Archief - Die2nite, text based Zombie survival MMO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nite

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
Ik ben infected, welke drugs moet ik nu nemen? :unsure:

en m'n hand is ook verwond na een gevecht met zombies, nu heb ik 1 AP minder
kan ik mijn ook nog genezen?

U be dead

Kowlier

Legacy Member
mijn eerste nacht vlot overleefd. ik blijf wijselijk binnen en help met construction :p

ganz

Legacy Member
In theorie kan je nog gered worden door een bandage te gebruiken (voor de wonde) en paracetoid voor de infectie.

In de praktijk zijn die middelen zeer zeldzaam en moet ik nite gelijk geven.

Dag 7 wordt de laatste voor mijn village, nog met 2 man over, zonder twijfel eraan deze nacht. Ik vind het al straf dat we zo ver zijn geraakt als je bedenkt dat de eerste nacht er al 18 (!) man is gestorven buiten de gates.

Cinnead

Legacy Member
Toch wel ambetant hoe telkens een redelijk percentage van het dorp sterft aan dehydration (stomme idlers) :|

Zit nu in een redelijk actieve stad, wel veel diefstal en onderlinge ruzies ...

Unpro

Legacy Member
Als ge vast zit in de woestijn zonder AP, kan iemand u dan nog water komen brengen ofzo zodat ge terug in de stad geraakt, of ga ik daar deze nacht sterven? :unsure:

ganz

Legacy Member
Als iemand u water (als je hiervan nog niet gedronken hebt) of eten brengt kan je verder ja. Eventueel drugs of alcohol.

Met wat geluk kan je wat searchen in het gebied waar je vast zit en vind je iets om zelf weg te geraken, best op je town forum om hulp vragen.

@Nixie: buiten de town gates ziet alles rood van zombies op de map, denk niet dat ik ver ga geraken :D

VV@rl()rd

Legacy Member
Dag 5 en nog 7 overlevers :\, die idlers eh -.-, maar deze nacht is de verdediging sterk genoeg voor de komende aanval. Hopelijk is het de volgende dag ook nog te doen anders pak ik mijn valiezen en is het extreme camping :).

EvilTwin

Legacy Member
dag 6 : nieuw persoonlijk record.

We zijn wel maar met 9 man over dus vanavond ben ik zombie-food :)

EvilTwin

Legacy Member
Gaat niet pakken denk ik. Wounded en infected +

Town type: Local Towns
Gates : OPEN!
Water reserves: 23
Living citizens: 9
Attack estimation: Between 264 and 302


Gaat hard falen :p

Kzit wel intussen in een coalition. Ik ben es benieuwd.

nixie

Legacy Member
EvilTwin zei:
Gaat niet pakken denk ik. Wounded en infected +

Town type: Local Towns
Gates : OPEN!
Water reserves: 23
Living citizens: 9
Attack estimation: Between 264 and 302


Gaat hard falen :p

Kzit wel intussen in een coalition. Ik ben es benieuwd.

wa is u defense?

nixie

Legacy Member
ouch!

zit nu vast ergens :( te ver vant dorp, met 2 rare blueprints

hoop dat ze mijn call for help beantwoorden

Kowlier

Legacy Member
al 3 dagen overleefd. toch al de helft van de dorpelingen kwijt :p volgende aanval zal al heel wat moeilijker worden, komen 10 defense tekort :(

EvilTwin

Legacy Member
NiXiE zei:
ouch!

zit nu vast ergens :( te ver vant dorp, met 2 rare blueprints

hoop dat ze mijn call for help beantwoorden

Zeg dat ge blueprints hebt. Die zijn echt zeldzaam hoor (laat staan 2). Dan komen ze u wel redden :)

nixie

Legacy Member
zit wel 9 ap verwijdert van town, wou wat rond de horde lopen.
had een route uitgestippeld waar dat ik iets van 2-4 ap speling had om zo de meeste zombies te ontlopen.

was natuurlijk wel deels in unknown territory

VV@rl()rd

Legacy Member
Ik zit 5 ap weg van town en niemand wilt me komen helpen :(, Tzal een rappe dood worden aan infectie als er niemand rap komt :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan