Archief - Die2nite, text based Zombie survival MMO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ganz

Legacy Member
Als je dronken, drugged of injured (head) bent, dan worden je posts inderdaad vervormd. Wel grappig soms :)

In mijn village nu nog met 2 over: 1 in town en ik ergens ver weg aan't kamperen (al een paar dagen). Hopelijk lukt het nog een nachtje of 2, dat ik ongeveer aan mijn 100 punten zit, maar dan zal het toch wat moeten meezitten. Materiaal + supplies genoeg anders.

Wat ik dan weer totaal niet snap: iemand gestorven in town na 5 dagen en geen enkele distinction gehaald! Enkel wat water verspild waarschijnlijk.

Quecera

Legacy Member
Op die2nite.com ben ik goed bezig, dorp na dorp ligt de mentaliteit van de 40 bewoners echt supergoed, na 2 maand nooit problemen gehad, altijd iedereen die samenwerkt, om de 4 dorpen mss 1 dorpidioot die gebanned moet worden maar dat is zeer OK :D Nu op Hordes.FR lolz, heb juist mijn account gewoon verwijderd van die site, dat volkje is daar zo zielig, heb er geen woorden voor. Elke nieuwe dorp op .fr gaat zo:

-> Day 1, iedereen steelt welcome packages& water rations van iedereen, al wachtend tot iemand 1 minuutje buiten stad gaat. Dan zie je op Day 1 al 4-5 topics met de naam "Bannir lui' "Ban ca" "Ban" .. en that's it :D meer gebeurd er niet op .FR, na Day 3-4 is iedereen al dood door pesterijen(suicide, expres geen water drinken). Moest je daar 2-3 dagen overleven en geen giftige spuit in je krijgen van een dorpsgenoot zie je dat al 20% van het stad gewoon op banned staat, en kreeg zelf elke stad 4-8 random reports voor niets. Zo'n zielige mentaliteit nog nooit gezien. Na het vandaag weer te zien heb ik gewoon mijn account gedelete.

GammaGamer

Legacy Member
Ugh, al 2 dorpen waar ik gestorven ben omdat ik te laat inlogde en buiten verdween :sad:

EvilTwin

Legacy Member
Nieuw persoonlijk record is nog steeds goed aan het lopen. We zijn dag 8 en nog met 16 man over. Onze defence is 380 en we krijgen 265-310 zeds binnen :)

Jammer genoeg heeft onze leading man zelfmoord gepleegd door cyanide te nemen (groot wtf-moment). Afin, misschien houden we het nog een dag of twee extra uit. Zou mooi zijn :)

R3L4X

Legacy Member
Normaal gezien telt SP niet meer mee sinds nieuwe season, wel spijtig :(.

EvilTwin

Legacy Member
Bah, te vroeg geroepen! Onze gatekeeper is niet online geraakt 14 van de 16 man dood :( En ik ben ook zombie-food :)

Twas weer te mooi om waar te zijn :)

R3L4X

Legacy Member
Nice, was LMS in een dorp van 7 dagen, heb ik daar mooi 3 dagen Hero voor gekregen.

Gekozen voor Guardian, Hero heeft precies wel veel voordelen tegenover de rest :). Alleen spijtig dat het zo duur is..

EDIT: Er is een zombie in de waterput gevallen, waarschijnlijk niet veilig om er nu een ration uit te halen en op te drinken?

VV@rl()rd

Legacy Member
FFkes bumpen: bah wat een slechte town heb ik nu, zelf in distant towns doet iedereen hier gewoon zijn zin :(. Ik merk wel dat w00tw00t hier ook zit :p.

Cinnead

Legacy Member
Ik zit nu in een pracht van een town, dag 8 met 500 defense.

Hebben net vegetable plot unlocked en zijn volop resources aan't zoeken ervoor. Moeten wel nog iets vinden voor water want daar begint het wat krap te worden.

R3L4X

Legacy Member
Wij zitten op dag 6, small cemetary zorgt ervoor dat we nu rond de 370 defence hebben met maar 120 zombies incoming. Day 10 here I come :).

EvilTwin

Legacy Member
Ben net een nieuwe coalition begonnen. Stoomboot heeft bij deze zijn invite. Als er nog mensen bij willen.... We hebben nog een paar plekjes :)

EvilTwin

Legacy Member
Invite is verstuurd :)

Zombie in de put = -20 water rations..

Dat zal een vroegere resident geweest zijn die in de stad is gestorven. Ofwel vreet hij een ex-medebewonder op (ongeacht je defense), ofwel tuimelt hij in de well. Dus best altijd besprinkelen of buiten gooien.

R3L4X

Legacy Member
EvilTwin zei:
Invite is verstuurd :)

Zombie in de put = -20 water rations..

Dat zal een vroegere resident geweest zijn die in de stad is gestorven. Ofwel vreet hij een ex-medebewonder op (ongeacht je defense), ofwel tuimelt hij in de well. Dus best altijd besprinkelen of buiten gooien.

Accepted, als je opnieuw begint, schrijf het dan hier neer, dan join ik.

HC towns of gewone towns?

EvilTwin

Legacy Member
Heb al eens een hardcore town gedaan, en dat is geen kattepis :) Ik ga voor een gewone deze keer hoor... Misschien volgende keer nog eens proberen.

Het jammere is dat je geen extra distinctions krijgt oid. Eerst proberen zo lang mogelijk te overleven in een gewone stad :)

R3L4X

Legacy Member
EvilTwin zei:
Heb al eens een hardcore town gedaan, en dat is geen kattepis :) Ik ga voor een gewone deze keer hoor... Misschien volgende keer nog eens proberen.

Het jammere is dat je geen extra distinctions krijgt oid. Eerst proberen zo lang mogelijk te overleven in een gewone stad :)

Ik zit nu op dag 8 in HC town, we zijn met 3 over, gisteren nog met 15, maar niemand deed de gates toe.

Hoop dat ik nog eens LMS krijg :).

EvilTwin

Legacy Member
Ach ja ... Kheb gisteren mensenvlees zitten fretten om een zombie crater te kunnen afwerken (+55 defense : was net gepast). Resultaat : infection en toch dood :s

Afin, de rest van het dorp is grotendeels gevrijwaard, maar met 12 man over gaat het niet erg lang meer duren.

R3L4X

Legacy Member
EvilTwin zei:
Ach ja ... Kheb gisteren mensenvlees zitten fretten om een zombie crater te kunnen afwerken (+55 defense : was net gepast). Resultaat : infection en toch dood :s

Afin, de rest van het dorp is grotendeels gevrijwaard, maar met 12 man over gaat het niet erg lang meer duren.

Ik eet nooit meer meaty bone, was een beginnersfout die ik maakte, de eerste keer had ik geen infection, de 2e keer wel :(.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan