Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zeroke14

Legacy Member
Ik heb wel pedalen, maar geen gas, rem of embraillage xD

Een paar kilometer erover, oké,...
Maar meer is niet te doen,...
Das kwenie oe gevaarlijk,...
ma natuurlijk te traag mag ook niet, want da is ook gevaarlijk,...

128MB

Legacy Member
tieu zei:
:bow:

Der is niemand die dat kan, maar jij kan dat! Mijn held... :ironic:
Fucking 90 zeg, wss is da goed voor het Guinness world record boek.

Doe niet zo :s

Die fucking 90 zegk erbij uit frustratie van die 45km doodskisten.

Ironpole

Legacy Member
Waar ik 70 mag versnel ik zonder het weet naar 75 of 80, maar dan zie ik het ook wel en los mijn gas. De zone 30's zijn shitty, dat weet ik ook, maar dan rij ik toch ook zeker minder dan 35. Ik heb nog niet op de autostrade gereden, maar onder de 130 blijven zal nog wel lukken, lol. :D

Mr Syphon

Legacy Member
nja 128mb, 90 in bebouwde kom is wel beetje erover eh ^^
da doe ik met men zware voet ni eens :p
alleen in bebouwde kom hou ik me echt wel in, alle ik weet nu ni waar ge reed,
ma als da in het dorp is ofzo :rofl:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik houd me meestal redelijk aan de limieten (ik heb al eens het rijbewijs kwijt gespeeld) Ok ik rij wel eens 10/15 km te hard maar ook maar zelden. ;) Alleen In Duitsland daar gaat het gas open op de "Autobahn" richting 160/170 km per uur of sneller tot 230 aan toe. Zal nu na de tuning nog wel harder gaan ik verwacht toch de 245/250 te kunnen halen. :evil:

Btw hebben jullie die gast gezien hier op het mobiliteitsforum die zijn rijbewijs 7 maand kwijt is??

Sander H

Legacy Member
hangt er ook vanaf waar hé
vb bij Syphon in de straat moogt ge 70, das daar op een bepaalde plek 3m breed ofzo, scherpe bocht, als ge daar 70 rijdt, das redelijk zot
in de bebouwde kom van Eversel (dus max 50 km/h) is er een weg (die ook een deel erbuiten ligt), geen huizen dicht bij de straat, geen beplanting tot tegen de straat, ...
door daar 90 te rijden, doet ge niemand kwaad (buiten uw bankrekening als ge pech hebt)
zeker bij het voorbijsteken kunt ge beter goed op uw gas gaan staan imo, zoda ge nie te lang opt verkeerde rijvak zit

-> zonder te weten waar, in welke omstandigheden, hoeveel verkeer er was, ... kunt ge nie beslissen of het gevaarlijk is of nie van vb 90km/h te rijden in de bebouwde kom

Stancke

Legacy Member
johan tb zei:
Ik houd me meestal redelijk aan de limieten (ik heb al eens het rijbewijs kwijt gespeeld) Ok ik rij wel eens 10/15 km te hard maar ook maar zelden. ;) Alleen In Duitsland daar gaat het gas open op de "Autobahn" richting 160/170 km per uur of sneller tot 230 aan toe. Zal nu na de tuning nog wel harder gaan ik verwacht toch de 245/250 te kunnen halen. :evil:

Btw hebben jullie die gast gezien hier op het mobiliteitsforum die zijn rijbewijs 7 maand kwijt is??

Wie?

Mr Syphon

Legacy Member
ja is wel belachelijk da ge snachts ni moogt doorknallen, iedereen doet het toch al :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ja is wel belachelijk da ge snachts ni moogt doorknallen, iedereen doet het toch al :p

Ik heb dat ook al eens gedaan met een ander z'n wagen. :D Lang recht stuk autobahn van Hamburg naar huis.:) Ik denk dat ik toen een wereld uur record heb neergezet. :lol:

Sander H

Legacy Member
meer een straf voor iemand die erdoor een ongeval heeft veroorzaakt of iemand die (zeer) dronken achter het stuur zat ofzo, imo ook veel te lang voor alleen die snelheid (zeker 's nachts op een lege autosnelweg)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Scjeir zei:
meer een straf voor iemand die erdoor een ongeval heeft veroorzaakt of iemand die (zeer) dronken achter het stuur zat ofzo, imo ook veel te lang voor alleen die snelheid (zeker 's nachts op een lege autosnelweg)

Zal wel een kwestie zijn dat hij veel bekeuringen verzamelt. :p

Mee

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ja is wel belachelijk da ge snachts ni moogt doorknallen, iedereen doet het toch al :p
Ik nie :sop:.

Heb mij gisterennacht @ middernacht 100 km lang aan 140 km/h moeten houden.
Dat is saaaai man!

Sander H

Legacy Member
misschien pech met de rechter, ene die zich altijd mooi aan de snelheid houdt of iemand heeft verloren in een verkeersongeluk ofzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan