Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Waarvoor dan wel?
het begint met een P en de laatste letter is een O?

nope maar ik ben nog wel eens weg dan kan ik onderweg surfen, filmpje kijken (nee niet dat), email checken, enz.

SpeedFreak.be

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Er bestaan daar gsm's voor ook :p

Gsm is zo klein om een film op te kijken, maar even een ander vraagje ik probeerde een film te draaien en nu zit hij te zeuren dat de regiocode niet overeenkomt met de film. Film is regiocode 2 ok maar nu de vraag als ik dat wijzig in regiocode 2 is dat dan permanent of moet je dat steeds weer doen?:s

aangezien je dat maar 5x kan veranderen.:p

blaatschaap

Legacy Member
allé mannen, pest die johan nie zo :p


johan tb zei:
Gsm is zo klein om een film op te kijken, maar even een ander vraagje ik probeerde een film te draaien en nu zit hij te zeuren dat de regiocode niet overeenkomt met de film. Film is regiocode 2 ok maar nu de vraag als ik dat wijzig in regiocode 2 is dat dan permanent of moet je dat steeds weer doen?:s

aangezien je dat maar 5x kan veranderen.:p

goh da zouek nie weten

iso van maken met dvddecrypter?

SpeedFreak.be

Legacy Member
blaatschaap zei:
allé mannen, pest die johan nie zo :p




goh da zouek nie weten

iso van maken met dvddecrypter?

ja maar dan zou ik dat van alle films moeten doen dat zie ik echt niet zitten.:sad:

Anoniem04

Legacy Member
johan tb zei:
Gsm is zo klein om een film op te kijken, maar even een ander vraagje ik probeerde een film te draaien en nu zit hij te zeuren dat de regiocode niet overeenkomt met de film. Film is regiocode 2 ok maar nu de vraag als ik dat wijzig in regiocode 2 is dat dan permanent of moet je dat steeds weer doen?:s

aangezien je dat maar 5x kan veranderen.:p

Voila se, al een probleem :unsure:

SpeedFreak.be

Legacy Member
buycki zei:
Met wa speelt ge da af?
Probeer es ander programma ofzo?

maakt niets uit aangezien die regiocodes op de drive zelf zitten. afgespeeld met wmp 11 en mediacenter. :)

en dilly dat is niet echt een probleem.

Sander H

Legacy Member
johan tb zei:
Gsm is zo klein om een film op te kijken, maar even een ander vraagje ik probeerde een film te draaien en nu zit hij te zeuren dat de regiocode niet overeenkomt met de film. Film is regiocode 2 ok maar nu de vraag als ik dat wijzig in regiocode 2 is dat dan permanent of moet je dat steeds weer doen?:s

aangezien je dat maar 5x kan veranderen.:p

Ja da is permanent, als ge da nu op redio 2 zet, kunt ge normaal int vervolg altijd regio 2 dvd's kijken zonder nog iets aan te moeten doen :)

128MB

Legacy Member
regiocode? :wtf: Ik dacht dat dat tegenwoordig niet meer bestond.

Laatste keer dat ik dat aan de hand had was in 1996 met de super nintendo :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Scjeir zei:
Ja da is permanent, als ge da nu op redio 2 zet, kunt ge normaal int vervolg altijd regio 2 dvd's kijken zonder nog iets aan te moeten doen :)

ah merci ik was al bang dat ik dat steeds zou moeten doen en dan is 5x wel een beetje weinig.:lol:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mr Syphon zei:
en johan hebt ge uw scherm nog ni in uw handen ? :unsure:

Zeg zal het gaan ik heb mss wel eens pech, maar ik ben er wel voorzichtig mee. :p

Alleen zit er die brol van norton op naja ik maak daar gewoon 3 maand mee vol en dan knal ik het er af. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan