blaatschaap
Legacy Member
johan tb zei:net mijn stuur uitgeprobeerd in tdu (offline) conclusie ik rij als en dweil.![]()
nen dweil nog wel

Dillyracer zei:Laat het uit, ik wil Yannick daar niet tegenkomen deze avond hoor.
gij grapjas

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
johan tb zei:net mijn stuur uitgeprobeerd in tdu (offline) conclusie ik rij als en dweil.![]()

Dillyracer zei:Laat het uit, ik wil Yannick daar niet tegenkomen deze avond hoor.

johan tb zei:Ik ben er achter gekomen dat met een stuur in hardcore makkelijker is dan in de gewone mode.![]()
Dillyracer zei:Was uw stuur niet kapot ?
En die rfactor is alleen maar de demo hoor.
en wat betreft rfactor ik zal zien voorlopig komt daar toch niet veel van. 
Schummi88 zei:Allé, den deze heeft weeral is Bassleader 2008 overleefd. Het was lekker knallen!

johan tb zei:nee blijkbaar had een usb poort wat kuren andere usb en het werkte.en wat betreft rfactor ik zal zien voorlopig komt daar toch niet veel van.
![]()
)

[EZ];10055358 zei:en Yamakasi en The Transporter![]()

gizmo_1987 zei:livesetjes?![]()
Jump is nu bijna dood zkr? ^^
.Mr Syphon zei:tdu valt dan ook ni te vergelijken met rfactor / lfs
handling van tdu is nu ni bepaald realistisch te noemen![]()
