Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
ik heb net GTA4 gehaald :love:


*edit* omfg ik kom net tot de gruwelijke ontdekking dat onze plasma tv in de living geen HDMI heeft
bleh en men zuske haar vriendinnen komen van middag dus kan ni op mijne tv gamen :(
da word gta4 met minder goeie gfx dan :(

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ik heb net GTA4 gehaald :love:


*edit* omfg ik kom net tot de gruwelijke ontdekking dat onze plasma tv in de living geen HDMI heeft
bleh en men zuske haar vriendinnen komen van middag dus kan ni op mijne tv gamen :(
da word gta4 met minder goeie gfx dan :(

Tja het leven kan hard zijn. :lol:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik ga straks mijn oude pc eens formatteren die is toch traag geworden. :cry:

Ik zet er alleen maar een basis systeem op gamen doe ik wel met de nieuwe. :p

Private_BE

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ik heb net GTA4 gehaald :love:


*edit* omfg ik kom net tot de gruwelijke ontdekking dat onze plasma tv in de living geen HDMI heeft
bleh en men zuske haar vriendinnen komen van middag dus kan ni op mijne tv gamen :(
da word gta4 met minder goeie gfx dan :(

Prachtig, een plasma tv zonder HDMI :D
Als ge een PS3 hebt moede toch HDMI hebben anders kunde evengoed uwe PS2 insteke :s

Neen, ik ben niet jaloers want ik heb NOG geen ps3 maarja binnenkort :p

Private_BE

Legacy Member
Jonge ik overdrijf gewoon ......
Ik ben gewoon blij dat syphon geen hdmi heeft.
Sadistisch noemen ze da ;)

128MB

Legacy Member
Mee zei:
Ge kunt in uw .plr bestand de "auto blip"-functie opzetten zodat hij automatisch elke keer tussengas geeft.
Staat bij "Driving Aids".

Let wel: uw wielen kunnen nog altijd blokkeren bij het terugschakelen, juist wat minder...

my hero! :love: en ook auto lift staat erbij :D

En ja die auto blip moet je op 0 zetten.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Zo ik heb op mijn 2e pc weer een werkend systeem alleen een rare foutmelding: bij het opstarten begint em te zeuren dat windows help te weinig geheugen zou hebben. :s Nooit eerder gehad 1 Gb ram en 1,6 GB virtueel geheugen moet toch meer als voldoende zijn het enige wat mee opstart is avast en catalyst (ati) centre dus wtf heeft dat ding nu weer. :angry:

Private_BE

Legacy Member
Mee zei:
Serieus?

Daar zit mijn 1 seconde trager dan den top :unsure:
Kijk ook wie helemaal onderaan bengelt :p:p

Eh da telt niet, ik was gewoon ma efkes aan't testen men stuur stond niet eens voor mij kwas scheef aan't rije :p

Das geen smoesje :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan