SpeedFreak.be
Legacy Member
blaatschaap zei:nog eens volledig offtopic gaan; wa is de gemiddelde leeftijd hier?![]()
Daar zit ik in ieder geval dik boven......... geboorte 10-06-1972.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blaatschaap zei:nog eens volledig offtopic gaan; wa is de gemiddelde leeftijd hier?![]()


de actie begint net. Het monster komt uit de grond.128MB zei:Ironpole ziet ge niet meer zoveel, Integra is weg, Tonymontana, Kristof.Niessen en consoorten. En ST heeft teveel werk met 9lives enzo.
Met zwam ist hetzelfde buiten een paar oerzwammers wat er al zitten vant begin zijn daar ook VEEL mensen weggegaan.

zeroke14 zei:begin maar eerst te denken over twee jaar,...
daarna 5 jaar,...
tijd gaat snel,...

johan tb zei:En het komt altijd anders dan je denkt neem dat maar van mij aan.![]()
zeroke14 zei:het is zo,...

ad:17 staat er in haar profielblaatschaap zei:moeste gij nu nog verklappen hoe oud ge zijt...![]()

128MB zei:Nieuw record:
Smallband na 4 dagen
Dus de rest van de maand, voor 26 dagen lang kan ik niks fatsoenlijks downloaden, geen youtube, geen nieuwe porn, en geen online gaming voor mij.
'k hebt weeral verneukt.![]()


Slim, heeeel slim...128MB zei:Nieuw record:
Smallband na 4 dagen
Dus de rest van de maand, voor 26 dagen lang kan ik niks fatsoenlijks downloaden, geen youtube, geen nieuwe porn, en geen online gaming voor mij.
'k hebt weeral verneukt.![]()