Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blaatschaap

Legacy Member
ik voel me oud aant worden met mijn bijna 24, maar bij johan ist nog erger :p

Mr Syphon

Legacy Member
ik word eind dit jaar 22 :D
de meeste zijn hier 17-18 :p ze beginnen allemaal met den auto te rijden :D

BuYcKi

Legacy Member
17 hier :D

@128MB, gij rijd alleen in de auto en met een L?
Doet ge da via rijschool ofzo dan?

Want das toch de enige optie dan ofniet?
En ge zijt dan al 18 ook?

128MB

Legacy Member
Moi 19 in September

Buycki, Dillyracer, Private_BE en Enzo zijn jonger dan mij. Nog iemand?

En ik rij met begeleider, zonder rijschool dus alles zelf leren. Is het goedkoopste :)

Ik heb al zowat alles gedaan wat ik denk dat ik moet kunnen behalve parkeren heb'k nog nie veel gedaan.

En nu verder Cloverfield kijken :p de actie begint net. Het monster komt uit de grond.

Stancke

Legacy Member
Ik vraag me af wie er hier nog zal zitten binnen 5 jaar:D Wie er nieuw is en wie er compleet weg is. De laatste 2 jaar zijn het toch constant dezelfde (bij wijze van spreken) die hier zitten?

128MB

Legacy Member
Ironpole ziet ge niet meer zoveel, Integra is weg, Tonymontana, Kristof.Niessen en consoorten. En ST heeft teveel werk met 9lives enzo.

Met zwam ist hetzelfde buiten een paar oerzwammers wat er al zitten vant begin zijn daar ook VEEL mensen weggegaan.

Mr Syphon

Legacy Member
hmz over 5 jaar :d dan heb ik hopelijk wel een heel ander leven :D
ben ook is benieuwd :p

Anoniem04

Legacy Member
128MB zei:
Ironpole ziet ge niet meer zoveel, Integra is weg, Tonymontana, Kristof.Niessen en consoorten. En ST heeft teveel werk met 9lives enzo.

Met zwam ist hetzelfde buiten een paar oerzwammers wat er al zitten vant begin zijn daar ook VEEL mensen weggegaan.

Het trekt daar ook op niks nemeer :p

zeroke14

Legacy Member
begin maar eerst te denken over twee jaar,...
daarna 5 jaar,...
tijd gaat snel,...

SpeedFreak.be

Legacy Member
zeroke14 zei:
begin maar eerst te denken over twee jaar,...
daarna 5 jaar,...
tijd gaat snel,...

En het komt altijd anders dan je denkt neem dat maar van mij aan. :p

blaatschaap

Legacy Member
zeroke14 zei:
het is zo,...

moeste gij nu nog verklappen hoe oud ge zijt... :p

en zwam jah, daar zat ik toen ik nog veel tijd had, maar da is ook niemeer wat het was...
alsk alleen woon zal ik hier ook nie veel meer zitten, of voor eens een raceke te doen maar da zal ook nie veel meer zijn vrees ik :sad:

128MB

Legacy Member
Nieuw record:

Smallband na 4 dagen :)

Dus de rest van de maand, voor 26 dagen lang kan ik niks fatsoenlijks downloaden, geen youtube, geen nieuwe porn, en geen online gaming voor mij.

'k hebt weeral verneukt. :cry:

SpeedFreak.be

Legacy Member
128MB zei:
Nieuw record:

Smallband na 4 dagen :)

Dus de rest van de maand, voor 26 dagen lang kan ik niks fatsoenlijks downloaden, geen youtube, geen nieuwe porn, en geen online gaming voor mij.

'k hebt weeral verneukt. :cry:

Niet bepaald slim he. :p

Als dat de 1e maal is dan gaat het nog maar ge weet toch wat de downloadlimiet is of heb je nog nooit van isp monitor gehoord. :s

Maar idd ik denk dat 4 dagen een record moet zijn. :s

Mee

Legacy Member
128MB zei:
Nieuw record:

Smallband na 4 dagen :)

Dus de rest van de maand, voor 26 dagen lang kan ik niks fatsoenlijks downloaden, geen youtube, geen nieuwe porn, en geen online gaming voor mij.

'k hebt weeral verneukt. :cry:
Slim, heeeel slim...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan