Archief - doom mod (geen remake meer :) )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Berstalin

Legacy Member
Ik denk dat er zekers een site moet kome voor deze mod. Want er zijn zoveel goede ideeën en hier zijn ze niet echt geordend en gaan er goede ideeën verloren. Ik zou wel graag willen helpen me een verhaallijn maar ik moet kijken hoe het gaat zitten met mijn schooljaar of het niet gaat tegenvallen qua lessen en eindwerk dat ik er dus TIJD in kan steken want nu beloven van mee te doen en later zeggen kheb geen tijd zou niet fair zijn tegenover jullie. Dus is er iemand eigenlijk bezig me ne site want ik heb daar geen ervaring mee of een site te bouwen.

Genious

Legacy Member
wel, kheb dan een kleine primeur voor gij.
de site: http://users.telenet.be/betee/doom/ , betee is er wel nog nie mee gereed, en de titel van de mod is maar tijdelijk.
Gelieve int engels te babbelen op ons forum ;)

en anders kunt ge ons ook vinden op quakenet: #abandoned

kwas van plan om nog ff te wachten met eht vrijgeven van ons URL, ma kga het ier toch nu al doen :)

Berstalin

Legacy Member
De name of the character :Thorgal Finsch. Ik zou de voornaam veranderen Thorgal doet mij aan die van viking van die strips denken een simpele voornaam zou ik beten vinden zoals RUPERT of ROBERT iets amerikaans want het zijn toch altijd die amerikanen die het in de storylines van games meestal verkloten en weer de ene of andere zombieramp of hell outbreak veroorzaken. Of tewel moet je die PDA's van DOOM 3 nakijken voor een naam dan kun een link leggen tussen DOOM 3 en de MOD voor modnaam dacht ik aan ESCAPE OF (ETERNAL) DAMNATION of tewel DOOM 3:the aftermath?

En als jullie nog geen mod team name hebben wat dacht je van SATANS BITCHES of PROGRAMMERS OF THE UNDERWORLD?

Ik geef maar ideetjes ook al zullen sommigen ze inspiratieloos vinden.

Genious

Legacy Member
hebben al een naam voro eht modteam
ivm de naam, van waar denkt ge dat de naam anders kwam? :)

Yasutoko

Legacy Member
@ berstalin .

Amerikanen moeten het niet altijd gedaan hebben hé. Ieder mens is gelijk ;). Dus ieder mens maakt wel fouten. En dit .. Neej.. kga nix zeggen, niets verklappen :).

Dan.. De naam enzo is al beslist dus :). Maar de mod naam idd nog niet... dus daarbij nog mss wat :help:

Phil

Legacy Member
Naam van het personage vind ik idd ook verkeerd gekozen ...

Thorgal past niet in zo'n omgeving ...

Templarke

Legacy Member
My point exactly, klinkt als een Orc (btw, ik werk eraan mee maar heb geen invloed :cry: )





:D All hail Genious :bow: (voor hij me deopped in den IRC chan ;) )

Genious

Legacy Member
staat momenteel vast, als ge met een betere, ubernaam af kunt komen, doe dat dan plz :)

tides

Legacy Member
Fuck!! Ik zie dat ge al iemand hebt voor concept art! Verdomme, nu kan ik al helemaal niet meer helpen (en ik had juist zo'n goede ideeën :sad: )

Yasutoko

Legacy Member
En voor die namen.
Het moet iets catchy zijn.. Een NIET veel gekozen naam...
Is éénmaal nu zo..
We kunnen hem nu toch éénmaal niet ' Theofiel ' .. Of ' Bart ' .. Ofzo gaan noemen hé .. ^o)

tides

Legacy Member
Yasutoko zei:
Moose_T, bedoel je om te tekenen??

Jah (ik dacht toch altijd dat dat concept art was :unsure: , als dat niet het geval was, is dat wel een serieuze misopvatting :p)

Yasutoko

Legacy Member
Nee het kon ook zijn om idee'tjes te geven hé :D.
Wel, kom langs op ons mIRC channel :).
We zoeken nog mensen die tekenen enzo ;)

tides

Legacy Member
Yay! Hopelijk zullen jullie mijn tekeningen goed vinden, want ik ben nog maar 16, dus verwacht geen supertekeningen zoals van die tekenaats van Id :p; maarja ik leer bij.

Nog een probleem, ik heb geen mIRC :(, en het kan nog even duren voor ik het heb.

Maarja mijn hulp zal wel niet ZO hoognodig zijn zeker :p alhoewel het mij irriteerd dat ik niet kan meewerken, verdomme :sad:

b0rt

Legacy Member
ik heb hier nog ne layout liggen voor ne site, en het werkt op php -> gewoon inloggen en posten mogelijk

indien ge geinterresseert zijt (meer info,..) moede ma iets laten weten (tis dus gratis :) )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan