Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
128MB zei:
Klinkt stom voor jullie dat ik dit vraag maar zeroke14 wie ben jij eigenlijk en hoe kom je hier? :p

Ik kan het forum echt niet meer volgen de laatste tijd :s

mijn spamdingske :love:

zeroke14

Legacy Member
128MB zei:
Klinkt stom voor jullie dat ik dit vraag maar zeroke14 wie ben jij eigenlijk en hoe kom je hier? :p

Ik kan het forum echt niet meer volgen de laatste tijd :s
Ik ben dus zeroke xD (Ik ben dus een meisje,... voor moest je dat nog niet door hebben xD)
Ik ben hier gewoon terecht gekomen, omdat ik dacht dat het de gewone off-topic was, maar bleek dat hij in de racegedeelte stond,... Ben ik hier blijven spammen, en kom ik goed overeen met Mr Syphon ^^
buycki zei:
Syphon zun nieuw lief ;)
Nee toch niet ^^ Of ben je mss jalooooeeersss? :p
Mr Syphon zei:
mijn spamdingske :love:
:hug: ^^

BuYcKi

Legacy Member
Opstaan rond 12u.
Douch'ke nemen, ontbijten + nieuws kijken.

Rond 13u30 was de pepe hier :unsure:
Dan tot rond 17u rond gereden.
Het rijden ging en achteruit rijden ging al vlot met benzine.

En vanavond naar pa geweest en daar wa proberen rijden met den diesel,
viel wel mee, maar het aanzetten is nog nie zo goe..

:)

Hoe was de uwe? :p

zeroke14

Legacy Member
eerst met dozen zitten sleuren
dan flyerkes met 20 gestoken
dan gegeten
dan flyerkes gedaan
dan naart stad gegaan (en mn band platgereden) om flyerkes uit te delen
dan brochures verbetert,...

128MB

Legacy Member
Heb vandaag door Lanaken en Tongeren gereden. Achter 2 trakteurs gehangen en derna achter een Aixam :sop:

Ik: foert *duwt gas in* BRRRRRRRRRRROOOOOOOOM fucking 90 in bebouwde kom xD

Stom ligierkes en aixams :angry: moesten ze verbieden

zeroke14

Legacy Member
snelrijders moesten ze ook verbieden,...
maar blijkbaar houden de meeste zich niet aan de snelheidsbeperkingen,...

:unsure:

128MB

Legacy Member
zeroke14 zei:
snelrijders moesten ze ook verbieden,...
maar blijkbaar houden de meeste zich niet aan de snelheidsbeperkingen,...

:ironic: jij duwt ook niet eens graag op de gas?

En bijna niemand houdt zich schoon aan de snelheid.

Op wegen van 70 moet je minstens 80 rijden of ze steken je voorbij.

Op autostrade is dat meer dan 130 of je word ook constant ingehaald.

En het is precies of iedereen de neiging heeft om hard te rijden als ze een L zien hangen op hun voorligger.

Sta je 3 sec te lang stil aan een rood licht dan tuuten ze al, en je hebt altijd wel ergens een johnnyke wat je L staat uit te lachen aant rood licht.

'k zie op je profiel dat je 17 bent, als je 18 bent en gaat rijden zul je wel zien hoe het is ;)

tieu

Legacy Member
128MB zei:
Ik: foert *duwt gas in* BRRRRRRRRRRROOOOOOOOM fucking 90 in bebouwde kom xD

:bow:

Der is niemand die dat kan, maar jij kan dat! Mijn held... :ironic:
Fucking 90 zeg, wss is da goed voor het Guinness world record boek.

Edit: Met een L dan nog!!! Haal eerst je echt rijbewijs voor je denkt dat je kan rijden en dan nog :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan