Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

whoopie

Legacy Member
en vandaag boekhouden

wat een fucked up examen was me dat :p


en just me mr syphon uitgerekend: 9.1liter verbruik :x
kga lichter schoenen aandoen peisk

[EZ]

Legacy Member
Vandemorge 3 man zijn uitgelijden op't ijs (op't voetpad), juist wa da'k nodig had om volledig te ontstressen :rofl:

Altijd leuk he, mense die uitgelijden uitlachen :p, ma als ge het zelf mee maakt is't natuurlijk vele minder :(


EDIT:
Gistere (en nu nog :ironic: ) was mijn screen SOTD :)
https://www.beyondgaming.be
'k Vroeg mij af ofda da lang duurde eerda mijn screen gekoze zou worde en ofda ze zoiets wel zoude neme (omda het supersimpel is), en ja, they did it, dus dan moete ze echt wel hopeloos zijn daar e :p

scipicore

Legacy Member
kheb u een 5 gegeven! in plaats van al die haters en gfx-sletjes daar! :angry:

Nighth4wkske

Legacy Member
[EZ];7983078 zei:
Vandemorge 3 man zijn uitgelijden op't ijs (op't voetpad), juist wa da'k nodig had om volledig te ontstressen :rofl:

Altijd leuk he, mense die uitgelijden uitlachen :p, ma als ge het zelf mee maakt is't natuurlijk vele minder :(


EDIT:
Gistere (en nu nog :ironic: ) was mijn screen SOTD :)
https://www.beyondgaming.be
'k Vroeg mij af ofda da lang duurde eerda mijn screen gekoze zou worde en ofda ze zoiets wel zoude neme (omda het supersimpel is), en ja, they did it, dus dan moete ze echt wel hopeloos zijn daar e :p

amai ligt er bij u al ijs op de weg? :oink:

en over die screen, ze zijn idd hopeloos :D
uwe screen heeft wel precies geen goeie comments
mak vond em wel geslaagd :D is toch cool gemaakt :p

scipicore

Legacy Member
bij ons lag er ook ijs op de voetpaden ze... de wegen waren wel gestrooid :)

[EZ]

Legacy Member
Nighth4wkske zei:
amai ligt er bij u al ijs op de weg? :oink:

en over die screen, ze zijn idd hopeloos :D
uwe screen heeft wel precies geen goeie comments
mak vond em wel geslaagd :D is toch cool gemaakt :p
Nie echt een dikke laag ijs ma zo van da bevrore water (ijs dus :unsure: )

De comments onderaan zijn trouwes veel beter als die bovenaan :p
En bij die auto's links in beeld zijn de dimensies wel fucked up, dunno hoe da komt :x


Scip zei:
kheb u een 5 gegeven! in plaats van al die haters en gfx-sletjes daar! :angry:
Merci ;)
En idd, gameplay > gfx :D

Gizmo_1987

Legacy Member
Mag ik jullie met veel plezier aankondigen dat, de al dan niet lang verwachte XRD site online staat :applause: :applause: :applause:
Veel lees en kijk plezier
~+~+XRD~+~+

scipicore

Legacy Member
zorg dat die foto links ni zo geselecteerd kan worden ofzo en tis goe :p

waar volgt gij mct? op KDG? want der zoek ik ook naartoe te gaan :p is da der wa plezant en al? :p

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Mag ik jullie met veel plezier aankondigen dat, de al dan niet lang verwachte XRD site online staat :applause: :applause: :applause:
Veel lees en kijk plezier
~+~+XRD~+~+

Vette pics :D

Gizmo_1987

Legacy Member
Scip zei:
zorg dat die foto links ni zo geselecteerd kan worden ofzo en tis goe :p

waar volgt gij mct? op KDG? want der zoek ik ook naartoe te gaan :p is da der wa plezant en al? :p
PIH kortrijk enzo :p

Schummi88

Legacy Member
MCT is alleen maar in Kortrijk of daar in de buurt dachtek. Voor KDG moete is vragen aan de Frenzy, die doet daar Informatica. Ik zit er alleen voor Accountancy-Fiscaliteit :D

BrAiNpAiN

Legacy Member
Schummi88 zei:
MCT is alleen maar in Kortrijk of daar in de buurt dachtek. Voor KDG moete is vragen aan de Frenzy, die doet daar Informatica. Ik zit er alleen voor Accountancy-Fiscaliteit :D

MCT is in Kortrijk, maar ook in Antwerpen. Beide richtingen zijn echter totaal verschillend. Tis trouwens ook nog maar et eerste jaar da da in de KDG ingericht wordt.

Als ik MCT zou willen gaan doen, ik zou resoluut Kortrijk kiezen. Het lessenpakket op de KDG is naar mijn zin te hard gefocust op televisie (info-dag zoog negertieten btw, ze hadden er een promobus staan van een televisie-uitzendings-bedrijf die de richting sponsort, maar voor de rest hadden ze eigenlijk niets te zeggen en geen info over de richting...)

Schummi88

Legacy Member
BrAiNpAiN zei:
MCT is in Kortrijk, maar ook in Antwerpen. Beide richtingen zijn echter totaal verschillend. Tis trouwens ook nog maar et eerste jaar da da in de KDG ingericht wordt.

Als ik MCT zou willen gaan doen, ik zou resoluut Kortrijk kiezen. Het lessenpakket op de KDG is naar mijn zin te hard gefocust op televisie (info-dag zoog negertieten btw, ze hadden er een promobus staan van een televisie-uitzendings-bedrijf die de richting sponsort, maar voor de rest hadden ze eigenlijk niets te zeggen en geen info over de richting...)

allow jom, gij leeft ook nog. Wtf, doede gij met negertieten :p?

btw, maakte gij dessert voor oudjaar? Wa denkte van ne laxeercake? :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan