Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
Mee zei:
Ik nie :sop:.

Heb mij gisterennacht @ middernacht 100 km lang aan 140 km/h moeten houden.
Dat is saaaai man!

niks moet ! :p

ma als ik snachts rij, dan heb ik soms de neiging om maar tegen 100 te cruisen op autostrade :rofl:
maar soms ook iets harder :unsure:

Schummi88

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ik ken hem niet, gelukkig maar zeker ? :p

Wees blij, ik ken een paar van die kerel zijn uitspraken. Die zit niet in met hardrijders.

Ik ben blij om niet in Dendermonde te wonen of omstreken :D.


EDIT: @ Private, wat voor bak is dat?

Schummi88

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Goeiemorgend :/
Vanavond noxx... Niemand zkrs? :(

Normaal ging ik met een paar vrienden maar ik moet gaan draaien op een feestje van een maat die 20 wordt :p.

Ironpole

Legacy Member
johan tb zei:
Mij lukt dat aardig ........ maar ja cruisecontrol. :p

Ik ben jaloers. :(

Den auto van ons ma heeft dat nie, dus ik moet mijne voet maar wat stil houden. De auto van mijn pa heeft dat natuurlijk wel, maar daar mag ik niet mee rijden. :sop: Als ik mijn rijbewijs heb, en dus met die van m'n pa mag rijden, dan ga ik die cruise control gebruiken gelijk zot. :D

blaatschaap

Legacy Member
zo'n spamtopic is nie goe als ge nog wilt antwoorden op ne reply van den vorige dag! (en moet werken dus :p)

128MB: waar hebde gij mij nog gezien? :unsure:

zeroke: nu weten we wie ge zijt! :unsure:
en ge zijt 14 ofzo? en zijn die flyerkes uw vaste job? :unsure:

zeroke14

Legacy Member
blaatschaap zei:
zo'n spamtopic is nie goe als ge nog wilt antwoorden op ne reply van den vorige dag! (en moet werken dus :p)

128MB: waar hebde gij mij nog gezien? :unsure:

zeroke: nu weten we wie ge zijt! :unsure:
en ge zijt 14 ofzo? en zijn die flyerkes uw vaste job? :unsure:

nee ik ben geen 14 xD mijn nick is afkomstig van toen ik 14 was,...
flyerkes moet ik bundelen (in paksjes van 20) op mijn stage plaats,...
ma goed :)

Private_BE

Legacy Member
Ironpole zei:
Ik ben jaloers. :(

Den auto van ons ma heeft dat nie, dus ik moet mijne voet maar wat stil houden. De auto van mijn pa heeft dat natuurlijk wel, maar daar mag ik niet mee rijden. :sop: Als ik mijn rijbewijs heb, en dus met die van m'n pa mag rijden, dan ga ik die cruise control gebruiken gelijk zot. :D

Cruise control is alleen nuttig als ge alleen constant dezelfde snelheid moet rijden, dus ik denk dat gij daar niet veel nut aan hebt als ge na school moet rijden enzo ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan