Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gizmo_1987 zei:niet nieuw maar occasie ^^

128MB zei:lol 2 astra'srijden ze fijn?

128MB zei:lol 2 astra'srijden ze fijn?

)
buycki zei:Houd ge die ook?
Of ist de bedoeling van onderdelen?
Heeft wel schoner kleurke of uwen andere imo![]()
volledig mee eens ^^whoopie zei:keb ook 2 astra's
(en men ma heeft er ook nog eentje trouwens)
astra's zijn cool![]()
)johan tb zei:Fijn vanmiddag mijn g25 opgehaald na veel vijfen en zessen dat ding bevestigd en guess what 10 min gewerkt stuur zelf kapot.Ik kan wel janken weer een rma en zo ben je snel weer een week verder.
ad:
Dillyracer zei:dude...
in de software doen de knoppen het wel maar het stuur kan ik draaien wat ik wil geen asem.
ad: ook absoluut geen weerstand of zo.Mee zei:Steek de adapter eens in?

128MB zei:Wou ik ook zeggen
En je moet echt alles ingestoken hebben, zonder shifter in werkt het stuur ook niet.
buycki zei:
Is da ook bij diezelfde leverancier?
Kzou es naar nen anderen gaan ze![]()
