Schummi88
Legacy Member
zeroke14 zei:Het is niet zo duidelijk *-)
Heb je da liedje staan?
Nee, die schijf moet nog uitkomen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeroke14 zei:Het is niet zo duidelijk *-)
Heb je da liedje staan?

128MB zei:Klinkt stom voor jullie dat ik dit vraag maar zeroke14 wie ben jij eigenlijk en hoe kom je hier?
Ik kan het forum echt niet meer volgen de laatste tijd![]()

Schummi88 zei:Nee, die schijf moet nog uitkomen![]()
Ik ben dus zeroke xD (Ik ben dus een meisje,... voor moest je dat nog niet door hebben xD)128MB zei:Klinkt stom voor jullie dat ik dit vraag maar zeroke14 wie ben jij eigenlijk en hoe kom je hier?
Ik kan het forum echt niet meer volgen de laatste tijd![]()
Nee toch niet ^^ Of ben je mss jalooooeeersss?buycki zei:Syphon zun nieuw lief![]()

Mr Syphon zei:mijn spamdingske![]()
^^zeroke14 zei:Nee toch niet ^^ Of ben je mss jalooooeeersss?![]()

buycki zei:Kwildde 128MB op een verkeerd spoor zetn é,
kpest zo graag mensen![]()
buycki zei:Hoe staat toch al op HardMusicForum ofniet?
.


zeroke14 zei:snelrijders moesten ze ook verbieden,...
maar blijkbaar houden de meeste zich niet aan de snelheidsbeperkingen,...

128MB zei:Ik: foert *duwt gas in* BRRRRRRRRRRROOOOOOOOM fucking 90 in bebouwde kom xD
