SpeedFreak.be
Legacy Member
gizmo_1987 zei:of u handen in u scherm?
God wat zijn we lollig vanavond. :ironic:

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gizmo_1987 zei:of u handen in u scherm?

gizmo_1987 zei:of u handen in u scherm?

johan tb zei:God wat zijn we lollig vanavond.:applause:
![]()


johan tb zei:Zie ik daar een lichte aanpassing van mijn post??![]()

blaatschaap zei:bij het eurovisie songfestival moeten ze echt eens leren zingen
en den helft zijn idioten :ironic:
het had beter eurosong circus geheten. 
Echt hè, TV is hier alweer een maand niet opgeweest wegens niks deftigs te zien.Mr Syphon zei:zet dan de tv af eh![]()
[EZ];10097749 zei:Weet iemand zeker of die Telenet aboswitch-truk nu nog steeds werkt of niet?![]()
Laatst was er nog wel iemand die zei dat het nog steeds kon. 