Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Poltje zei:Iemand zin om een 9lives coalition te starten? Zeg maar uw username en dan stuur ik u wel een invite.
Dan is er al veel meer kans dat we samen in een town terechtkomen hé.![]()
EvilTwin zei:Mocht ik weten hoe, dan zou ik er wel eentje willen starten. Maar ik vind zelfs diegene niet terug waar ik momenteel in zit
Edit : invites sent![]()
Daarbij is nog eens 70-80% geshunned/banned van town omdat dieven random mensen reporten omdat ze zelf gereport zijn zzz, die forums daar zijn 100% full flaming spams, terwijl ik op die2nite na 5 dorpen maar 1 iemand heb zien stelen en die was direct gebanned
En nog geen 1 flametopic zien opengaanDelirium zei:EvilTwin, zit jij toevallig in Insanitary wood (onder de nick EvilTwin1978)?![]()
stoomboot zei:Stoomboot
EvilTwin zei:Ja, dat ben ik. Zit jij daar ook?

Beer Fridge obviouslty!pffftt zei:hm ik ben hier in de desert en heb een safe,een trolley en een beer fridge gevonden, kan maar 1 ding dragen dus vraag me af wat ik moet meenemen naar de stad :f



Kowlier zei:fack, vannacht een zombie in onze well gevallen, dus is ons water vergiftigd![]()

pffftt zei:hm ik ben hier in de desert en heb een safe,een trolley en een beer fridge gevonden, kan maar 1 ding dragen dus vraag me af wat ik moet meenemen naar de stad :f
.