Archief - doom mod (geen remake meer :) )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Genious

Legacy Member
ivm de naam: wat zouden jullie zeggen van:

operation save my ass :p

betere ideeën zijn welkom :D

Z!zZ

Legacy Member
mmm

Main character zou ik ZizZ noemen en de mod....mss DoomedByZizZ? =D

j/K ofc :x

Bertold

Legacy Member
LOL :rofl: oké tis goe , ZizZ is et geworden tot nu toe , voor betere voorstellen zet et hier ! ;)

Jason

Legacy Member
denk is eerst na wa voor een hoofdpersonage ge wilt hebben

- Nen stillen (af te raden, aangezien die er in D³ al is)
- Ne gewone vent, die af en toe iets zegt (Kweet ni echt een voorbeeld, Freeman zou mss kunnen)
- Ne vent die denkt dat um grappig is, mss zelfs grappig maken alst ga (à la Jack Carver, Far Cry)

InFerNo

Legacy Member
lol a la Sam 'Serious' Stone van serious sam :D die quotes ownen ;(

Morpheus

Legacy Member
als ge iemand nodig hebt om grondig te testen... hier heb je hem :)

(-Pr3D@t[0r]-)

Legacy Member
Genious zei:
lijt me logisch, zou stom zijn om mod te maken en em dan nie vrij te geven als em af is. of bedoelt ge da ge wilt alpha/beta testen? :)
alpha/beta testen en kyken wat er mis aan is of wat er ontbreekt
zodat ik ook iets heb gedaan voor deze mod :lol:

Yasutoko

Legacy Member
Naam : Jake/Jack Bannard :unsure:

Naam van de mod : Last Stance / Final Hope ?? :unsure:

En dan mss een ietsje verbetering voor het verhaaltje :


Deel 1 :

Mss nog een kleine prelude doen...
Eerst zo gewoon.. Zelf al de speler laten spelen, om dus degelijk te weten wat de storyline hierin is.. Alles zien te halen wat nodig is.. met nodige dingen.. Beetje extreme stealth dan ofzo.. En dan gaat hij in een kamer binnen om da door te sturen en net wanneer hij dus de aarde wilt waarschuwen, en net zo voor hij dus dat kan doen (cinématic) een paar marines stormen daar dan binnen, omsingelen hem, en dan Betruger dat dan door de marines komt, beetje dialogue.. Knal..
Vliegt hij de cel in... Deel 1 begint hier.


Deel 2 :

Maak het een beetje meer realistischer ... 1 monster dan dat een HEEL ruimteschip uitmoord BUITEN jij... :unsure: Euhm.. najah.. :p
Maak het dat er een paar zijn opgeraakt, op verschillende plaatsen, en plaats er dan nog een paar overlevende marines bij.... ofcourse die sterven door een script drbij.. Iets later na die Uu dan te helpen..
Het cockpit idee'tje is idd goed, maar hier zou de grootste vloot overlevende moeten zitten, meerdere marines, en een paar gwne scientists enzo, en een piloot, dan word je weg gezonden iets te doen ofzo... één of ander automated defence systeem in het ruimteschip..
Maar ofcourse, wnr je dat opzet dan.. ' Warning : Critical malfunction in energy core sector 3-5-8 '
Krijg je een oproep die dan eerst te gaan repareren.. Daar vind je een dode engineer, en DAAR zou je al de 1ste keer de 2de hoofdbaas moeten zien, maar dan ofcourse, kort daarna terug vertrekken, om daarna terug zijn lelijke kop te laten zien, en dan uiteindelijk te sterven.
Nu, je repareert die, hoor je door de speakers dan van het schip ' Automated Defence System Restored. Working At 50 % Power ' .. Najah.. het schip moet nog een lange tijd vliegen hé.

Gaje terug, krijg je die tering deur niet open, achter de deur hoor je geweerschoten dan.
Moet je dan weer's terug om een bypass te kunnen doen uit de security room van het ruimteschip, om die deur open te krijgen, lukt je, ga je terug, zieje dat de hele cockpit uitgemoord is..
MAAR!! Aan een klein schermpje zie je ineens cijfertjes.. Jaja.. Cijfertjes.. Loop je daarna toe, zieje dat het een self destruct is...
And here the fun part starts.

Je moet je in een 'bepaalde tijd' door de hordes van het nu BIJNA volledig dood ruimteschip zien te banen..
Doeje dat, extreem moeilijk though, hordes komen gemakkelijk af nu, naar de bay waar een kleinere reddingsboot staat.
Daar schiet weer een ciné'ke in.. Zieje 2 laatste overgebleven marines schieten op jaja.. De eindbaas, ofcourse worden vermoord op een gruwelijke manier, moet jij dan terwijl die tering tijd loopt die zien te verslaan, omdat die OP het reddingsbootje staat te camperen .. Lekker gezellig.
Dan ciné.. Hup... Je vliegt weg (als je het gehaald hebt) .. En achter je ontploft het fucking ruimteschip..
Einde deel 2

Deel 3 :

... Argh.. Neej.. Ik ga mn fantasy niet op hol laten slaan :).

Als je al zowat goed vond wat'k hier voorstelde dan.. Just tell me, and I will post the rest :).

sincere

Legacy Member
Maak ne mod waarbij da ge een van die soldaten zijt die ge moe volgen in delta labs, daar steekt minder werk in :p Nee jk, Naam: gordon carver hehe.

Bertold

Legacy Member
Zalig Yasutoko ! :) Geen zin om mee te werken om het verhaal helemaal uit te werken? PM me dan es

Yasutoko

Legacy Member
** Edit **

Ah.. Hmh.. Domme ik... Dat het zo gemakkelijk was voor spoiler tag te plaatsen.. Anyway.. Staat er nu.

En bt belgium.
Zie in je PM box :)

Jason

Legacy Member
Van Yasutoko die "Final Hope" is wel kewl als Subtitel van een mod...
ma dan moede nog een echte naam verzinne :p

"My mommy is a Martian: Final Hope" ofzo :p

Yasutoko

Legacy Member
$uperFly zei:
"My mommy is a Martian: Final Hope"

Ik zit met je in.. Moet niet gemakkelijk zijn.. :D.

Nu euhm .. Hmh... Najah.. Hmh...

'' ED:FH ''

Wich stands for : '' Earth's Downfall : Final Hope ''

Berstalin

Legacy Member
Als ik u was zou ik die tijd limiet op het ruimteschip weglaten want as je de tijd tekort maakt gan er veel klagen van te moeilijk en als je teveel tijd geeft is het ook weeral niet goed. Voor de rest vind ik de verhaallijn wel leuk bedacht. Maar bij jullie moet blijkbaar iedereen doodgaat ik zou er graag een sidekick bijzien ne dude or girl die u tijdens gevechten bijstaat (niet iemand die je constant moet beschermen mar iemand die u gewoon wat volgt en af en toe oneliners zegt). Als dat technisch haalbaar is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan