Mee
Legacy Member
Daarstraks nogal een vreemde error tegengekomen... 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mee zei:Daarstraks nogal een vreemde error tegengekomen...![]()



Die pc heb ik al vanaf 2002 en het is een packardbell dus die pc heeft 6 jaar met het verkeerde mobo gedraaid
Ik heb die bsod nog niet weer gehad maar het was wel curieus dat zijn zo ongeveer de 2 dingen van die pc die niet vervangen zijn en die zouden niet bij mekaar passen. 

Mee zei:Daarstraks nogal een vreemde error tegengekomen...![]()
you just made my day with that pic
. Hoe dom kunnen PC's soms wel zijn
.blaatschaap zei:ge ziet toch dat da programma rommel is
lol johan, hoe mensen u hier toch kunnen pushen hé
maar ik blijf toch bij mijn dualshock, het heeft iets, en ben er zelfs beter mee dan sommigen met G25![]()
Recipe4hate zei:Ik KAN zelfs niet meer met een gamepad rijden. K zou mijn stuur voor geen geld ter wereld willen missen tijdens het simracen. Akkoord dat je een gamepad gebruikt voor arcade racegames ofzo.
ad: Ik heb hier een xbox360 staan: staat stof te vangen ik vind gamen met een gamepad maar niks sorry ik kan er niet aan wennen. 
Recipe4hate zei:Ik KAN zelfs niet meer met een gamepad rijden. K zou mijn stuur voor geen geld ter wereld willen missen tijdens het simracen. Akkoord dat je een gamepad gebruikt voor arcade racegames ofzo.

Nevenwerking van die physics gun ^^is da eigenlijk moeilijk die mod?128MB zei:pff ik ben duizelig van Garry's Mod te spelenNevenwerking van die physics gun ^^
Uit pure verveling een soort glazen cocoon gemaakt en daar dat vrouwmens ingelegt zoals in zo'n chocolade Kinder eitje xD
Dan er een hoop raketten aan gehangen en't ding de ruimte in geschoten.
He shoots he scores!!!Mr Syphon zei:ma gij kunt dan ook ni rijden![]()
gizmo_1987 zei:is da eigenlijk moeilijk die mod?

Echt grappig.Private_BE zei:Er is toch wel een verschil ze....
En ik denk al wie da zelfs fatsoenlijk oefent nooit beter kan halen dan iemand die het goed met een G25 kan rijden.


Ik ook nietblaatschaap zei:dan wil ik nie weten wa ik mé ne G25 doe![]()
