Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Consoorten you mean, volgens mij bestaat cohorten zelfs niet.
Stancke zei:Dus gebruik je de term verkeerd en bestaat het niet in die context.

johan tb zei:mss niet maar ik rij met stuur in tdu al als een dweil laat staan in rfactor en cohorten.![]()

Mr Syphon zei:maar tdu zuigt dan ook op gebied van rijden
rfactor/lfs gaat al veel fijner aanvoelen om te rijden

johan tb zei:Ik ga 1 van de dagen die demo wel eens proberen.![]()

128MB zei:BMW F1 zonder hulpjes hé![]()

Mr Syphon zei:alleen de BF1 ( F1 dus) in lfs is ni echt te doen zonder TC ma de rest, lekker schuiven
![]()

Een cohorte is een groep soldaatjes van de RomeinenStancke zei:Consoorten you mean, volgens mij bestaat cohorten zelfs niet.
.F1 in LFS is gemakkelijker dan in rFactor: in LFS kunt ge nog redelijk gemakkelijk corrigeren, in rFactor loopt dat in 9/10 gevallen fout af.Mr Syphon zei:alleen de BF1 ( F1 dus) in lfs is ni echt te doen zonder TC ma de rest, lekker schuiven
![]()
Der is ook nen 2 van, ma die's wa meer op z'n Hollywoods, slechter dan den 1 dus...blaatschaap zei:. . .
vent, ik heb de transporter ooit een stuk gezien en 'zoek' al 2 jaar ofzo achter den titel van dieje film
merci bij deze!![]()


Mr Syphon zei:dus rfactor sucks monkeyballs![]()
Overdrijf anders :ironic:.Mr Syphon zei:dat miss wel maar wa zijt ge ermee als de handling toch zuigt![]()