Private_BE
Legacy Member
Mee zei:€5 als ge mijnen tijd verbetert
Nee Dylan, da geldt niet voor u
Streel dylan zen ego niet te fel

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee zei:€5 als ge mijnen tijd verbetert
Nee Dylan, da geldt niet voor u

Private_BE zei:Jonge ik overdrijf gewoon ......
Ik ben gewoon blij dat syphon geen hdmi heeft.
Sadistisch noemen ze da![]()

GenesisX zei:Is er eigenlijk veel verschil tussen een oude CRT en een LCD/Plasma-TV met HDMI? Ik wil es foto's zien van een HDMI-TV waarop GTAIV gespeeld wordt, dan kan ik es vergelijken. Maar nu moet ik het maar met wat meningen doen waarbij de ene zegt dat het hetzelfde is en de andere vindt het weer een wereld van verschil...
?Absoluut, ik dacht dat CRT-tv's een resolutie van 720*xxx ofzo hadden.Dillyracer zei:resoluties van LCD/plasma is toch redelijk wat hoger dan CRT's, niet ?
) zijn 19xx*xxxx 
Consoles ja, en misschien ook gewone analoge TV?Dillyracer zei:Je bedoeld toch van consoles?
Ik vermoedt toch van wel, resoluties van LCD/plasma is toch redelijk wat hoger dan CRT's, niet ?
Ja ok, maar bewijs eens met foto's dat er echt véél verschil is?Mr Syphon zei:kzal zo zeggen dat men radar bij GTA4 niet zo heel duidelijk was zonder hdmi en nu is dat haarscherp
het verschil is echt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot
Zo'n TV is voor een student nogal een investering hé.
(zelfs de wegen niet lol).Private_BE zei:Just terug van fuifke, limburg heeft er al weer een recordje bij.
Die van de langste DJ set (was gezet op 88 uur) en ze gaan hem tot op 100uur proberen te krijgen (dus nog 11 uur atm)

En neen het waren niet dezelfste 

ad:gizmo_1987 zei:k'heb ook een recordje, 3 exen tegenkomen op een en dezelfste fuif
en 3 slapende meisjes op m'n achterbank van de auto in het terugkerenEn neen het waren niet dezelfste
ad:

GenesisX zei:Consoles ja, en misschien ook gewone analoge TV?
gizmo_1987 zei:en 3 slapende meisjes op m'n achterbank van de auto in het terugkerenEn neen het waren niet dezelfste
ad:

gizmo_1987 zei:k'heb ook een recordje, 3 exen tegenkomen op een en dezelfste fuif
en 3 slapende meisjes op m'n achterbank van de auto in het terugkerenEn neen het waren niet dezelfste
ad:
kheb maar 2 zusjesPrivate_BE zei:Gaan u zusjes nogaltijd samen met u mee naar een fuif?
en ze zijn alle2 al getrouwd 
Een verstoorde geest zou zich vergrijpen eraan, maar zo ben ik niet

Mr Syphon zei:gij wou wel maar ze waren te sterk ?![]()

