Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scipicore

Legacy Member
VLNR: Nissan Silvia S14a, Nissan Skyline R34, Nissan Silvia S15, Corvette sumthing sumthing

nu zienek just, dat de 3 nissan's ne zonneband hebbe, en de corvette ni, dus tis weldegelijk nen wnbe! :D

[EZ]

Legacy Member
Scip zei:
heppie birthday to me ... :sad:

kben ziek, tis strontweer buiten, kmoet leren en der is niemand thuis :cry:
Fiestjeuh!!!!
Na een literken voelde u niemeer ziek, en na nog ne liter zulde u nog zieker voele :p

Happy birthday :applause:;)


Scip zei:
vette Drift S13, tis dan nog nen belgischen ook EN hij wordt 'bereden' door een vrouw! :D

samen met ne skyline

maar word spijtig genoeg verkocht
'k Haddet ook zien staan op TB, hopelijk valt hij in goeie hande e :p
(:lol:, bereden :p)

scipicore

Legacy Member
khad mss best tog es naar ITS geweest, die stand van xtremeracingparts.com stond VOL driftbakke :| kheb nog nooit ne japanse supercar van dichtbij gezien (behalve ne 300zx en ne 240sx ma da zijn ni echt superbakken eh)

Anoniem04

Legacy Member
De S-15's die daar stonden eh, die waren niet op 2 handen te tellen :D Ik geloof dat er ook 1 NFS Carbon promo Skyline was, een R33 met een front conversie naar de R34 :wtf: en 1 volledige R34 :D

Een 300ZX geen superbak ? De motor die daaronder zit zegt nochtans iets anders hoor :D

scipicore

Legacy Member
jamaja, kbedoel maar, die heeft ni het legendarische van ne skyline, supra, 350z,...

Anoniem04

Legacy Member
Eigenlijk wel hoor, de Z series zijn minstens zo legendarisch, de 300ZX heeft dan ook verscheidene races gewonnen, en dat geeft toch ook al een reputatie, ze zijn gewoon niet zo gekend omdat ze nooit in films gebruikt zijn, maar ze hebben zeker hun waarde.

scipicore

Legacy Member
rofl dien hollander :p ja onderhoud... olie, banden, benzine dat vind ie wel lekker :p sjiek gemaakt ze ST! :p

maar eh, die 'meeting' das tog geen tunen man? das pure tjoening >_> vooral die gast me zen bmw da ge geinterviewed hebt :p

[EZ]

Legacy Member
Scip zei:
rofl dien hollander :p ja onderhoud... olie, banden, benzine dat vind ie wel lekker :p sjiek gemaakt ze ST! :p

maar eh, die 'meeting' das tog geen tunen man? das pure tjoening >_> vooral die gast me zen bmw da ge geinterviewed hebt :p
't Zou zonde zijn om me zo'n parelken te driften e, *boenk* tegen de muur, *klets* op 't autokerkhof :p

Silent Thunder

Legacy Member
[EZ];7974378 zei:
't Zou zonde zijn om me zo'n parelken te driften e, *boenk* tegen de muur, *klets* op 't autokerkhof :p
Hehe, idd :D Hij zei dan ook dat hij alleen in't weekend die auto uit z'n garage haalt, en dan héél rustig rijdt :)

Langs den andere kant, er was er daar zelfs ene die met nen Jaguar aan de driftcompetitie meedeed :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan