Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
als ge weinig gas geeft en koppeling los laat gaat ge toch stilvallen denk ik en niet patineren ? :p

mee: dan slipt uw koppeling ? :p
als ge nu met 4000 rpm uw koppeling laat schieten gaan uw banden toch doorspinnen

Mr Syphon

Legacy Member
als ze roken zijt ge ni goe bezig :p als ze piepen wel :p
maar ik laat ze liever piepen door g-force dan door optrekken :p
zo zalig als ge uw bocht ma net gepakt krijgt :unsure:

128MB

Legacy Member
Dunno maar de Corolla Verso van pa met 2 man in + diesel = 1600kg voor 90 luie diesel paardjes. Die banden piepen als je met 2000 toeren de koppeling laat schieten. En dan schokt hij nog ff en rijdt hij in vrijloop.

Recipe4hate

Legacy Member
Wie kan er me helpen: Ik zoek enkele kwaliteitsvolle filmpjes van simracen zonder al te veel poeha en grafische effecten. Ik zou ze moeten downloaden want ik wil ze gebruiken in een schoolproject (dus youtube en dergelijke liefst niet vermelden). Liefst rFactor, maar anderen mogen natuurlijk ook.

Schummi88

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Wie kan er me helpen: Ik zoek enkele kwaliteitsvolle filmpjes van simracen zonder al te veel poeha en grafische effecten. Ik zou ze moeten downloaden want ik wil ze gebruiken in een schoolproject (dus youtube en dergelijke liefst niet vermelden). Liefst rFactor, maar anderen mogen natuurlijk ook.

Ik heb ne .avi van LFS met Coldplay - Speed Of Sound als achtergrondmuziek :)

Mee

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Mee - Als je kan, zou je volgende filmpjes in goeie kwaliteit willen uploaden? Als dat niet mogelijk is, kan je ze misschien doorsturen via mail/msn of weet ik veel? Alles hangt natuurlijk van de bestandsgrootte af.
http://www.youtube.com/watch?v=0v0V3__nVYw
http://www.youtube.com/watch?v=jQG8cIICINU

Schumm88 - Voor jou hetzelfde, als je kan, zou ik het graag geupload of doorgestuurd zien.
Het eerste is 50 Mb, het tweede 67.
Naar waar upload ik dat het beste voor u?
Rapidshare?

128MB

Legacy Member
Niemand geen joystick te geef? :) Kan ik er een pot opzetten dan hebk een analoge handrem .

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ziet er aardig uit. :unsure: maar ge vergeet het belangrijkste te vertellen functioneert dat geval ook. :p

Edit joystick mss heb nog een oude maar ik weet niet of hij nog functioneert. Je zegt het maar die kun je wat mij betreft wel krijgen.

Ik heb er idd eentje maar ik betwijfel of je die aan het werk krijgt er zit namelijk een heel oude aansluiting aan wss voor een serieele of gamepoort op de pc. Het is een oude Logitech wingman extreme.

128MB

Legacy Member
johan tb zei:
Ziet er aardig uit. :unsure: maar ge vergeet het belangrijkste te vertellen functioneert dat geval ook. :p

Edit joystick mss heb nog een oude maar ik weet niet of hij nog functioneert. Je zegt het maar die kun je wat mij betreft wel krijgen.

Ik heb er idd eentje maar ik betwijfel of je die aan het werk krijgt er zit namelijk een heel oude aansluiting aan wss voor een serieele of gamepoort op de pc. Het is een oude Logitech wingman extreme.

Dat ist prob, ik vind nergens een cheap usb joystick. Da's allemaal Gameport :(
Dus tga een knop worde.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan