Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[EZ];10058223 zei:Der is ook nen 2 van, ma die's wa meer op z'n Hollywoods, slechter dan den 1 dus...
En ik heb eindelijk Mafia
Wel wa gewoon worde in begin, vooral aan rijden, ge moogt nie door rood, moogt niemand overrijde, moogt nie speede, 't is bijna lijk die verkeerssimulator met Roos Van Acker![]()

kijk zo hard uit naar den 2![EZ];10059239 zei:Net met die raceauto gereden in Mafia, za-lig![]()
.Mr Syphon zei:ja in rfactor kunt ge helemaal ni driften![]()
600pk Skyline R34 enzo.Da's door trailer van den 2 eRecipe4hate zei:Mafia heeft zo een heropflakkering de laatste tijd. Ik heb dat spel ooit lang geleden gekocht en ben verbaasd da mensen dat nu nog kopen. Wel een dijk van een spel natuurlijk!

zuchtStancke zei:Post nog es screens van dat spel![]()

[EZ];10062103 zei:plakken soms wat te nijg aan de baan (als ge snel van nen heuvel rijdt ziede da goed)

tis een sandbox game he, daarvan verwacht'k toch da de auto's vlotjes rijden, en niet aan de baan kleven...marcel zei:1) t is geen racesim he, t is ne shooter met auto's in
2) t zijn ook niet bepaald de meeste moderne wagens met moderne veringen, abs, power steering, etc he
hmmmkaaay....gizmo_1987 zei:
gizmo_1987 zei:

gizmo_1987 zei:
't is 2 keer zelfde link zebuycki zei:

buycki zei: