Archief - Die2nite, text based Zombie survival MMO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GammaGamer

Legacy Member
Wow, we zitten me ne echt zwaren veteraan genaamd '10011' in ons dorp :eek:

Man, diene eeft al e pak achievements ze!

EvilTwin

Legacy Member
Man man man. Nu is er bij ons ne kemel die rond de middag de poorten al heeft toegedaan. We waren nog maar met 12, waarvan meer dan de helft buiten zit.

Komt goed :p

R3L4X

Legacy Member
Stomme beginnersfout gemaakt, meaty bone gegeten (wat gisteren geen infectie gaf), maar vandaag dus wel. Veel kansen heb ik dus niet om te overleven.

EDIT: Sixas, zit jij toevallig bij mij in het dorp 'Crepuscular plaines of famine'?

EvilTwin

Legacy Member
Als ge ooit bij een zekere Nihlus zit edde ook een probleem. Die heeft vandaag gans de bank leeggeroofd (ook defensive stuff en zo). Maar we weten nu gelukkig dat hij een drugsverslaving heeft en houden dus alle dope voor ons :) Morgen is hij zo-ie-zo bij zijn vriendjes.

Nuja, wij waarschijnlijk ook. 70 defense met 140-170 zeds incoming. Dat belooft :)

UrbanusVanAnus

Legacy Member
hier 77 defense en rond de 150 zombies incoming
wel nog maar met 8 over op dag 5

Unpro

Legacy Member
M'n eerste 2 chars zijn dood, op de ene 9 dagen en op de andere 10 dagen + last man standing, niet slecht :p

R3L4X

Legacy Member
Dag 2 in nieuwe stad: 49 rations over, gaan we precies snel moeten fixen :p.

Unpro

Legacy Member
Dag 2, niemand heeft de poort gesloten, ben ik natuurlijk 1 van de 2 doden...

In de krant staat trouwens dat ik iedereen probeerde te vermoorden, "Fortunately the plan failed and our losses were minimal. I vote that we get rid of him. Whatever...", wat betekent dat? :wtf:

R3L4X

Legacy Member
Hoop snel 100 punten te halen, vrij veel inactieve spelers, terwijl je in het begin iedereen z'n AP nodig hebt.

Kowlier

Legacy Member
al twee dagen de poorten niet gesloten snachts...
still alive though...

R3L4X

Legacy Member
Soms word je echt bij een bende beginners gedumpt die echt gewoon overal op klikken voor 5 minuten en het dan voor bekijks houden, momenteel zit ik in zo een dorp met waarschijnlijk een tiental actieve mensen, gewoon gedoemd om te mislukken :(.

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Ik zit aan dag 6
We hebben 166 defense en 160-190 incoming
13 man leeft nog
maar al ons ijzer is op, hout hebben we wel genoeg
alles in de buurt is natuurlijk depleted en alleen de veldjes die 5 ap's ver zijn vol zombies zitten geraken terug regenerated :(

ganz

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Soms word je echt bij een bende beginners gedumpt die echt gewoon overal op klikken voor 5 minuten en het dan voor bekijks houden, momenteel zit ik in zo een dorp met waarschijnlijk een tiental actieve mensen, gewoon gedoemd om te mislukken :(.

Hmm dat klinkt als het mijne, al weet ik niet of er zelfs zoveel actieven zijn. :(

EvilTwin

Legacy Member
Lol, het is nu al een paar keer dat ik merk dat mij post wijzigen nadat ik ze op het forum zet, maar dit laat alles :

...2 Scotsmen, 2 Englishmen and a Canadian walk into a barI see a lot of people .. burp... items from the..ee... e bank and keeping it in ... the... houses. Even the rare bandages that could have saved yesterday ... well.. is just lying around in someone's house ......

Ik was op de moment wel intoxicated, waarschijnlijk is daarom mijn tekst aangepast :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan