Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee zei:Ik nie.
Heb mij gisterennacht @ middernacht 100 km lang aan 140 km/h moeten houden.
Dat is saaaai man!



Mr Syphon zei:ik ken hem niet, gelukkig maar zeker ?![]()
.DaCrashOveride zei:Goeiemorgend :/
Vanavond noxx... Niemand zkrs?![]()
.Hoe doet ge da?Mr Syphon zei:ma als ik snachts rij, dan heb ik soms de neiging om maar tegen 100 te cruisen op autostrade![]()

Mee zei:Hoe doet ge da?![]()

johan tb zei:Mij lukt dat aardig ........ maar ja cruisecontrol.![]()

Als ik mijn rijbewijs heb, en dus met die van m'n pa mag rijden, dan ga ik die cruise control gebruiken gelijk zot. 
Mee zei:Hoe doet ge da?![]()
tis toch ma rechtdoor
blaatschaap zei:zo'n spamtopic is nie goe als ge nog wilt antwoorden op ne reply van den vorige dag! (en moet werken dus)
128MB: waar hebde gij mij nog gezien?
zeroke: nu weten we wie ge zijt!
en ge zijt 14 ofzo? en zijn die flyerkes uw vaste job?![]()

Ironpole zei:Ik ben jaloers.
Den auto van ons ma heeft dat nie, dus ik moet mijne voet maar wat stil houden. De auto van mijn pa heeft dat natuurlijk wel, maar daar mag ik niet mee rijden.Als ik mijn rijbewijs heb, en dus met die van m'n pa mag rijden, dan ga ik die cruise control gebruiken gelijk zot.
![]()
