Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Is goed voor autostrade aan 100km maar voor de rest hebt ge der nie veel aan behalve als ge die Adaptive CC hebt zoals de S-klasse.

Die remt en versnelt automatische met het verkeer mee :D hoe geweldig is dat. Moet je niks meer zelf doen behalve sturen.

Mr Syphon

Legacy Member
da zuigt toch da ge niks meer zelf moet doen

ik heb deze week al 2 keer dezelfste mercedes achter mij gehad ( zat telkens dezelfde mensen in ook )
maar hij wilt nooit is mee optrekken :p hoewel ik natuurlij zwaar afgemaakt word maar ik wil gewoon die is zien vooruit vliegen
http://www.csi-auto.nl/carshopping/1093/cls1.jpg
zo ene dus, da heeft toch al veel pk's :p en die zit echt zo 60 te rijden en trekt nog trager op als ik :p
dan moet ge toch moeite doen om traag op te trekken als ge zo minimaal 230 pk onder uw gat hebt :p
volgens mij blaast die op zen gaspedaal

Private_BE

Legacy Member
128MB zei:
Is goed voor autostrade aan 100km maar voor de rest hebt ge der nie veel aan behalve als ge die Adaptive CC hebt zoals de S-klasse.

Die remt en versnelt automatische met het verkeer mee :D hoe geweldig is dat. Moet je niks meer zelf doen behalve sturen.

Zoals syphon al zei, da zuigt enorm ga dan met de bus dan moet ge niks zelf meer doen....

DaCrashOveride

Legacy Member
Private_BE zei:
Zoals syphon al zei, da zuigt enorm ga dan met de bus dan moet ge niks zelf meer doen....
Hier heeft private nog eens sinds lang groot gelijk... Dan moet ge inderdaad helemaal nix meer doen...

@Facebook geval: facebook is zoals netlog? Hoe wete dan of iemand wil daten maar ge weet nie wie? :s

SpeedFreak.be

Legacy Member
128MB zei:
Is goed voor autostrade aan 100km maar voor de rest hebt ge der nie veel aan behalve als ge die Adaptive CC hebt zoals de S-klasse.

Die remt en versnelt automatische met het verkeer mee :D hoe geweldig is dat. Moet je niks meer zelf doen behalve sturen.

Die van mij is adaptief. :D maar zonder gekheid ik vind dat adaptieve op de snelheid echt rot want hij houdt veel eerder in dan je het zelf zou doen meestal schakel ik op de snelweg het adaptieve gedeelte uit. ;)

DaCrashOveride

Legacy Member
Btw, gisteren noxx... A zo'n goeie club he...
Paar GOEIE TCK"ers bezig gezien... Twas wel redelijk laat... Ksliep rond 7 uur... En om 11 uur stond mijn moeder aan men bed me de stok... xD

Schummi88

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Btw, gisteren noxx... A zo'n goeie club he...
Paar GOEIE TCK"ers bezig gezien... Twas wel redelijk laat... Ksliep rond 7 uur... En om 11 uur stond mijn moeder aan men bed me de stok... xD

Zwijgt mij van Tecktonickers eh, die slaag ik liever op hun gezicht :D. Lol, gij meent dat van die stok? :rofl:

Private_BE

Legacy Member
Kwam bij mij wel een brede glimlach toen Syphon het blazen op zen gaspedaal vermelde ^^

DaCrashOveride

Legacy Member
Schummi88 zei:
Zwijgt mij van Tecktonickers eh, die slaag ik liever op hun gezicht :D. Lol, gij meent dat van die stok? :rofl:
Ja ik meen da van die stok tsss... Der worde man van zegge ze mij! xD
Tecktonik is graaf :tongue: xD

128MB

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
@Facebook geval: facebook is zoals netlog? Hoe wete dan of iemand wil daten maar ge weet nie wie? :s

Anoniem voting systeem :)

Derstraks stond'k aan de rooi lichten te wachten met een Golf GTI achter mij, ik al men voeten op de gas en koppeling de auto aant placeren om goed te vertrekken. Ik vertrek en voordat ik men bocht kon nemen had die Golf mij al voorbijgestoken :wtf:

Frey

Legacy Member
waarde gij ni nog voor uw rijbewijs bezig? :)

Naja, die GTI'kes krijge er wel wa uitgeperst idd, VW FSI blokke zijn serieus sportief ook al hebt ge weinig cilinderinhoud..

Mr Syphon

Legacy Member
ik heb ook al tegen nen porsche gesprint toen ik leerde rijden,
ni da ik won ofzo maarja :rofl:

Ironpole

Legacy Member
Private_BE zei:
Cruise control is alleen nuttig als ge alleen constant dezelfde snelheid moet rijden, dus ik denk dat gij daar niet veel nut aan hebt als ge na school moet rijden enzo ;)

Met den auto naar 't school? Lol zo lui ben ik niet ze. :D
Ik bedoel maar voor van die lange banen waar ge 90 moogt, of autostrades. Ik ga echt nie in de bebouwde kom met cruisecontrol rijden. :p

blaatschaap

Legacy Member
nog eens volledig offtopic gaan; wa is de gemiddelde leeftijd hier? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan