Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kunt ge nu seizoen 10 van Top Gear nog niet gezien hebben?Private_BE zei:Joepie net als de examens beginnen....


Het zou in augustus gebeuren heb'k hier ergens gelezen op 9L...johan tb zei:Nieuwtje teleslet trekt de limieten in augustus op van 12 GB naar 20 GB (expressnet) en van 35 Gb naar 60 GB (expressnet turbo). een mooi begin er zit volgens geruchten mss dit jaar nog een verhoging van de limieten in.
bron: http://life.tweakers.net/nieuws/53583/telenet-verhoogt-datalimieten-per-1-augustus.html#reacties
johan tb zei:Net Trackmania original op de kop getikt voor 6 euro.Lag notabene bij de Delhaize.
![]()
johan tb zei:Net Trackmania original op de kop getikt voor 6 euro.Lag notabene bij de Delhaize.
![]()


Private_BE zei:Kheb ook zo den Trackmania Extreme ofzoiets gekocht gehad voor 6 euro.
Vandaag TM United Forever gekocht, voor 26 euro met brilleke enzo..
Op internet vragen ze 30 euro voor den serial alleen al ...
Ben ik blij dat ik het net op tijd zag in de media markt
3D effect krijgde wel koppijn van en is niet veel waard, kleuren zijn wa fucked up enzo. Meer last dan voordeel dus![]()
