Archief - Die2nite, text based Zombie survival MMO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
Dag 4 en nog maar 11 levend :p. Eerste nacht wel al direct 18 mensen dood ^^. Gisteren waren de poorten opengelaten en er waren maar 3 doden :p.

VV@rl()rd

Legacy Member
Nieuw dorp, nieuwe noobs. De mens dat de poort ging toe doen is buiten het dorp gevlucht en gestorven, poort natuurlijk open gebleven en ook 1 dode. Dat ik maar rap in distant town zit ze verdomme :p.

w00tw00t

Legacy Member
Dag 6 en nog maar 9 levend. Helft is gestorven door uitdroging. Hebben wel enorm veel resources en moeten ons tot dag 9 geen zorgen maken over de attacks omdat we genoeg defence hebben. Watchtower tot lvl 5 wat plezant is om resources te zoeken dicht bij de stad en te teleporten naar de stad zonder AP te verbruiken. Denk dat wij het zonder problemen zullen uithouden tot dag 10 of 11 als we zo blijven doorgaan. Daarna zal wel moeilijker worden.

stoomboot

Legacy Member
Poltje zei:
Iemand zin om een 9lives coalition te starten? Zeg maar uw username en dan stuur ik u wel een invite.
Dan is er al veel meer kans dat we samen in een town terechtkomen hé. :)

EvilTwin zei:
Mocht ik weten hoe, dan zou ik er wel eentje willen starten. Maar ik vind zelfs diegene niet terug waar ik momenteel in zit :p

Edit : invites sent :p



Stoomboot

Quecera

Legacy Member
Resident x 15
15 citizens (+ 25 deaths)

Day 8 (Geraakte nooit voorbij dag 1 & 2 de eerste 4 dorpen, dus een lekker record)

Leuke stad met leuke mensen die mekaar graag helpt!

Tip: Speel nooit op hordes.fr (de franse versie), daar steelt 50% van de citizens van elkaar :/ typisch franse mentaliteit zeker, record daar van de server ligt op 26 dagen na zoveel meer seizoenen dan de engelse versie.. op die2nite is het record iets van 43 dagen lol... fransmannen en teamplay, iets wat niet samengaat :p Daarbij is nog eens 70-80% geshunned/banned van town omdat dieven random mensen reporten omdat ze zelf gereport zijn zzz, die forums daar zijn 100% full flaming spams, terwijl ik op die2nite na 5 dorpen maar 1 iemand heb zien stelen en die was direct gebanned :p En nog geen 1 flametopic zien opengaan

Unpro

Legacy Member
Hoe kunt ge niet voorbij dag 1 en 2 geraken? In mijn eerste town zit ik nu al aan dag 7 :p

w00tw00t

Legacy Member
Op mijn eerste account 10 dagen en dood maar last man standing gekregen dus 6 dagen hero :D
En op mijn tweede account mijn infectie genezen gekregen dankzij een inwoner dus dag 7 en counting

pffftt

Legacy Member
ben er ook eens mee begonnen sinds gisterenavond

heb best wel interesse in een coalitie, mijn nick is Pedrosurvivor


Vengeful lagoon of crime (2)

No deaths tonight. All is well. However, I guarantee you the zombies will be starving tonight: I don't fancy our chances...

FYI, we'll just forget about the citizens who ventured into the World Beyond yesterday, shall we? According to the latest news, there were 10 of them.
- The Crow

Deaths in town :
None!
Other Victims (11) :
Bugsbunny, ChineseSad, DamnedOne, halflifecs, MichaelKnight, PhantasmicDelight, Shadowhawk1530, Sprengi, Tatsumi, tigerarmy78, warlord221

Delirium

Legacy Member
EvilTwin zei:
Ja, dat ben ik. Zit jij daar ook?

Jeps, onder de naam 'Deller'.
'k Was diegene dat gisteren die zombie in uw sector had gekilld.
'k Dacht die naam komt me bekend voor :D

pffftt

Legacy Member
hm ik ben hier in de desert en heb een safe,een trolley en een beer fridge gevonden, kan maar 1 ding dragen dus vraag me af wat ik moet meenemen naar de stad :f

GammaGamer

Legacy Member
pffftt zei:
hm ik ben hier in de desert en heb een safe,een trolley en een beer fridge gevonden, kan maar 1 ding dragen dus vraag me af wat ik moet meenemen naar de stad :f
Beer Fridge obviouslty! :p

Dag 10, 886 - 921 defence nodig :sop:

We gaan er aan :(

Kowlier

Legacy Member
fack, vannacht een zombie in onze well gevallen, dus is ons water vergiftigd :D

Cinnead

Legacy Member
Kowlier zei:
fack, vannacht een zombie in onze well gevallen, dus is ons water vergiftigd :D

Gij zit ook in tortuous caverns of ever morning ?
K'heb mijn water ration al gebruikt en niks van gemerkt :unsure:

ganz

Legacy Member
pffftt zei:
hm ik ben hier in de desert en heb een safe,een trolley en een beer fridge gevonden, kan maar 1 ding dragen dus vraag me af wat ik moet meenemen naar de stad :f

Topic openen om hulp te vragen, marker zetten dat er goede items liggen.

In die safe kunnen wel goede items zitten: Safe - Die2Nite Wiki
Een keer die trolley gefixt is, ook wel superhandig.

R3L4X

Legacy Member
Ben ook net met Die2Nite begonnen, ik moet zeggen, dit is toch wel een van de leukere text-games die ik al gespeeld heb. Er wordt vrij veel samengewerkt en je hebt veel actieve members dunkt me, kijkend naar het forum :p.

Momenteel Dag 1, zou ik het riskeren om buiten een kamp op te zetten en daar te blijven of gewoon terugkeren?

ganz

Legacy Member
Buiten kamperen is vooral interessant als je dit op een 'special zone' doet (zo'n vierkantje op de map), aangezien je dan een blueprint krijgt. Waarschijnlijk is het beter als je terugkeert naar je town en er wat materiaal gaat afzetten in de bank, tenzij het te ver is.

Buiten loop je natuurlijk ook altijd de kans om de nacht niet te overleven.

R3L4X

Legacy Member
Ik heb dus nog 2AP, kan net terugkeren in het dorp.

Heb al de wiki zowat doorgelezen over 'Camping', als ik nu 1AP zou gebruiken voor naar een 'tomb', zit ik dan 'verstopt' voor de zombies?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan