Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ja binnenkort kunnen we eindelijk street racen

dan is iedereen 18 met rijbewijs, al die jaren voorbereiding en planning kunnen we dan eindelijk in praktijk omzetten :unsure:

INDERDAAD!!!

Ik kom dan af met den Delta 142pk, kiss my bumper BUYCKI
Tenzij het een andere nieuwe auto wordt :p

BuYcKi

Legacy Member
Mja ga nie direct nen auto kopen ze.
Of kzou echt moeten een schoon autoke vinden voor weinig geld.

Ford Fiest of Focus ofzo.
:)

Private_BE

Legacy Member
buycki zei:
Mja ga nie direct nen auto kopen ze.
Of kzou echt moeten een schoon autoke vinden voor weinig geld.

Ford Fiest of Focus ofzo.
:)

Verschil tussen willen en kunnen he ;)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Private_BE zei:
Verschil tussen willen en kunnen he ;)

Idd ik KAN me wel eeen Ferrari kopen (zou moeten lukken) alleen ik KAN er NIET mee rijden (naft/ verzekering, etc). :D Bovendien is me zoiets te onpraktisch (waar laat ik mijn bagage op reis). :p

Ironpole

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ja binnenkort kunnen we eindelijk street racen

dan is iedereen 18 met rijbewijs, al die jaren voorbereiding en planning kunnen we dan eindelijk in praktijk omzetten :unsure:

Voorlopig rijbewijs? :unsure:

BuYcKi

Legacy Member
Private_BE zei:
Verschil tussen willen en kunnen he ;)

Ik kan het.
Daar het hier niet over :ironic:

Atm magk ouders auto gebruiken.
Dus ik ga nie direct enen kopen ze.
Kspaar liever nog wa door dan..

Stancke

Legacy Member
Kheb al m'n voorlopig rijbewijs al van vorig jaar Januari en de laatste keer dat ik gereden heb, was in April vorig jaar.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Stancke zei:
Kheb al m'n voorlopig rijbewijs al van vorig jaar Januari en de laatste keer dat ik gereden heb, was in April vorig jaar.

Ehm klein vraagje wil je nog een keer examen doen, want zo haal je dat nooit. :p

Stancke

Legacy Member
Ik zou niet weten waarom ik nu al een rijbewijs zou moeten hebben/halen

School op 5min
't Stad op 10min
Gym op 10min
Winkel op 5min
Oma op 7min
Uitgaan op 8min

+ m'n pa heeft de auto nodig voor z'n werk
+ fietsen is gezond

Frey

Legacy Member
dan hebt ge het toch al he, ge weet nooit waar ge ineens heen zou kunne gaan :)
+ verzekering word dan ook goedkoper naarmate hoe lang ge het al hebt,

Heb mijn rijbewijs iets meer dan een jaar en betaal gegarandeerd minder als iemand van 20 die pas zijn rijbewijs heeft denk ze :)




btw, zeroke, die Toegepaste Informatica, veel wiskunde hebt ge daar ni echt voor nodig, maar het is wel héél programmeren gericht, fotoshop enzo komt er ni van te pas,
heb het vorig jaar gevolgd in KDG Antwerpen ma zijn veranderd omdat het mij ni zo hard interesseerde, wou dan MCT gaan volge mara toch voor automotive engineering ding gekoze :)

DaCrashOveride

Legacy Member
Ik kom me nen 206cc me 138pk
Of de 1800 C5 van men vader... maar dien is zo zwaar da da nie zo goe trekt...
OFF MIJNEN 1200 TWINGOPOWERZZZZ XD trekt pattinage, maar rijd max. 150 xD

128MB

Legacy Member
Ier Corolla Verso 2l D4D 90pk 0-100 13,5 sec
Of Pug 206 1.1 naft 60pk 15sec

Ook gene vette :D

hmm en ikmis nogal veel posts hier. ben't forum dan ook niet echt meer aan volgen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
*stoefmode on - Ik geloof niet dat ik voorlopig bij de tuner langs hoef als ik dit zo hoor - stoefmode off* :p

zeroke14

Legacy Member
Stancke zei:
Ik zou niet weten waarom ik nu al een rijbewijs zou moeten hebben/halen

..blablabla...
+ fietsen is gezond
Ja idd^^
Doe ik ook altijd! :D
Fr3nzY zei:
dan ...blablabla...
btw, zeroke, die Toegepaste Informatica, veel wiskunde hebt ge daar ni echt voor nodig, maar het is wel héél programmeren gericht, fotoshop enzo komt er ni van te pas,
...blabla...MCT gaan volge mara toch voor automotive engineering ding gekoze :)

Maar het is wel nog leuk om te doen photoshop,...
Ik weet dat het niet van toepassing is xD
Ik zal wel zien wat het geef,...

Sander H

Legacy Member
johan tb zei:
*stoefmode on - Ik geloof niet dat ik voorlopig bij de tuner langs hoef als ik dit zo hoor - stoefmode off* :p

wel alsk tegen dan met de Suzuki GSX 750 mag rijden :p

volgens bikez.com:
0-100 km/h (0-62 mph): 3.900 seconds :evil:

voor 10 aug ist met de CBF 250 en hou ik mijne mond toe :x

blaatschaap

Legacy Member
ik heb 6 jaar een rijbewijs maar gene auto, en ben blij dak mijn geld daar nie aan uitgegeven heb

sjiek appartement kopen dees jaar :)

btw, ge moet geen rijbewijs hebben, koop u nen Aixam :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan