Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frey

Legacy Member
ahja mijn fout :)

zelfs geen klein zielig schraal stukje tafel van meter op ne meter dat je voor je bureau kan zetten, waar juist een stuurke op past? :)

kzou gewoon zelf iets in elkaar timmere :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Fr3nzY zei:
ahja mijn fout :)

zelfs geen klein zielig schraal stukje tafel van meter op ne meter dat je voor je bureau kan zetten, waar juist een stuurke op past? :)

kzou gewoon zelf iets in elkaar timmere :p

Ik zal eens bij gelegenheid kijken.:p

Mr Syphon

Legacy Member
ge klopt daar een plank op uwe bureau van 1 cm dik die 10 cm over de rand van uw bureau komt en uw probleem is opgelost en als ge geen gaatjes in uw bureau wilt kunt ge natuurlijk ook lijm gebruiken

SpeedFreak.be

Legacy Member
Of wachten (tegen beter weten in) op een stuur met een andere bevestiging en ik wil niet schroeven of lijmen stelletje barbaren. :angry:

Ik heb mss een oplossing, maar daarvoor heb ik info nodig van iemand met een G25: Wat is de tussenruimte tussen de klem en het stuurplaat ik heb er hier eentje en daar is het 4 cm (xbox360 stuur) en die past net niet, maar als dat 5 cm of meer zou zijn en ik trek de la er uit dan zou dat moeten lukken

128MB

Legacy Member
johan tb zei:
Of wachten (tegen beter weten in) op een stuur met een andere bevestiging en ik wil niet schroeven of lijmen stelletje barbaren. :angry:

Ik heb mss een oplossing, maar daarvoor heb ik info nodig van iemand met een G25: Wat is de tussenruimte tussen de klem en het stuurplaat ik heb er hier eentje en daar is het 4 cm (xbox360 stuur) en die past net niet, maar als dat 5 cm of meer zou zijn en ik trek de la er uit dan zou dat moeten lukken

Je hebt geluk, 54mm :p

Zelfde voor de shifter denk ik maar die ligt uiteen dus kan niet meten.

€199 bij komplett :) http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=324740

Ik heb zojuist dit eens geprobeert.
http://www.sim-tools.de/

Kun je bijvoorbeeld zoals een Motec Display op een 2de scherm tevoorschijn toveren en data uit je game halen.
Dat ziet er dan zo uit http://www.sim-tools.de/Portals/0/SimView/simview_green.jpg

SpeedFreak.be

Legacy Member
Heb net mijn G25 besteld Bij de lokale pc boer aan 205 euro. moet wel besteld worden en zal wss vrijdag binnenkomen. :p

Racing reinvented here I come :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan