Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mee zei:
Daarstraks nogal een vreemde error tegengekomen... :lol:

Lol een error over een error (of het ontbreken daarvan). :lol::lol::lol:

Ik had op mijn oude pc een leuke bsod dus ik het verhaal naar ms gestuurd en daarin stond dat mijn mobo niet geschikt zou zijn voor de cpu..... :lol: Die pc heb ik al vanaf 2002 en het is een packardbell dus die pc heeft 6 jaar met het verkeerde mobo gedraaid :rofl: Ik heb die bsod nog niet weer gehad maar het was wel curieus dat zijn zo ongeveer de 2 dingen van die pc die niet vervangen zijn en die zouden niet bij mekaar passen. :crazy::s

blaatschaap

Legacy Member
ge ziet toch dat da programma rommel is :p

lol johan, hoe mensen u hier toch kunnen pushen hé :D
maar ik blijf toch bij mijn dualshock, het heeft iets, en ben er zelfs beter mee dan sommigen met G25 :p

128MB

Legacy Member
Ik reed vroeger ook met gamepad. Daarmee ne auto controleren is poepsimpel. ff je duim bewegen is hetzelfde als een stuur gans omdraaien.

Maar eens je overstapt naar een stuur is dat eens zo zalig om te rijden :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Dat stuurtje zat al heel lang in de pen (kwam er dan ook niet uit) maar ging niet (dacht ik) alleen jammer dat die la er uit moet. :( Dat kreng van een la is toch lang ca. 80/85 cm ik krijg de stoel bijna niet ver genoeg achteruit. :lol:

Private_BE

Legacy Member
blaatschaap zei:
ge ziet toch dat da programma rommel is :p

lol johan, hoe mensen u hier toch kunnen pushen hé :D
maar ik blijf toch bij mijn dualshock, het heeft iets, en ben er zelfs beter mee dan sommigen met G25 :p

Er is toch wel een verschil ze....
En ik denk al wie da zelfs fatsoenlijk oefent nooit beter kan halen dan iemand die het goed met een G25 kan rijden.

Recipe4hate

Legacy Member
Ik KAN zelfs niet meer met een gamepad rijden. K zou mijn stuur voor geen geld ter wereld willen missen tijdens het simracen. Akkoord dat je een gamepad gebruikt voor arcade racegames ofzo.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Ik KAN zelfs niet meer met een gamepad rijden. K zou mijn stuur voor geen geld ter wereld willen missen tijdens het simracen. Akkoord dat je een gamepad gebruikt voor arcade racegames ofzo.

Zelfs dat niet ik heb tdu met een logitech chillstream gespeeld voor mij onspeelbaar.:sad: Ik heb hier een xbox360 staan: staat stof te vangen ik vind gamen met een gamepad maar niks sorry ik kan er niet aan wennen. :(

Mr Syphon

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Ik KAN zelfs niet meer met een gamepad rijden. K zou mijn stuur voor geen geld ter wereld willen missen tijdens het simracen. Akkoord dat je een gamepad gebruikt voor arcade racegames ofzo.

ik zou het ook ni meer kunnen missen
al die voordelen, gas doseren, preciezer sturen enzo :p

128MB

Legacy Member
pff ik ben duizelig van Garry's Mod te spelen :p Nevenwerking van die physics gun ^^

Uit pure verveling een soort glazen cocoon gemaakt en daar dat vrouwmens ingelegt zoals in zo'n chocolade Kinder eitje xD

Dan er een hoop raketten aan gehangen en't ding de ruimte in geschoten.

Gizmo_1987

Legacy Member
128MB zei:
pff ik ben duizelig van Garry's Mod te spelen :p Nevenwerking van die physics gun ^^

Uit pure verveling een soort glazen cocoon gemaakt en daar dat vrouwmens ingelegt zoals in zo'n chocolade Kinder eitje xD

Dan er een hoop raketten aan gehangen en't ding de ruimte in geschoten.
is da eigenlijk moeilijk die mod?

128MB

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
is da eigenlijk moeilijk die mod?

Moeilijk? Das gwn dikke fun. Kunt vanalles maken en doen wat ge wilt in de wereld. En dan opblazen, in de fik steken, pletten, kapotrijden,...
Als je maar fantasie hebt :p

Ik heb es een toren gebouwd van aaneengelaste stalen buizen. Maar door een gelukkige fout is die een beetje elastisch geworden dus al je aan de toren trekt of duwt gaat die heen en weer. :D Echt grappig.

Achja en heb me ff geamuzeerd met LFS.
http://img397.imageshack.us/img397/7602/afbeelding030pv4.jpg

blaatschaap

Legacy Member
Private_BE zei:
Er is toch wel een verschil ze....
En ik denk al wie da zelfs fatsoenlijk oefent nooit beter kan halen dan iemand die het goed met een G25 kan rijden.

ja natuurlijk, maar ik rijd meestal ne seconde trager dan Mee met F1
dan wil ik nie weten wa ik mé ne G25 doe :p

in het begin was het wennen, maar het lukt nu echt wel goed
het is gewoon zaak dat ge kunt rijden, het circuit kent, uw auto kent en weet hoever ge kunt pushen

maar een stuur is idd gemakkelijker, maar heb er momenteel geen geld en plaats voor, laat staan tijd om het veel te gebruiken :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan