Archief - Die2nite, text based Zombie survival MMO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nixie

Legacy Member
zit nu al paar keer met xXTheCursedHermitXx in het dorp en das nen EIKEL

Recipe4hate

Legacy Member
Al overleefd tot dag 4! Ik merk wel heel weinig interactie in onze groep. Jammer.
Ik zal wel weer gaan scavengen vandaag.

VV@rl()rd

Legacy Member
Ook maar eens een account aangemaakt en ik zit blijkbaar ook bij dieje hermit ket.

=Ermac=

Legacy Member
Ik zit dus in een nieuw dorp met een idioot.Die gast heeft de bank geplunderd en veel items buiten op de grond gegooid.
Ik ga mij gewoon laten sterven en hopen op een beter dorp morgen...

Cinnead

Legacy Member
Nog 10 man over en geen enkele mogelijkheid om ons voor te bereiden op de komende aanval :( . T'is nu wel precies iedereen voor zichzelf, alle decorations en defensive objects zijn uit de bank gehaald en in huizen geplaatst, iedereen zit zijn huis te upgraden.

T'gaat niet lang meer duren :D

VV@rl()rd

Legacy Member
Al mijn AP opgebruikt, alle nuttige materialen in de bank gesmeten en nu hopen dat ik de eerste nacht overleef :p.

edit: Jup die hermit begint ook al tegen te steken, kzal hem proberen wat uit zijn kot te lokken zodat hij rap uit de groep word geboot.

EvilTwin

Legacy Member
Kga weer eens creperen deze nacht :p Kzen opnieuw gewond en er is een pipo voor mijn neus met de laatste bandages gaan lopen. Die infectie gaat er ook geen goed aan doen :p

Recipe4hate

Legacy Member
Ik ben kerngezond, maar met nog 11 overlevenden die geen hol doen in de gemeenschap ziet het er naar uit dat ik zombievoer ga worden vannacht.

Sir.Killalot

Legacy Member
EvilTwin zei:
Kga weer eens creperen deze nacht :p Kzen opnieuw gewond en er is een pipo voor mijn neus met de laatste bandages gaan lopen. Die infectie gaat er ook geen goed aan doen :p

Niet vluchten, dan geraak je niet gewond ;)



En ik vermoed dat redelijk wat van mijn characters zullen sterven deze nacht. Jammer wel, met 2 chars zit ik momenteel in het langst levende "small-town" volgens onze hero (ik weet niet waar die dat kan zien).

Maar we krijgen straks 550 zombies op ons dak..

Recipe4hate

Legacy Member
Nog 10 overlevenden op dag 5. Nu is er een eikel die alles van de bank aan het pikken is en voor zich houdt en provocerende msg's plaatst...

Cinnead

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Nog 10 overlevenden op dag 5. Nu is er een eikel die alles van de bank aan het pikken is en voor zich houdt en provocerende msg's plaatst...

Complaints tegen die plaatsen, als er genoeg complaints zijn wordt die gewoon de stad uitgezet.

VV@rl()rd

Legacy Member
Eerste nacht overleefd, zeker 10 mensen gestorven buiten het dorp, vraag mij toch af hoe ze dat doen ze :p.

Recipe4hate

Legacy Member
Cinnead zei:
Complaints tegen die plaatsen, als er genoeg complaints zijn wordt die gewoon de stad uitgezet.

Deed ik. Maar zoals ik al zei, is het dorp niet erg actief. Dus hij heeft er maar 1

GammaGamer

Legacy Member
Distant towns zijn zalig maar wel moeilijk om te beginnen

Anyhow, jarpontable gevonden vandaag en tis al direct gebouwd zeg :D

Pol

Legacy Member
Hoe awesome zou het niet zijn als we echt een 9lives town zouden kunnen maken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan