Private_BE
Legacy Member
Wow die foto is echt wel vet
Kzie daar precies ne skyline vanachter dan rechts nog ne corvette en die ander 2 weetk niet echt ne sylvia mss derbij ofzo..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow die foto is echt wel vet

Fiestjeuh!!!!Scip zei:heppie birthday to me ...ad:
kben ziek, tis strontweer buiten, kmoet leren en der is niemand thuis![]()


'k Haddet ook zien staan op TB, hopelijk valt hij in goeie hande eScip zei:vette Drift S13, tis dan nog nen belgischen ook EN hij wordt 'bereden' door een vrouw!
samen met ne skyline
maar word spijtig genoeg verkocht

lol:, bereden
)En die groene die bij op die foto staat, wordt bestuurd door nen Hollander (Joep de Kort), die ook in mijn videoreportage van de Eran Drift Day 2005 zitScip zei:vette Drift S13, tis dan nog nen belgischen ook EN hij wordt 'bereden' door een vrouw!
samen met ne skyline
maar word spijtig genoeg verkocht

't Zou zonde zijn om me zo'n parelken te driften e, *boenk* tegen de muur, *klets* op 't autokerkhofScip zei:rofl dien hollanderja onderhoud... olie, banden, benzine dat vind ie wel lekker
sjiek gemaakt ze ST!
maar eh, die 'meeting' das tog geen tunen man? das pure tjoening >_> vooral die gast me zen bmw da ge geinterviewed hebt![]()

Hehe, idd[EZ];7974378 zei:'t Zou zonde zijn om me zo'n parelken te driften e, *boenk* tegen de muur, *klets* op 't autokerkhof![]()
Hij zei dan ook dat hij alleen in't weekend die auto uit z'n garage haalt, en dan héél rustig rijdt 

Silent Thunder zei:En die groene die bij op die foto staat, wordt bestuurd door nen Hollander (Joep de Kort), die ook in mijn videoreportage van de Eran Drift Day 2005 zit![]()
blackdragon1990 zei:Gelukkige verjaardag dude![]()
