Private_BE
Legacy Member
The Stig is ontmaskerd....
Top Gear werd opgenomen op circuit van zolder en ze hebben "the stig" gefilmd.
Ik geloof nogaltijd niet dat hij het echt is, volgens mij doen ze maar alsof ofzo maar ik heb het op TVL(imburg) gezien!
Link: http://www.tvl.be/nl/nieuws/2008-05-22/top-gear-in-zolder/
Top Gear werd opgenomen op circuit van zolder en ze hebben "the stig" gefilmd.
Ik geloof nogaltijd niet dat hij het echt is, volgens mij doen ze maar alsof ofzo maar ik heb het op TVL(imburg) gezien!
Link: http://www.tvl.be/nl/nieuws/2008-05-22/top-gear-in-zolder/






