SpeedFreak.be
Legacy Member
Stancke zei:Zolang je geen games gaat spelen is er dan ook geen probleem.
daar heb ik hem dan ook niet voor gekocht.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Zolang je geen games gaat spelen is er dan ook geen probleem.

gizmo_1987 zei:Waarvoor dan wel?
het begint met een P en de laatste letter is een O?
gizmo_1987 zei:Er bestaan daar gsm's voor ook![]()


gizmo_1987 zei:Waarvoor dan wel?
het begint met een P en de laatste letter is een O?


johan tb zei:Gsm is zo klein om een film op te kijken, maar even een ander vraagje ik probeerde een film te draaien en nu zit hij te zeuren dat de regiocode niet overeenkomt met de film. Film is regiocode 2 ok maar nu de vraag als ik dat wijzig in regiocode 2 is dat dan permanent of moet je dat steeds weer doen?
aangezien je dat maar 5x kan veranderen.![]()
blaatschaap zei:allé mannen, pest die johan nie zo
goh da zouek nie weten
iso van maken met dvddecrypter?
ad:johan tb zei:Gsm is zo klein om een film op te kijken, maar even een ander vraagje ik probeerde een film te draaien en nu zit hij te zeuren dat de regiocode niet overeenkomt met de film. Film is regiocode 2 ok maar nu de vraag als ik dat wijzig in regiocode 2 is dat dan permanent of moet je dat steeds weer doen?
aangezien je dat maar 5x kan veranderen.![]()

buycki zei:Met wa speelt ge da af?
Probeer es ander programma ofzo?

johan tb zei:Gsm is zo klein om een film op te kijken, maar even een ander vraagje ik probeerde een film te draaien en nu zit hij te zeuren dat de regiocode niet overeenkomt met de film. Film is regiocode 2 ok maar nu de vraag als ik dat wijzig in regiocode 2 is dat dan permanent of moet je dat steeds weer doen?
aangezien je dat maar 5x kan veranderen.![]()

Scjeir zei:Ja da is permanent, als ge da nu op redio 2 zet, kunt ge normaal int vervolg altijd regio 2 dvd's kijken zonder nog iets aan te moeten doen![]()

Mr Syphon zei:en johan hebt ge uw scherm nog ni in uw handen ?![]()

