Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tieu zei:![]()
Der is niemand die dat kan, maar jij kan dat! Mijn held... :ironic:
Fucking 90 zeg, wss is da goed voor het Guinness world record boek.


Alleen In Duitsland daar gaat het gas open op de "Autobahn" richting 160/170 km per uur of sneller tot 230 aan toe. Zal nu na de tuning nog wel harder gaan ik verwacht toch de 245/250 te kunnen halen. 
johan tb zei:Ik houd me meestal redelijk aan de limieten (ik heb al eens het rijbewijs kwijt gespeeld) Ok ik rij wel eens 10/15 km te hard maar ook maar zelden.Alleen In Duitsland daar gaat het gas open op de "Autobahn" richting 160/170 km per uur of sneller tot 230 aan toe. Zal nu na de tuning nog wel harder gaan ik verwacht toch de 245/250 te kunnen halen.
Btw hebben jullie die gast gezien hier op het mobiliteitsforum die zijn rijbewijs 7 maand kwijt is??
johan tb zei:
Stancke zei:Wel sympathieke kerel![]()

Mr Syphon zei:ja is wel belachelijk da ge snachts ni moogt doorknallen, iedereen doet het toch al![]()
Lang recht stuk autobahn van Hamburg naar huis.
Ik denk dat ik toen een wereld uur record heb neergezet. 
Scjeir zei:meer een straf voor iemand die erdoor een ongeval heeft veroorzaakt of iemand die (zeer) dronken achter het stuur zat ofzo, imo ook veel te lang voor alleen die snelheid (zeker 's nachts op een lege autosnelweg)

Ik nieMr Syphon zei:ja is wel belachelijk da ge snachts ni moogt doorknallen, iedereen doet het toch al![]()
.johan tb zei:Zal wel een kwestie zijn dat hij veel bekeuringen verzamelt.![]()