Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Proficiat gizmo :)

En kheb es ne ISP Monitor geinstallerd.

Best tof, en ook 5Gb blokje besteld es zien wat er dan gebeurt met die monitor. Blijkt dat met 1 site te bezoeken ik 1,24MB heb opgebruikt? :wtf:

En die stomme upload gaat ook goed vooruit tijdens het surfen.

Nu stap ik het wel dat ik vlug aan men limiet zit. :s stom surfen neemt meer op dan ik dacht.

En waarom krijg ik bij de speedtest 390 kbps tijdens smallband? :wtf:

Mr Syphon

Legacy Member
euhm ik download amper iets op een maand en dan zit ik rond 3 ~ 4 gb :p
dus gewoon gamen, surfen, msn

Anoniem04

Legacy Member
Mr Syphon zei:
euhm ik download amper iets op een maand en dan zit ik rond 3 ~ 4 gb :p
dus gewoon gamen, surfen, msn

Gij denkt dan ook dat ge die limiet alleen vol krijgt als ge illegaal download :p

Mr Syphon

Legacy Member
Dillyracer zei:
Gij denkt dan ook dat ge die limiet alleen vol krijgt als ge illegaal download :p

neen maar ik weet dat jullie hem opvullen met illegaal downloaden

ge gaat me ni wijsmaken da jullie hier telkens op smallband komen met enkel legale dingen :rofl:
het is mogelijk ja, maar als ge normaal doet dan komt ge toe ;)

Anoniem04

Legacy Member
Mr Syphon zei:
neen maar ik weet dat jullie hem opvullen met illegaal downloaden

ge gaat me ni wijsmaken da jullie hier telkens op smallband komen met enkel legale dingen :rofl:
het is mogelijk ja, maar als ge normaal doet dan komt ge toe ;)

Die mods voor rFactor, Southparkstudios, Gametrailers in HD, Demo's. Normaal doen ? :ironic:

Illegaliteit alom :unsure:

blaatschaap

Legacy Member
lol dilly :love:

beetje purevolume hier, myspace daar, wa last.fm tussendoor
een internetradiootje ginder en wa youtuben
sorry maar ik zie ook wat hier gebeurd met die limiet, en daar geraak je tegenwoordig heel gemakkelijk aan

en internet tv en alles, das toch ook nie illegaal? da moete geen half uurke opzetten mé een telenet lijntje ze...

Anoniem04

Legacy Member
blaatschaap zei:
lol dilly :love:

beetje purevolume hier, myspace daar, wa last.fm tussendoor
een internetradiootje ginder en wa youtuben
sorry maar ik zie ook wat hier gebeurd met die limiet, en daar geraak je tegenwoordig heel gemakkelijk aan

en internet tv en alles, das toch ook nie illegaal? da moete geen half uurke opzetten mé een telenet lijntje ze...

Er wordt meer en meer streaming gebruikt, soms weet je het gewoon nog niet of je iets aan het binnenhalen bent.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik doe niet veel met downloaden enz, maar ik kom echt niet onder de 7/8 GB per maand ga maar na regelmatig maps voor ut '99/2004/ut3, crysis, nog wat trailers nog wat i-net tv, youtube, o ja mail en mijn 3 virusscanners ook niet vergeten. :p

blaatschaap

Legacy Member
johan tb zei:
Ik doe niet veel met downloaden enz, maar ik kom echt niet onder de 7/8 GB per maand ga maar na regelmatig maps voor ut '99/2004/ut3, crysis, nog wat trailers nog wat i-net tv, youtube, o ja mail en mijn 3 virusscanners ook niet vergeten. :p

lol 1e kaspersky is genoeg ze ;)

Gizmo_1987

Legacy Member
waarom 3 virusscanners nodig?
Ik gebruik al jaren geen antivirus of andere rommel dat m'n pc vertraagd, nog nooit problemen gehad :-/

SpeedFreak.be

Legacy Member
blaatschaap zei:
lol 1e kaspersky is genoeg ze ;)

gizmo_1987 zei:
waarom 3 virusscanners nodig?
Ik gebruik al jaren geen antivirus of andere rommel dat m'n pc vertraagd, nog nooit problemen gehad :-/

Dillyracer zei:
3 virusscanners verkloot uw PC alleen.

Allemaal fout 2 pc's: 1 pc met xp en 1 pc met vista in dualboot met xp dus 3 virusscanners 2x nod en 1x avast. :p

Anoniem04

Legacy Member
johan tb zei:
Allemaal fout 2 pc's: pc met xp en 1 pc met vista in dualboot met xp dus 3 virusscanners 2x nod en 1x avast. :p

Toch is het nog niet logisch !

2 OS is nog altijd maar 1 computer, je gaat met 1 scanner beide wel kunnen scannen veronderstel ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan