Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
Private_BE zei:
Jonge ik overdrijf gewoon ......
Ik ben gewoon blij dat syphon geen hdmi heeft.
Sadistisch noemen ze da ;)

sorry da ik uw plezier moet verpesten maar nu zit ik terug in men kot met de LCD-tv MET HDMI :lol:

GenesisX

Legacy Member
Is er eigenlijk veel verschil tussen een oude CRT en een LCD/Plasma-TV met HDMI? Ik wil es foto's zien van een HDMI-TV waarop GTAIV gespeeld wordt, dan kan ik es vergelijken. Maar nu moet ik het maar met wat meningen doen waarbij de ene zegt dat het hetzelfde is en de andere vindt het weer een wereld van verschil...

Anoniem04

Legacy Member
GenesisX zei:
Is er eigenlijk veel verschil tussen een oude CRT en een LCD/Plasma-TV met HDMI? Ik wil es foto's zien van een HDMI-TV waarop GTAIV gespeeld wordt, dan kan ik es vergelijken. Maar nu moet ik het maar met wat meningen doen waarbij de ene zegt dat het hetzelfde is en de andere vindt het weer een wereld van verschil...

Je bedoeld toch van consoles :unsure: ?

Ik vermoedt toch van wel, resoluties van LCD/plasma is toch redelijk wat hoger dan CRT's, niet ?

Mr Syphon

Legacy Member
kzal zo zeggen dat men radar bij GTA4 niet zo heel duidelijk was zonder hdmi en nu is dat haarscherp

het verschil is echt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot

Mee

Legacy Member
Dillyracer zei:
resoluties van LCD/plasma is toch redelijk wat hoger dan CRT's, niet ?
Absoluut, ik dacht dat CRT-tv's een resolutie van 720*xxx ofzo hadden.
De HD-ready LCD's zijn 13xx*xxx en de "Full HD's" (wat ik wil hebben als ik ooit een PS3 koop :p) zijn 19xx*xxxx ;)

GenesisX

Legacy Member
Dillyracer zei:
Je bedoeld toch van consoles :unsure: ?

Ik vermoedt toch van wel, resoluties van LCD/plasma is toch redelijk wat hoger dan CRT's, niet ?
Consoles ja, en misschien ook gewone analoge TV?

En zal het dan niet nòg trager werken, want 'k heb zelfs nu al framedrops?

Mr Syphon zei:
kzal zo zeggen dat men radar bij GTA4 niet zo heel duidelijk was zonder hdmi en nu is dat haarscherp

het verschil is echt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot
Ja ok, maar bewijs eens met foto's dat er echt véél verschil is? :p Zo'n TV is voor een student nogal een investering hé.

En btw, bij mij is er nu niets echt duidelijk, zeker de radar niet :p (zelfs de wegen niet lol).

Mr Syphon

Legacy Member
als ge geen nieuwe tv moet hebben zou ik het er niet speciaal voor kopen
maar zeker zorgen dat het op de volgende wel aanwezig is ;)

zou nogal een duur extraatje zijn voor dat ietsje mooier beeld :D

Private_BE

Legacy Member
Just terug van fuifke, limburg heeft er al weer een recordje bij.

Die van de langste DJ set (was gezet op 88 uur) en ze gaan hem tot op 100uur proberen te krijgen (dus nog 11 uur atm)

Gizmo_1987

Legacy Member
Private_BE zei:
Just terug van fuifke, limburg heeft er al weer een recordje bij.

Die van de langste DJ set (was gezet op 88 uur) en ze gaan hem tot op 100uur proberen te krijgen (dus nog 11 uur atm)

k'heb ook een recordje, 3 exen tegenkomen op een en dezelfste fuif :sop:
en 3 slapende meisjes op m'n achterbank van de auto in het terugkeren :D En neen het waren niet dezelfste :evil::unsure:
:sad:

blaatschaap

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
k'heb ook een recordje, 3 exen tegenkomen op een en dezelfste fuif :sop:
en 3 slapende meisjes op m'n achterbank van de auto in het terugkeren :D En neen het waren niet dezelfste :evil::unsure:
:sad:

held :love: :unsure:

Anoniem04

Legacy Member
GenesisX zei:
Consoles ja, en misschien ook gewone analoge TV?

Geen idee over die framedrops.

Anologo TV daarentegen, gaat denk ik geen verschil geven zolang je geen HD tv ontvangt. Anoloog wordt doorgestuurd op dezelfde resolutie als een CRT voor zover ik weet. Daarom dat ze in winkels altijd HD kanalen of HD films opzetten.

SpeedFreak.be

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
en 3 slapende meisjes op m'n achterbank van de auto in het terugkeren :D En neen het waren niet dezelfste :evil::unsure:
:sad:

en ze vertrouwen U dat ze mee willen rijden........ moedig.:lol:

Private_BE

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
k'heb ook een recordje, 3 exen tegenkomen op een en dezelfste fuif :sop:
en 3 slapende meisjes op m'n achterbank van de auto in het terugkeren :D En neen het waren niet dezelfste :evil::unsure:
:sad:

Gaan u zusjes nogaltijd samen met u mee naar een fuif?

Gizmo_1987

Legacy Member
Private_BE zei:
Gaan u zusjes nogaltijd samen met u mee naar een fuif?
kheb maar 2 zusjes :p en ze zijn alle2 al getrouwd :p
Het waren mijn 2 buurmeisjes en nog eentje die meewaren.
Was gwn grappig zicht gisteren :D Een verstoorde geest zou zich vergrijpen eraan, maar zo ben ik niet :cool: :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan