Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



)Scip zei:1) ik ben ne stevige mens, kan er goe tegen
2) heb in heel men (bewust) leven nog nooit gekotst![]()
De Sledge Hammer gaf wel de doorslag :XDillyracer zei:Ik 1 keertje in een pretpark, vanalles zitten doen wat ik nog nooit gedaan had en allemaal na elkaarDe Sledge Hammer gaf wel de doorslag :X
Veel saaier dan die wat op de kermis staan (die zijn dan nog maar half zo groot) en 'k word daar echt misselijk van 

Ene keer op de mat langs mijn bed (die was voor weg te gooien), ene keer tijdens een match van brugge
, en ene keer nadat we rijst hadden gegeten, 't was zo'n dikke brij met allemaal rijstkorrelkes in 
blackdragon1990 zei:De Sledge Hammer is nergens goed voorVeel saaier dan die wat op de kermis staan (die zijn dan nog maar half zo groot) en 'k word daar echt misselijk van
Heb mij daar toch een halfuurke nie goed van gevoeld
Zoveel heb ik ook nog nie gekotstEne keer op de mat langs mijn bed (die was voor weg te gooien), ene keer tijdens een match van brugge
, en ene keer nadat we rijst hadden gegeten, 't was zo'n dikke brij met allemaal rijstkorrelkes in
![]()
Dan kwam ik uit dat ander nieuw ding, en daar rook het ongelooflijk raar. Toen heb ik naar buiten kunnen lopen hoor 
128MB zei:En nu allemaal leren!![]()
, natuurlijk is dan alles wel voor de kerstvakantieiddSchummi88 zei:nx leren ja, natuurlijk is dan alles wel voor de kerstvakantie



Scip zei:vette Drift S13, tis dan nog nen belgischen ook EN hij wordt 'bereden' door een vrouw!
samen met ne skyline
maar word spijtig genoeg verkocht

Mr Syphon zei:hmz men ma had vandaag een 2 min durend filmke gemaakt van toen ik en scjeir GTR2 aant spelen waren
maar tis 117 mb groot dus kga het ni uploaden en heb ook niks voor het te bewerken
want als ik de resolutie kan aanpassen zalt wel wa kleiner zijn want die res. is 640x480![]()

)gizmo_1987 zei:*Onbepaalde vertraging richting kortrijk*
=geen treinverkeer=me niet naar school
joy !

Stancke zei:trio?
Zet het om naar 320xXXX (YouTubeformaat)
