Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


stom surfen neemt meer op dan ik dacht.
Mr Syphon zei:euhm ik download amper iets op een maand en dan zit ik rond 3 ~ 4 gb
dus gewoon gamen, surfen, msn

Dillyracer zei:Gij denkt dan ook dat ge die limiet alleen vol krijgt als ge illegaal download![]()


Mr Syphon zei:neen maar ik weet dat jullie hem opvullen met illegaal downloaden
ge gaat me ni wijsmaken da jullie hier telkens op smallband komen met enkel legale dingen
het is mogelijk ja, maar als ge normaal doet dan komt ge toe![]()


blaatschaap zei:lol dilly
beetje purevolume hier, myspace daar, wa last.fm tussendoor
een internetradiootje ginder en wa youtuben
sorry maar ik zie ook wat hier gebeurd met die limiet, en daar geraak je tegenwoordig heel gemakkelijk aan
en internet tv en alles, das toch ook nie illegaal? da moete geen half uurke opzetten mé een telenet lijntje ze...
johan tb zei:Ik doe niet veel met downloaden enz, maar ik kom echt niet onder de 7/8 GB per maand ga maar na regelmatig maps voor ut '99/2004/ut3, crysis, nog wat trailers nog wat i-net tv, youtube, o ja mail en mijn 3 virusscanners ook niet vergeten.![]()

blaatschaap zei:lol 1e kaspersky is genoeg ze![]()
gizmo_1987 zei:waarom 3 virusscanners nodig?
Ik gebruik al jaren geen antivirus of andere rommel dat m'n pc vertraagd, nog nooit problemen gehad :-/
Dillyracer zei:3 virusscanners verkloot uw PC alleen.

johan tb zei:Allemaal fout 2 pc's: pc met xp en 1 pc met vista in dualboot met xp dus 3 virusscanners 2x nod en 1x avast.![]()