Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Specs van je motor?
ff draggen? :evil:

2.5 V6 240 pk 0-100 binnen de 7.5 sec (eerder 7 laag of er onder) top ca.255 km/u. Ik kon hem nog wel verder krijgen maar A hij liep dan niet lekker meer en B hij moet ook nog door de keuring kunnen. :p

Gizmo_1987

Legacy Member
johan tb zei:
2.5 V6 240 pk 0-100 binnen de 7.5 sec (eerder 7 laag of er onder) top ca.255 km/u. Ik kon hem nog wel verder krijgen maar A hij liep dan niet lekker meer en B hij moet ook nog door de keuring kunnen. :p
ha :p k'denk wel dak meekan imo :unsure:
Vorige eigenaar zei dat de GSI iets van 260+ liep, 0-100 zal een seconde of 7-8 zijn :love:

SpeedFreak.be

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
ha :p k'denk wel dak meekan imo :unsure:
Vorige eigenaar zei dat de GSI iets van 260+ liep, 0-100 zal een seconde of 7-8 zijn :love:

Ik zal wel zien maar ik ben eigenlijk niet zo happig op dat soort wedstrijdjes als ik eerlijk ben bovendien je hebt open ruimte en een plaats zonder verkeer nodig. :)

Ik heb hem trouwens op een heel slinkse wijze getuned dwz bijna niet op te sporen. normaal heeft hij gewoon 208 pk (standaard) en als ik de power knop omzet dan komt het vermogen vrij. :p

Gizmo_1987

Legacy Member
johan tb zei:
Ik zal wel zien maar ik ben eigenlijk niet zo happig op dat soort wedstrijdjes al ik eerlijk ben bovendien je hebt open ruimte n een plaats zonder verkeer nodig. :)
chicken!! :evil:
ik ben over het algemeen een rustige chauffeur, ik doe zo'n dingen allemaal niet, stancke kan getuigen :unsure:

SpeedFreak.be

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
chicken!! :evil:
ik ben over het algemeen een rustige chauffeur, ik doe zo'n dingen allemaal niet, stancke kan getuigen :unsure:

Niet chicken maar dat ding kost zoals hij hier staat toch een dikke 35/40 mille zelfs meer daar ga ik echt niet mee racen (goed af en toe een stoplicht sprintje that's it)

edit: correctie volgens de auto configurator kost de wagen zoals hij hier staat nieuw 51.000 euro + tuning 3.500 euro no way dat ik daar mee ga racen.

Frey

Legacy Member
Verlaten vliegveldje opzoeken? :)

mss iets voor de volgende meeting xD ni dak ullie bij ga kunne houde, ma gaat zowiezo wel fun zijn :p

(*betaalt geen nieuwe banden*)

SpeedFreak.be

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Waarom dan zoveel geld geven als je maar 1/8e van je vermogen gebruikt? :p

Hoezo 1/8 als ik de knop (powerknop) uit heb staan zoals normaal dan heb ik 208 pk alleen als ik de knop indruk dan heb ik de volledige 240 pk

Frey

Legacy Member
hij bedoelt dat je zowieso niet alles uit de kan haalt, ook al staat hij op 208 pk,


Naft is duur laatste dagen ook :p

Gizmo_1987

Legacy Member
Eens goed doorgassen moet kunnen. Ik rij altijd zo snel mogelijk van punt A naar punt B :unsure: :D Met "maar" een 1.4 en 55 pony's
Moest ik 240pk hebben zou ik ze ook allemaal gebruiken, pedal to the metal :D
Het ligt wss gwn aan mij ^^

Fr3nzY zei:
hij bedoelt dat je zowieso niet alles uit de kan haalt, ook al staat hij op 208 pk,


Naft is duur laatste dagen ook :p
#care! alsof dieselrijders zo goedkoop tanken...
1.3€ ik betaalde zoveel voor mijn naft 1 jaar geleden :unsure:
En een diesel gaat kwa racefun nooit op tegen een naft :crazy:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Fr3nzY zei:
hij bedoelt dat je zowieso niet alles uit de kan haalt, ook al staat hij op 208 pk,


Naft is duur laatste dagen ook :p

Hier niet nee maar in Duitsland komt de snelheid met regelmaat boven de 200 (alhoewel het steeds beperkter wordt waar het nog kan en mag). :evil:

En wat betreft de naft ik denk dat we de top van de prijzen nog lang niet gehad hebben. :cry:

SpeedFreak.be

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Je moet niet naar duitsland gaan om +200 te rijden, het kan hier ook :evil:

Dat weet ik maar ik ben dat roze papiertje al eens kwijt geweest en ik toen 1 ding gezworen 1x maar nooit weer.:(

Gizmo_1987

Legacy Member
johan tb zei:
Dat weet ik maar ik ben dat roze papiertje al eens kwijt geweest en ik toen 1 ding gezworen 1x maar nooit weer.:(
ah :p mja, ik heb de jaren van verstand nog niet :p
peace out, morgen werkdag, aka met wat c-crossers en P 4007's gaan rijden :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan