SpeedFreak.be
Legacy Member
gizmo_1987 zei:



dat is bruut als je het bureau hebt gezien dan denk je er wel anders overVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gizmo_1987 zei:



dat is bruut als je het bureau hebt gezien dan denk je er wel anders overMr Syphon zei:verkoopt die bureau dan![]()

Fr3nzY zei:ahja mijn fout
zelfs geen klein zielig schraal stukje tafel van meter op ne meter dat je voor je bureau kan zetten, waar juist een stuurke op past?
kzou gewoon zelf iets in elkaar timmere![]()


johan tb zei:Of wachten (tegen beter weten in) op een stuur met een andere bevestiging en ik wil niet schroeven of lijmen stelletje barbaren.
Ik heb mss een oplossing, maar daarvoor heb ik info nodig van iemand met een G25: Wat is de tussenruimte tussen de klem en het stuurplaat ik heb er hier eentje en daar is het 4 cm (xbox360 stuur) en die past net niet, maar als dat 5 cm of meer zou zijn en ik trek de la er uit dan zou dat moeten lukken

http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=324740128MB zei:Je hebt geluk, 54mm
Zelfde voor de shifter denk ik maar die ligt uiteen dus kan niet meten.
€199 bij kompletthttp://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=324740

Private_BE zei:Yes Johan luistert is naar mij![]()
