Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gizmo_1987 zei:Specs van je motor?
ff draggen?![]()

hajohan tb zei:2.5 V6 240 pk 0-100 binnen de 7.5 sec (eerder 7 laag of er onder) top ca.255 km/u. Ik kon hem nog wel verder krijgen maar A hij liep dan niet lekker meer en B hij moet ook nog door de keuring kunnen.![]()
k'denk wel dak meekan imo 

gizmo_1987 zei:hak'denk wel dak meekan imo
Vorige eigenaar zei dat de GSI iets van 260+ liep, 0-100 zal een seconde of 7-8 zijn![]()


chicken!!johan tb zei:Ik zal wel zien maar ik ben eigenlijk niet zo happig op dat soort wedstrijdjes al ik eerlijk ben bovendien je hebt open ruimte n een plaats zonder verkeer nodig.![]()

gizmo_1987 zei:chicken!!![]()
ik ben over het algemeen een rustige chauffeur, ik doe zo'n dingen allemaal niet, stancke kan getuigen![]()
gizmo_1987 zei:Waarom dan zoveel geld geven als je maar 1/8e van je vermogen gebruikt?![]()
Met "maar" een 1.4 en 55 pony's
#care! alsof dieselrijders zo goedkoop tanken...Fr3nzY zei:hij bedoelt dat je zowieso niet alles uit de kan haalt, ook al staat hij op 208 pk,
Naft is duur laatste dagen ook![]()


Fr3nzY zei:hij bedoelt dat je zowieso niet alles uit de kan haalt, ook al staat hij op 208 pk,
Naft is duur laatste dagen ook![]()


gizmo_1987 zei:Je moet niet naar duitsland gaan om +200 te rijden, het kan hier ook![]()

ahjohan tb zei:Dat weet ik maar ik ben dat roze papiertje al eens kwijt geweest en ik toen 1 ding gezworen 1x maar nooit weer.![]()
mja, ik heb de jaren van verstand nog niet 
