Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
johan tb zei:
mss niet maar ik rij met stuur in tdu al als een dweil laat staan in rfactor en cohorten. :lol:

maar tdu zuigt dan ook op gebied van rijden :s
rfactor/lfs gaat al veel fijner aanvoelen om te rijden

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mr Syphon zei:
maar tdu zuigt dan ook op gebied van rijden :s
rfactor/lfs gaat al veel fijner aanvoelen om te rijden

Ik ga 1 van de dagen die demo wel eens proberen. :p

blaatschaap

Legacy Member
ja ik zuig in TDU ook, maar in rFactor nie zo :p
totaal nie te vergelijken

gewoon proberen en doorbijten :)
en hulpjes allemaal af, maar int begin zou ik traction wel opzetten :)
zo gade het leren, en het is het waard :D

Mr Syphon

Legacy Member
alleen de BF1 ( F1 dus :p ) in lfs is ni echt te doen zonder TC ma de rest, lekker schuiven :D

VMax

Legacy Member
Mr Syphon zei:
alleen de BF1 ( F1 dus :p ) in lfs is ni echt te doen zonder TC ma de rest, lekker schuiven :D

valt toch nog goed mee, kan der toch planché mee vertrekken en em vasthouden.. Voor normaal gebruik genoeg downforce opbouwen en gas doseren e :p

Mee

Legacy Member
Stancke zei:
Consoorten you mean, volgens mij bestaat cohorten zelfs niet.
Een cohorte is een groep soldaatjes van de Romeinen :unsure:.
Ik dacht 100 man?

Mr Syphon zei:
alleen de BF1 ( F1 dus :p ) in lfs is ni echt te doen zonder TC ma de rest, lekker schuiven :D
F1 in LFS is gemakkelijker dan in rFactor: in LFS kunt ge nog redelijk gemakkelijk corrigeren, in rFactor loopt dat in 9/10 gevallen fout af.

Anoniem04

Legacy Member
En dat is ergerlijk, je moet nu niet met al die wagens in rFactor driftend door een bocht gaan, maar er is nooit geen mogelijkheid om uw wagen te corrigeren.

[EZ]

Legacy Member
blaatschaap zei:
. . .
vent, ik heb de transporter ooit een stuk gezien en 'zoek' al 2 jaar ofzo achter den titel van dieje film
merci bij deze! :D
Der is ook nen 2 van, ma die's wa meer op z'n Hollywoods, slechter dan den 1 dus...


En ik heb eindelijk Mafia :D
Wel wa gewoon worde in begin, vooral aan rijden, ge moogt nie door rood, moogt niemand overrijde, moogt nie speede, 't is bijna lijk die verkeerssimulator met Roos Van Acker :p

Private_BE

Legacy Member
Mr Syphon zei:
dus rfactor sucks monkeyballs :p

Ieder zijn ding...

rFactor is fijn doordat mensen zo zot zijn om mods te maken ervoor.
Ze hebben daardoor dus veel auto's en tracks die goed in mekaar steken.

Aan LFS is het fijn dat ge met een betere online community zit en ge basis auto's hebt die opzichzelf al goed zijn.

Daarom dat ik ze allebei wel is graag speel ma niet de beste eruit kan kiezen

Mr Syphon

Legacy Member
het is fijn om met een porsche ofzo rond te rijden in rfactor
dat miss wel maar wa zijt ge ermee als de handling toch zuigt :p

das gelijk TDU, leuk spel omwille van de auto's maar toch zou ik het ni kopen omdat het ni fijn rijd

Mee

Legacy Member
Mr Syphon zei:
dat miss wel maar wa zijt ge ermee als de handling toch zuigt :p
Overdrijf anders :ironic:.

Dat hangt allemaal van de mod af: bv de V8's controleren en er eventueel zelfs een driftje mee neerzetten is geen probleem, bij de Formula BMW moet ge dat niet proberen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan