as je de tijd tekort maakt gan er veel klagen van te moeilijk en als je teveel tijd geeft is het ook weeral niet goed. Voor de rest vind ik de verhaallijn wel leuk bedacht. Maar bij jullie moet blijkbaar iedereen doodgaat ik zou er graag een sidekick bijzien ne dude or girl die u tijdens gevechten bijstaat (niet iemand die je constant moet beschermen mar iemand die u gewoon wat volgt en af en toe oneliners zegt). Als dat technisch haalbaar is.


is technisch haalbaar aangezien er al zo'n mod bestaat, nl TINMAN ;)

Moose_T zei:
Ik denk niet dat ie een naam heeft.


doom space marine :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan