Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
blaatschaap zei:
ik heb 6 jaar een rijbewijs maar gene auto, en ben blij dak mijn geld daar nie aan uitgegeven heb

sjiek appartement kopen dees jaar :)

btw, ge moet geen rijbewijs hebben, koop u nen Aixam :p

Dat appartement zal veel beter zijn dan een auto. Met alle respect maar in zo'n Aixam zie je me nooit rondrijden ze, af en toe rijdt er is zo eentje door Westmalle, denk je echt "wat is dat voor scharminkel" :D.

Private_BE

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Ik kom me nen 206cc me 138pk
Of de 1800 C5 van men vader... maar dien is zo zwaar da da nie zo goe trekt...
OFF MIJNEN 1200 TWINGOPOWERZZZZ XD trekt pattinage, maar rijd max. 150 xD

Ik zou den Twingo pakke dies wel goe ;)

Ik denk niet dat ik met den A6 na een meeting mag gaan met racefreaks :p

blaatschaap

Legacy Member
Schummi88 zei:
Dat appartement zal veel beter zijn dan een auto. Met alle respect maar in zo'n Aixam zie je me nooit rondrijden ze, af en toe rijdt er is zo eentje door Westmalle, denk je echt "wat is dat voor scharminkel" :D.

denkte nu echt dak serieus was? :p

idd, hier in de buurt rijden er zo veel rond

doe me altijd denken aan dieje marginale op man bijt hond, mé zijne box in z'n koffer en nummerplaat 'rebail'
zei hij zelf: "ja ik kan nie goed schrijven" :rofl:

Mr Syphon

Legacy Member
Private_BE zei:
Ik zou den Twingo pakke dies wel goe ;)

Ik denk niet dat ik met den A6 na een meeting mag gaan met racefreaks :p

ge moet ni mee racen eh ik doe trouwens ook ni gek op een meeting :p

Schummi88

Legacy Member
blaatschaap zei:
denkte nu echt dak serieus was? :p

idd, hier in de buurt rijden er zo veel rond

doe me altijd denken aan dieje marginale op man bijt hond, mé zijne box in z'n koffer en nummerplaat 'rebail'
zei hij zelf: "ja ik kan nie goed schrijven" :rofl:

tuurlijk wist ik wel dat je er mee aan het lachen was :).

Haha idd die kerel met zijn boxen ook in zijn Aixam. "Ik luister naar dance-muziek", ach ja kerel was wat retarded en als dat zijn hobby was. Zijn we blij om dan :D.

Mr Syphon

Legacy Member
was het ni zo dat die aixams populair waren bij de jongeren in nederland ?
ipv een scooter kochten die nen aixam voor te pimpen eh :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mr Syphon zei:
was het ni zo dat die aixams populair waren bij de jongeren in nederland ?
ipv een scooter kochten die nen aixam voor te pimpen eh :p

Hoe je hem ook pimpt het blijft marginaal (god ik zou me nog liever de kogel geven dan in zoiets gezien worden). :lol:

Mr Syphon

Legacy Member
een leuk idee voor de meeting, johan in een aixam steken, pics nemen en verspreiden over het internet !

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mr Syphon zei:
een leuk idee voor de meeting, johan in een aixam steken, pics nemen en verspreiden over het internet !

Nee dan vecht ik me dood (en neem een zooi TRCers mee in het graf). :)

DaCrashOveride

Legacy Member
Kvind die zwarte aixam nog wel leuk gedaan... maar kzou er zelf nooit me rond rijde... Das voor mensen die te achterlijk/oud zijn voor een rijbewijs te halen... En dan worde voorbij gestoken door een opgefokt scooterke, laat et maar... Nen bovenbuur van ne maat van mij was tot een maand geleden bezig met scooterkes op te fokken... Nu heeft dien nen aixam en dien zegt da hem 300 per uur haalt :/ Tis ne gele me stickers enzo :/ echt margi...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan