Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
ik denk ook ni da ge constant die 250 pk kunt gebruiken hier :p
is aan de rode lichten ja maar derna hebt ge die ni meer nodig

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ik denk ook ni da ge constant die 250 pk kunt gebruiken hier :p
is aan de rode lichten ja maar derna hebt ge die ni meer nodig

Met 208 pk ben ik het meeste nog voor maar aan een ferrari of zo waag ik me niet eens (zelfs met de volle 240 niet). ;)

Mr Syphon

Legacy Member
zelfs ik zou het met mijn 90 pk opnemen tegen een ferrari :p
gewoon geniet van hoe zwaar ge word ingemaakt en kwijlen opt geluid :D

BuYcKi

Legacy Member
Ge rijdt toch met nen Lexus voor iets?
Ik zou da toch doen ze dan :p

Tis nie om dattem met Ferrari rijdt dattem kan rijden é :D
Ge neemt het toch niet op met uw Lexus tegen mensen zoals Syphon é? :unsure:

Mee

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
ah :p mja, ik heb de jaren van verstand nog niet :p
En dat is dan een jaar ouder als mij :naughty:.

Bij mij zijn de jaren van verstand al zo'n jaartje geariveerd :unsure:.

Het eerste half jaar toen ik mijn rijbewijs had peerde ik ook goed door (ge moet toch is testen hoe snel den auto gaat, niet? :unsure: ) maar nu is dat veel minder (waarschijnlijk ook wel omdat ik altijd 2 extra man meeheb; ik neem mijn verantwoordelijkheid op).

Mr Syphon

Legacy Member
bij mij ist ook al wa geminderd ten opzichte van vroeger :p
hoewel ik me der soms toch nog is mee kan amuseren zo lekker vlot rijden :D

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik rij ook we eens te hard maar ik heb 1 ding geleerd blijf binnen de 40 te hard of ome rechter heeft lol en geloof me er is niets zo lastig als geen rijbewijs te hebben (ook al is het tijdelijk). :)

[EZ]

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Je moet niet naar duitsland gaan om +200 te rijden, het kan hier ook :evil:
En als ge voetbalt kunde er zelfs nog ceremonies voor krijgen :D




johan tb zei:
Ik rij ook we eens te hard maar ik heb 1 ding geleerd blijf binnen de 40 te hard of ome rechter heeft lol en geloof me er is niets zo lastig als geen rijbewijs te hebben (ook al is het tijdelijk). :)
Wa ge nie hebt kunne ze al niemeer afpakken e :p

Frey

Legacy Member
Beste fwientjes,

Vandaag heb ik geleerd dat vliegtuig(-motoren-)musea niet kewl zijn!

doei xx

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ach het is te zien wat voor een museum er zitten best wel leuke tussen. ;)

Gizmo_1987

Legacy Member
Mee zei:
En dat is dan een jaar ouder als mij :naughty:.

Bij mij zijn de jaren van verstand al zo'n jaartje geariveerd :unsure:.

Het eerste half jaar toen ik mijn rijbewijs had peerde ik ook goed door (ge moet toch is testen hoe snel den auto gaat, niet? :unsure: ) maar nu is dat veel minder (waarschijnlijk ook wel omdat ik altijd 2 extra man meeheb; ik neem mijn verantwoordelijkheid op).
Ik heb zelf al in iemand zijn kont gereden de eerste maanden toen ik mijn rijbewijs had ^^
Nu 2j later peer ik nog altijd door, nog nooit een boete gehad, of verdere accidenten. Ik doe wel zelden tot nooit autostrade :p En op mijn werk rij ik 8u per dag met auto's en daar is het ook niet altijd even kalm :cool:
Gas geven gvd :unsure: evil:

Mee

Legacy Member
Allé joeng, da was daar fun!

Al die vliegers enzo vond ik bij ons bezoek 2 jaar geleden echt wel leuk :unsure:

SpeedFreak.be

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Nu 2j later peer ik nog altijd door, nog nooit een boete gehad, of verdere accidenten. Ik doe wel zelden tot nooit autostrade :p

Dan heb ik nieuws voor je ik ben dan ook niet gepakt op de autostrade. :sad:

Gizmo_1987

Legacy Member
ik doe iedere dag dezelfste baan en weet waar ik snel kan en waar niet :p
Het is natuurlijk rap gebeurd, maarja :p ik kan nu van mijn stoel vallen en mijn nek breken ook :p
i got the need for speed :sad: :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
ik doe iedere dag dezelfste baan en weet waar ik snel kan en waar niet :p
Het is natuurlijk rap gebeurd, maarja :p ik kan nu van mijn stoel vallen en mijn nek breken ook :p
i got the need for speed :sad: :p

Ja dat dacht ik ook tot er een gvd camera flik stond aan de baan ik heb hem niet eens gezien.

Wat het erger maakte ik had de wagen pas 3 dagen. :cry: Er zaten een paar voor me te treuzelen baan was verder leeg. Ik dacht van laat ik die 3 wagens in 1 keer pakken ok ik laat dus er de 208 pk op los FLITS boete van 700 euro en 8 dagen rijbewijs kwijt. 1x maar nooit weer. :(

blaatschaap

Legacy Member
mensen zijn precies nog nie geleerd nadat Sterchele z'n eige in frut heeft gereden :unsure:

draggen tot daar toe, kunde wel doen op een industriebaantje int weekend
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan