Archief - Die2nite, text based Zombie survival MMO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EvilTwin

Legacy Member
Delirium zei:
Jeps, onder de naam 'Deller'.
'k Was diegene dat gisteren die zombie in uw sector had gekilld.
'k Dacht die naam komt me bekend voor :D

Gaat deze nacht weer spannend worden. 53 Defense en 49-62 zeds incoming :) Morgen zijn we weer een paar man kwijt :p

@pffft : de trolley is superhandig. Daar kan je 6 items instoppen! Helaas geen enkel "heavy" item meer omdat de trolley zelf te veel weegt.

ganz

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Ik heb dus nog 2AP, kan net terugkeren in het dorp.

Heb al de wiki zowat doorgelezen over 'Camping', als ik nu 1AP zou gebruiken voor naar een 'tomb', zit ik dan 'verstopt' voor de zombies?

Je verhoogt dan je kansen om te overleven, maar 100% veilig ben je nooit, dus echt 'verstopt' zou ik niet zeggen.

Als ik ergens blijf slapen gebruik ik altijd 2 AP om de site veiliger te maken (1 voor de kleine bonus, 1 voor de tombe). Ik weet niet of dit ideaal is, maar het geeft me toch altijd een veiliger gevoel. :)

Unpro

Legacy Member
Zou gewoon teruggaan net voor 11u, maakt toch niet uit en campen is wss risky

R3L4X

Legacy Member
Ik ga gewoon teruggaan, kwestie dat dit nog maar de eerste dag is dat ik speel, ondertussen na 6 uur zoeken al een plank gevonden :p.

nixie

Legacy Member
EvilTwin zei:
We zitten al supersnel vol ... Eens kijken of ik iemand kan kicken. Nixie, speel jij nog?

ja ma weekends zijn momenteel moeilijk, volgende week verhuis ik!

Sir.Killalot

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Ik heb dus nog 2AP, kan net terugkeren in het dorp.

Heb al de wiki zowat doorgelezen over 'Camping', als ik nu 1AP zou gebruiken voor naar een 'tomb', zit ik dan 'verstopt' voor de zombies?

Zoeken naar een tomb geeft een tijdelijke (voor één nacht) redelijke bonus tijdens het verstoppen, maar is op zich niet genoeg. Als je gaat campen moet je een zone zo veel mogelijk proberen te versterken, tot als je het bericht krijgt dat het niet verder versterkt kan worden (dat kan een 10 AP kosten). Ik probeer het altijd te versterken tot "decent" (dat is het hoogste), maar pas op: dat lukt niet altijd.

Nu, 2 stappen voor het dorp zijn uw overlevingskansen als je kampeert echt nihil, dus ik zou sowieso naar het dorp teruggaan :). Hoe verder je van het dorp zit, hoe beter voor te campen.

Unpro

Legacy Member
Waarom zou ge dan eigenlijk campen als het zoveel AP kost? Dan kunt ge toch evengoed terug naar het dorp gaan...

UrbanusVanAnus

Legacy Member
poorten waren niet gesloten, 45 zombies binnen geraakt :doh:
wel maar 2 doden :unsure:

ganz

Legacy Member
Eten is niet nodig, enige dat je minstens om de dag moet doen is drinken. Eten geeft wel terug AP en is daarom nuttig, maar je zal niet sterven als je niet eet.

@unpro: als je in de speciale zones kampeert ja

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Ge moet niet elke dag drinken, om de 2 dagen is ook goed
Ik heb gisteren niks gedronken en ik ben nu 'Thirsty', als ik vandaag niks meer drink ben ik morgen dood

ganz

Legacy Member
Om de dag = 1 dag wel, 1 dag niet eh.

Als je vandaag niets meer drinkt (of nog veel in de woestijn rondwandelt) ben je morgen 'enkel' dehydrated, als je dan er nog niet aan doet ben je wel dood de volgende dag.

R3L4X

Legacy Member
Verdorie, heb mezelf vastgelopen bij 3 zombies, hoop dat er iemand met wat goeie wil in onze stad zit :/.

pffftt

Legacy Member
hoe lang duurt zon zombie attack eigenlijk ^^ sorry voor de noob vraagskes :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan