Archief - Die2nite, text based Zombie survival MMO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sir.Killalot

Legacy Member
Probeer niet in hordes zombies te lopen :unsure:

En als je omsingeld bent: NOOIT proberen te vluchten. Vraag op het forum van je dorp om hulp. Enkel als je geen hulp krijgt kan je het proberen.

EvilTwin

Legacy Member
Ik heb nu een waterpistool mee om erger te voorkomen. Intussen was ik infected, maar ik heb gelukkig een drug gevonden die mij weer op de been houdt. Nog een dagje extra :)

Mocht je toch buiten de stad vast te komen zitten, kan je altijd kamperen waar je bent, maar zorg er voor dat het niet tussen de zombies is en je hebt zo'n 50% kans om het te overleven :)

Sir.Killalot

Legacy Member
Je moet je kampeerplek wel volledig versterken dan :).

Probeer ook niet te veel spullen mee te nemen, enige manier om in dit spel lang te overleven is door samen te werken en dan helpt het niet als mensen zonder nadenken dingen uit de bank nemen :). Of zichzelf na 1 dag al gewond/infected krijgen en dan dingen beginnen nemen.

Dan ben je 2x een belemmering voor het dorp. Je gaat te snel dood én je neemt materialen af die uw dorpgenoten wél nog goed kunnen gebruiken :p

EvilTwin

Legacy Member
True, true :) Maar ik ben nog altijd bezig met verzamelen hoor. Ik heb dat pistool zelf gevonden en gewapend met mijn rantsoen. De rest breng ik mooi terug. Je weet maar nooit dat er iemand verband meebrengt deze avond. Dan kan ik nog een tijdje meegaan :)

w00tw00t

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Je moet je kampeerplek wel volledig versterken dan :).

Probeer ook niet te veel spullen mee te nemen, enige manier om in dit spel lang te overleven is door samen te werken en dan helpt het niet als mensen zonder nadenken dingen uit de bank nemen :). Of zichzelf na 1 dag al gewond/infected krijgen en dan dingen beginnen nemen.

Dan ben je 2x een belemmering voor het dorp. Je gaat te snel dood én je neemt materialen af die uw dorpgenoten wél nog goed kunnen gebruiken :p

Ik breng zoveel spullen naar het dorp dat ze niet kunnen klagen :D

Recipe4hate

Legacy Member
Heb bij het rondzoeken een oude wasmachine gevonden. Heb die dan maar in mijn huis geplaatst als decoratie.

Edit:
Allé, dag 1 overleefd. Geen zombies in ons dorp geraakt! De 3 die buiten ons kamp kampeerden zijn wel opgevreten. That's life hé...
Nu dacht ik al vroeg wat te gaan verkennen, maar ik zit al vast met andere zombies. I smell death :D

Sir.Killalot

Legacy Member
Ik zit al 2 dagen te kamperen tussen 10 zombies en ondanks dat ik een blueprint en een manbag heb, wil niemand me komen helpen -_-
Slecht dorp :(

=Ermac=

Legacy Member
23hndx0.jpg


Game over voor ons dorp. :(

'Sup

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Ik zit al 2 dagen te kamperen tussen 10 zombies en ondanks dat ik een blueprint en een manbag heb, wil niemand me komen helpen -_-
Slecht dorp :(

zit gij toevallig in 'counties of forgotten souls'? want dan zit ik peizek in uw "reddingsteam" :)

JadeDragon87

Legacy Member
=Ermac= zei:
23hndx0.jpg


Game over voor ons dorp. :(

Ik denk dat ik daar ook inwoner ben. Maar ik ben omsingeld door zombies buiten het dorp, zonder AP en daarbij nog gewond ook. Ik zal waarschijnlijk dag 8 niet overleven, net zoals het dorp vrees ik.

=Ermac=

Legacy Member
JadeDragon87 zei:
Ik denk dat ik daar ook inwoner ben. Maar ik ben omsingeld door zombies buiten het dorp, zonder AP en daarbij nog gewond ook. Ik zal waarschijnlijk dag 8 niet overleven, net zoals het dorp vrees ik.

Lol idd,ge zit in -3/-1.
Juist geprobeerd om tot bij u te komen.Is echt geen avance. 0/-1 , -1/-1 , -2/-1 zit vol met zeds.:s
Toch veel bijgeleerd in dit dorp.:)

JadeDragon87

Legacy Member
Ja, inderdaad.
Ik had al hulp gevraagd, maar wegens een gebrek aan wapens en een hoop zombies kon niemand tot bij mij komen. Ik had de vorige nacht buiten overleefd, maar vandaag waren er nog meer zombies. Ik ben nu maar gaan schuilen. :sleep:

Sir.Killalot

Legacy Member
[QUOTE='Sup]zit gij toevallig in 'counties of forgotten souls'? want dan zit ik peizek in uw "reddingsteam" :)[/QUOTE]

Ja :D

Een van mijn alts. Tof dat jullie me toch komen redden! :)

Wat is uw naam?

'Sup

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Ja :D

Een van mijn alts. Tof dat jullie me toch komen redden! :)

Wat is uw naam?

Vaporizer. De geïnfecteerde sukkel die met z'n laatste AP nog tot bij u gaat geraken & daar waarschijnlijk dezenacht het leven gaat laten :p

Sir.Killalot

Legacy Member
Haha :D

Als je iets van drinken/eten bij hebt, I needs! Anders sterf ik alsnog 1 stap van het dorp :p

GammaGamer

Legacy Member
En zeggen da de mense eerste lachten me tees spel :D

OT: Woke up dead, niemand eeft de poort gesloten -> me fuck (alweer...)

Meh, meer als 100 soulpoints = PROTOWN! :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan