Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scipicore

Legacy Member
1) ik ben ne stevige mens, kan er goe tegen
2) heb in heel men (bewust) leven nog nooit gekotst :)

Frey

Legacy Member
gha een weddenschap mej wa mate van op school

alsk meedoe aan idool: 1 bak bier,
alsk ermee op tv kom: 4 bakke bier,
alsk nr de volgende preselectie ga: 5 bakke bier,

zou ik het doen fni :unsure: :)

(kga er wel voor zorge dak den eerste bak bier op voorhand krijg, kank me al wa zangtalent indrinke voor ik er aan begin :p)

[EZ]

Legacy Member
Doendoendoen!!!
En zing dan het Schumacher lieke, ma dan me "TRC" i.p.v. Schumacher ;)

*vroem, vroem, vroem, vroem, T R C, vroem, vroem* :music:

Anoniem04

Legacy Member
Scip zei:
1) ik ben ne stevige mens, kan er goe tegen
2) heb in heel men (bewust) leven nog nooit gekotst :)

Ik 1 keertje in een pretpark, vanalles zitten doen wat ik nog nooit gedaan had en allemaal na elkaar :D De Sledge Hammer gaf wel de doorslag :X

Poepoei

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik 1 keertje in een pretpark, vanalles zitten doen wat ik nog nooit gedaan had en allemaal na elkaar :D De Sledge Hammer gaf wel de doorslag :X

De Sledge Hammer is nergens goed voor :p Veel saaier dan die wat op de kermis staan (die zijn dan nog maar half zo groot) en 'k word daar echt misselijk van :p
Heb mij daar toch een halfuurke nie goed van gevoeld :D


Zoveel heb ik ook nog nie gekotst :) Ene keer op de mat langs mijn bed (die was voor weg te gooien), ene keer tijdens een match van brugge :p, en ene keer nadat we rijst hadden gegeten, 't was zo'n dikke brij met allemaal rijstkorrelkes in :D

Anoniem04

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
De Sledge Hammer is nergens goed voor :p Veel saaier dan die wat op de kermis staan (die zijn dan nog maar half zo groot) en 'k word daar echt misselijk van :p
Heb mij daar toch een halfuurke nie goed van gevoeld :D


Zoveel heb ik ook nog nie gekotst :) Ene keer op de mat langs mijn bed (die was voor weg te gooien), ene keer tijdens een match van brugge :p, en ene keer nadat we rijst hadden gegeten, 't was zo'n dikke brij met allemaal rijstkorrelkes in :D

Saai wel, maar misselijk word je er idd van, weten dat ik daarvoor mijn eerste keer overkop ging en dan nog rondjes heb gedraaid :unsure: Dan kwam ik uit dat ander nieuw ding, en daar rook het ongelooflijk raar. Toen heb ik naar buiten kunnen lopen hoor :lol:

scipicore

Legacy Member
3uur for me, half uurke leren, iets anders doen, aan men tene prutsen ofzo, en om 6 uur nog es een half uurke, dan eten, dan pc, dan in bed nog leren tot dak in slaap van en morgevroeg natuurlijk ook nog leren eh!

Mr Syphon

Legacy Member
hmz men ma had vandaag een 2 min durend filmke gemaakt van toen ik en scjeir GTR2 aant spelen waren :p
maar tis 117 mb groot dus kga het ni uploaden en heb ook niks voor het te bewerken
want als ik de resolutie kan aanpassen zalt wel wa kleiner zijn want die res. is 640x480 :p

Stancke

Legacy Member
Mr Syphon zei:
hmz men ma had vandaag een 2 min durend filmke gemaakt van toen ik en scjeir GTR2 aant spelen waren :p
maar tis 117 mb groot dus kga het ni uploaden en heb ook niks voor het te bewerken
want als ik de resolutie kan aanpassen zalt wel wa kleiner zijn want die res. is 640x480 :p

trio? :x

Zet het om naar 320xXXX (YouTubeformaat :p)

Gizmo_1987

Legacy Member
*Onbepaalde vertraging richting kortrijk*
=geen treinverkeer=me niet naar school :D
joy !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan