Naam : Jake/Jack Bannard
Naam van de mod : Last Stance / Final Hope ??
En dan mss een ietsje verbetering voor het verhaaltje :
Deel 1 :
Mss nog een kleine prelude doen...
Eerst zo gewoon.. Zelf al de speler laten spelen, om dus degelijk te weten wat de storyline hierin is.. Alles zien te halen wat nodig is.. met nodige dingen.. Beetje extreme stealth dan ofzo.. En dan gaat hij in een kamer binnen om da door te sturen en net wanneer hij dus de aarde wilt waarschuwen, en net zo voor hij dus dat kan doen (cinématic) een paar marines stormen daar dan binnen, omsingelen hem, en dan Betruger dat dan door de marines komt, beetje dialogue.. Knal..
Vliegt hij de cel in... Deel 1 begint hier.
Deel 2 :
Maak het een beetje meer realistischer ... 1 monster dan dat een HEEL ruimteschip uitmoord BUITEN jij...

Euhm.. najah..

Maak het dat er een paar zijn opgeraakt, op verschillende plaatsen, en plaats er dan nog een paar overlevende marines bij.... ofcourse die sterven door een script drbij.. Iets later na die Uu dan te helpen..
Het cockpit idee'tje is idd goed, maar hier zou de grootste vloot overlevende moeten zitten, meerdere marines, en een paar gwne scientists enzo, en een piloot, dan word je weg gezonden iets te doen ofzo... één of ander automated defence systeem in het ruimteschip..
Maar ofcourse, wnr je dat opzet dan.. ' Warning : Critical malfunction in energy core sector 3-5-8 '
Krijg je een oproep die dan eerst te gaan repareren.. Daar vind je een dode engineer, en DAAR zou je al de 1ste keer de 2de hoofdbaas moeten zien, maar dan ofcourse, kort daarna terug vertrekken, om daarna terug zijn lelijke kop te laten zien, en dan uiteindelijk te sterven.
Nu, je repareert die, hoor je door de speakers dan van het schip ' Automated Defence System Restored. Working At 50 % Power ' .. Najah.. het schip moet nog een lange tijd vliegen hé.
Gaje terug, krijg je die tering deur niet open, achter de deur hoor je geweerschoten dan.
Moet je dan weer's terug om een bypass te kunnen doen uit de security room van het ruimteschip, om die deur open te krijgen, lukt je, ga je terug, zieje dat de hele cockpit uitgemoord is..
MAAR!! Aan een klein schermpje zie je ineens cijfertjes.. Jaja.. Cijfertjes.. Loop je daarna toe, zieje dat het een self destruct is...
And here the fun part starts.
Je moet je in een 'bepaalde tijd' door de hordes van het nu BIJNA volledig dood ruimteschip zien te banen..
Doeje dat, extreem moeilijk though, hordes komen gemakkelijk af nu, naar de bay waar een kleinere reddingsboot staat.
Daar schiet weer een ciné'ke in.. Zieje 2 laatste overgebleven marines schieten op jaja.. De eindbaas, ofcourse worden vermoord op een gruwelijke manier, moet jij dan terwijl die tering tijd loopt die zien te verslaan, omdat die OP het reddingsbootje staat te camperen .. Lekker gezellig.
Dan ciné.. Hup... Je vliegt weg (als je het gehaald hebt) .. En achter je ontploft het fucking ruimteschip..
Einde deel 2
Deel 3 :
... Argh.. Neej.. Ik ga mn fantasy niet op hol laten slaan

.
Als je al zowat goed vond wat'k hier voorstelde dan.. Just tell me, and I will post the rest

.