Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BrAiNpAiN zei:gokje: is da op den achtergrond geen stukje van het WTC?![]()

Scip zei:WTC is (was) wel wa groter zenne
dilly eeft gelijk natuurlijk!wa rijd dien corvette der tussen?
![]()

ad:. Had een geile foto geweest had dat een Skyline geweest i.p.v. een Corvette 
Die foto is gewoon ubergeilScip zei:wat klopt er niet aan deze foto? buiten het feit dant alle 4 VETGEILE BAKKEN zijn!

"Noem het maar weekendStancke zei:Vakantie Godverdomme! :d

(tot vrijdag, dan moe'k nen halfen dag naar't school om mijn rapport en om te gaan vieren... in de kerk :doh: )Scip zei:ik nog 3 exames -_- 2 maandag en een dinsdag -_-

Schummi88 zei:Heeft hier iemand Kristof Niesen al gezien? die zit wel in TRC maar ik zie hem niet echt


Het gaat over jezelf, natuurlijk steek ik mijn grootste passie namelijk auto's derin
Scip zei:heppie birthday to me ...ad:
kben ziek, tis strontweer buiten, kmoet leren en der is niemand thuis![]()
Scip zei:heppie birthday to me ...ad:
kben ziek, tis strontweer buiten, kmoet leren en der is niemand thuis![]()
