Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoewel ik natuurlij zwaar afgemaakt word maar ik wil gewoon die is zien vooruit vliegen
en die zit echt zo 60 te rijden en trekt nog trager op als ik 

128MB zei:Is goed voor autostrade aan 100km maar voor de rest hebt ge der nie veel aan behalve als ge die Adaptive CC hebt zoals de S-klasse.
Die remt en versnelt automatische met het verkeer meehoe geweldig is dat. Moet je niks meer zelf doen behalve sturen.
Hier heeft private nog eens sinds lang groot gelijk... Dan moet ge inderdaad helemaal nix meer doen...Private_BE zei:Zoals syphon al zei, da zuigt enorm ga dan met de bus dan moet ge niks zelf meer doen....

128MB zei:Is goed voor autostrade aan 100km maar voor de rest hebt ge der nie veel aan behalve als ge die Adaptive CC hebt zoals de S-klasse.
Die remt en versnelt automatische met het verkeer meehoe geweldig is dat. Moet je niks meer zelf doen behalve sturen.
maar zonder gekheid ik vind dat adaptieve op de snelheid echt rot want hij houdt veel eerder in dan je het zelf zou doen meestal schakel ik op de snelweg het adaptieve gedeelte uit. 
Mr Syphon zei:...
volgens mij blaast die op zen gaspedaal

DaCrashOveride zei:Btw, gisteren noxx... A zo'n goeie club he...
Paar GOEIE TCK"ers bezig gezien... Twas wel redelijk laat... Ksliep rond 7 uur... En om 11 uur stond mijn moeder aan men bed me de stok... xD
. Lol, gij meent dat van die stok? 
Schummi88 zei:Zwijgt mij van Tecktonickers eh, die slaag ik liever op hun gezicht.

Ja ik meen da van die stok tsss... Der worde man van zegge ze mij! xDSchummi88 zei:Zwijgt mij van Tecktonickers eh, die slaag ik liever op hun gezicht. Lol, gij meent dat van die stok?
![]()
xDDaCrashOveride zei:@Facebook geval: facebook is zoals netlog? Hoe wete dan of iemand wil daten maar ge weet nie wie?![]()


Private_BE zei:Cruise control is alleen nuttig als ge alleen constant dezelfde snelheid moet rijden, dus ik denk dat gij daar niet veel nut aan hebt als ge na school moet rijden enzo![]()

