Schummi88
Legacy Member
blaatschaap zei:ik heb 6 jaar een rijbewijs maar gene auto, en ben blij dak mijn geld daar nie aan uitgegeven heb
sjiek appartement kopen dees jaar
btw, ge moet geen rijbewijs hebben, koop u nen Aixam![]()
Dat appartement zal veel beter zijn dan een auto. Met alle respect maar in zo'n Aixam zie je me nooit rondrijden ze, af en toe rijdt er is zo eentje door Westmalle, denk je echt "wat is dat voor scharminkel"
.




