Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr Syphon zei:ik heb net GTA4 gehaald
*edit* omfg ik kom net tot de gruwelijke ontdekking dat onze plasma tv in de living geen HDMI heeft
bleh en men zuske haar vriendinnen komen van middag dus kan ni op mijne tv gamen
da word gta4 met minder goeie gfx dan![]()

Mr Syphon zei:echt waar, da word 5 uur gta met 'sucky' gfx![]()
.Mr Syphon zei:ik heb net GTA4 gehaald
*edit* omfg ik kom net tot de gruwelijke ontdekking dat onze plasma tv in de living geen HDMI heeft
bleh en men zuske haar vriendinnen komen van middag dus kan ni op mijne tv gamen
da word gta4 met minder goeie gfx dan![]()



DaCrashOveride zei:Wth... Een ps3 zonder hdmi = PS2 volges u?
omfg...

Mee zei:Ge kunt in uw .plr bestand de "auto blip"-functie opzetten zodat hij automatisch elke keer tussengas geeft.
Staat bij "Driving Aids".
Let wel: uw wielen kunnen nog altijd blokkeren bij het terugschakelen, juist wat minder...
en ook auto lift staat erbij 
Serieus?128MB zei:En ja die auto blip moet je op 0 zetten.



Mee zei:

Nooit eerder gehad 1 Gb ram en 1,6 GB virtueel geheugen moet toch meer als voldoende zijn het enige wat mee opstart is avast en catalyst (ati) centre dus wtf heeft dat ding nu weer. 
Stancke zei:Dikke tetten gezien!Wat ne poes was me dat!
Mee zei:

