Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr Syphon zei:ik denk ook ni da ge constant die 250 pk kunt gebruiken hier
is aan de rode lichten ja maar derna hebt ge die ni meer nodig

En dat is dan een jaar ouder als mij :naughty:.gizmo_1987 zei:ahmja, ik heb de jaren van verstand nog niet
![]()
.
) maar nu is dat veel minder (waarschijnlijk ook wel omdat ik altijd 2 extra man meeheb; ik neem mijn verantwoordelijkheid op).En als ge voetbalt kunde er zelfs nog ceremonies voor krijgengizmo_1987 zei:Je moet niet naar duitsland gaan om +200 te rijden, het kan hier ook![]()

Wa ge nie hebt kunne ze al niemeer afpakken ejohan tb zei:Ik rij ook we eens te hard maar ik heb 1 ding geleerd blijf binnen de 40 te hard of ome rechter heeft lol en geloof me er is niets zo lastig als geen rijbewijs te hebben (ook al is het tijdelijk).![]()

Fr3nzY zei:Beste fwientjes,
Vandaag heb ik geleerd dat vliegtuig(-motoren-)musea niet kewl zijn!
doei xx


Ik heb zelf al in iemand zijn kont gereden de eerste maanden toen ik mijn rijbewijs had ^^Mee zei:En dat is dan een jaar ouder als mij :naughty:.
Bij mij zijn de jaren van verstand al zo'n jaartje geariveerd.
Het eerste half jaar toen ik mijn rijbewijs had peerde ik ook goed door (ge moet toch is testen hoe snel den auto gaat, niet?) maar nu is dat veel minder (waarschijnlijk ook wel omdat ik altijd 2 extra man meeheb; ik neem mijn verantwoordelijkheid op).
En op mijn werk rij ik 8u per dag met auto's en daar is het ook niet altijd even kalm 
evil:gizmo_1987 zei:Nu 2j later peer ik nog altijd door, nog nooit een boete gehad, of verdere accidenten. Ik doe wel zelden tot nooit autostrade![]()
ad:gizmo_1987 zei:ik doe iedere dag dezelfste baan en weet waar ik snel kan en waar niet
Het is natuurlijk rap gebeurd, maarjaik kan nu van mijn stoel vallen en mijn nek breken ook
i got the need for speedad:
![]()
Er zaten een paar voor me te treuzelen baan was verder leeg. Ik dacht van laat ik die 3 wagens in 1 keer pakken ok ik laat dus er de 208 pk op los FLITS boete van 700 euro en 8 dagen rijbewijs kwijt. 1x maar nooit weer. 