Gizmo_1987
Legacy Member
lol, jaren onder een steen gelegen?Mr Syphon zei:nieuw cd'ke gekocht, sensation black 2008![]()
Wie koopt er nu nog cd's?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol, jaren onder een steen gelegen?Mr Syphon zei:nieuw cd'ke gekocht, sensation black 2008![]()

gizmo_1987 zei:lol, jaren onder een steen gelegen?
Wie koopt er nu nog cd's?![]()
gizmo_1987 zei:lol, jaren onder een steen gelegen?
Wie koopt er nu nog cd's?![]()
marcel zei:maar geen ********* muziek

Mee zei:

Mee zei:Iemand heeft dat hier ooit al is gepost...

ad:Stancke zei:Leuk spel, meer niet.

gizmo_1987 zei:
dat ga je me toch niet wijsmaken.
en op aslpage heeft een 13jarige me zitten berichten sturen van lekkere jongen heb je msn en ... :ironic:
Maar dan zou het toch erg zielig zijn moest iemand zich daarmee bezighouden.128MB zei:13 jaar volgens profieldat ga je me toch niet wijsmaken.
en op aslpage heeft een 13jarige me zitten berichten sturen van lekkere jongen heb je msn en ... :ironic:
Heb da nog es meegemaakt met een van 15. Jezus christus wat scheelt er met die wijver.
Ofwel moesten die accounts gehackt zijnMaar dan zou het toch erg zielig zijn moest iemand zich daarmee bezighouden.


Netlog tijdelijk overbelastgizmo_1987 zei:
Fr3nzY zei:Netlog tijdelijk overbelast
De Netlog databases zijn tijdelijk overbelast, even geduld nog
Netlog is er zo meteen weer. We doen er alles aan zodat je zo snel mogelijk weer verder kan surfen.
het Netlog Team.
goe bezig manne :|
