Archief - doom mod (geen remake meer :) )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Holy Paladin

Legacy Member
krachtig raar en catchy, wel thorgal is idd raar :p

zeg dan eerst is wa voor een persoon da is want als et ne normale mens is die daar gewoon werkt dan moet ge ne gewone naam gebruiken
als et ne superman is dan is da zo precies cliche, dan is ne cliche naam ook goed gelijk havoc ofzo

Phil

Legacy Member
Nja, ge verkracht gewoon het personage thorgal door die in zoiets te steken :p

Maak dan van uw hoofdpersonage een *****, en geef die een naam van een zwarte ...
Lijkt nog altijd logischer dan thorgal :p

(en vierkanten doos? kruipt gij uit de uwe en leert kritiek aanvaarden)


:offtopic:

no offence, maar zijt gij die kerel van 14 met z'n zoontje en eeuwige liefde? :unsure:

(gewoon uit nieuwsgierigheid)

Yasutoko

Legacy Member
Holy Paladin zei:
zeg dan eerst is wa voor een persoon da is want als et ne normale mens is die daar gewoon werkt dan moet ge ne gewone naam gebruiken
als et ne superman is dan is da zo precies cliche, dan is ne cliche naam ook goed gelijk havoc ofzo

Wel, de persoon in kwestie is een raar type, wel een nobel karakter, maar heeft een raar verleden.
Heeft lichte psychische problemen, maar gebruikt daar medicijnen voor.

@ Phil.
lees jij niets fso ?? ...
Ik zei dat'k wel kritiek aanvaard..
Enneuh.. Da was euforisch.. FFS GROW UP MAN.

Enneuh... Ik wil er geen woord over horen, het is 16 !!! Rekenen gaat je ook lichtelijk niet aan hé ?? . 1987 !!! FFS .

Yasutoko

Legacy Member
Ik ben en blijf rustig maar als die ineens een low blow geeft.. :(

Genious

Legacy Member
tracht je gedachten over onzen Thorgal Finch los te koppelen van het sterrenkind thorgal plz :)

Phil

Legacy Member
nja, nog 1 vraagske.
Ge wilt geen typisch westerse naam, maar ge geeft hem wel als achternaam finch....


(anders kunt ge hem John Smith noemen, lekker anoniem :p )

(en ivm leeftijd, sry dat ik niet naar iedereen z'n profiel kijk he kerel ...
en kwou u daar niet mee kloten ofzo, gewoon nieuwsgierigheid)


anyway, veel succes met de mod, khoop dat hij lukt.
En dat ge de mogelijk erin steekt dat we de naam van het hoofdpersonage kunnen aanpassen :tongue:

Yasutoko

Legacy Member
Tis ' John Do ' ... Voor de 'anonieme naam' :p.

En hmh.. Snix.. Hmh.. Maar kwetste wel enorm.. Door een reden..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan