Private_BE
Legacy Member
Mr Syphon zei:ja binnenkort kunnen we eindelijk street racen
dan is iedereen 18 met rijbewijs, al die jaren voorbereiding en planning kunnen we dan eindelijk in praktijk omzetten![]()
INDERDAAD!!!
Ik kom dan af met den Delta 142pk, kiss my bumper BUYCKI
Tenzij het een andere nieuwe auto wordt



ad:
Bovendien is me zoiets te onpraktisch (waar laat ik mijn bagage op reis). 

