Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jah, als't dan nie lukt mag'k betalebuycki zei:Probeer het.
En laat het mij weten![]()

johan tb zei:Dan heb ik nieuws voor je ik ben dan ook niet gepakt op de autostrade.ad:


gizmo_1987 zei:kheb een boete!
96km/h teruggebracht naar 90. Waar je 70 mocht.
Expressweg brugge zeebrugge, om de 100m is het daar 120, 90, 70, 50
100€ voor de blauw mannen



[EZ];10099193 zei:"'Top Gear', vanaf maandag 2 juni om 21.10 uur op Canvas."
http://www.tv-visie.be/inhoud/belgie/19mei2008/de-zomer-van-canvas-top-gear_23076/
Khoop toch dat het 2juni is ze, wat steun in de examensbuycki zei:Hmm?
Ik dacht dat het 15 Juni was ofzo?
EDIT;
http://www.finalgear.com/news/2008/...-bad-news-including-not-being-back-june-15th/
![]()

johan tb zei:Net van de Lexus terug: wagen nog niet klaar die radar is vervangen maar nu blijkt er nog een onderdeel kapot te zijn.ad: Ik mag volgende week woensdag op herhaling.
Maar het onderhoud is gebeurd en ik mocht vandaag in een GS450H rondrijden wel een tof geval.![]()

[EZ];10099629 zei:Khoop toch dat het 2juni is ze, wat steun in de examens
gevonden op een forum: "Vanaf juni zenden we immers het hele 10e seizoen van Top Gear uit, aangevuld met nog een aantal specials."
buycki zei:Tis nu toch Seizoen 11?
Net zo als Fith Gear op Discovery dat is zelfs van 2006 (groot deel tenminste). 
[EZ];10099193 zei:"'Top Gear', vanaf maandag 2 juni om 21.10 uur op Canvas."
http://www.tv-visie.be/inhoud/belgie/19mei2008/de-zomer-van-canvas-top-gear_23076/
