Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fr3nzY zei:mja het het dan ook ni op een werkloosheidsuitkering ofzo, gwn da ge genoeg geld toegestopt krijgt om te leve is voldoende![]()

²Nighth4wkske zei:Ach tis ma 2x per jaar da we moeten blokken
voor de rest van het jaar is het ook geen reet doen
(eig moeten we dat wel doen! luister niet naar mij!)
ik neem ook vakantie doorheen het jaar![]()

Mr Syphon zei:of de overuren terug pakken zoals ik nu aant doen ben
thuis zijn en toch betaald wordenmorgen ook nog conge
blokt gulle maar lekker haha
Hehe, daarmee dat ik zeg dat het ni zo leuk is als het lijkt. 't Is nu ni dat ik geen leven heb ofzo; ik ga veel uit met vrienden/lief, maar overdag, als iedereen moet werken of in de les zit, zit ge toch veel alleen idd. En da's toch ook ni alles. Vandaar: ik zou veel liever werk hebben, dan werkloos blijven zenneDillyracer zei:Dan ga ik toch liever werken zodat ik toch wat dingen kan kopen die ik wil. Dan thuis zitten te gamen, klinkt zo no life![]()
Ge moet het alleen vinden he...Dillyracer zei:me jaloers
Ik kan toch al vertrekken zonder stil te vallen![]()

whoopie zei:en den deze is vandaag geslaagd voor zen rijbewijs:applause:

Nighth4wkske zei:Gogo whoopie!!
ook in 2x zeker?
heb die 'mijn rijbewijs halen' topic ewa gevolgd
en daarin stond da ge ook eerste keer zo een dom foutje had gemaakt nie?
echt kut.. heb ik ook gedaan, 12 jan pas terug gaan voor 2de kans![]()

whoopie zei:me diesel of me naft?![]()


Dillyracer zei:Het was met een diesel, een golf III
Maar t'is toch al iets eh![]()

whoopie zei:jup, pech gehad int verkeer
nu wast beter op de baan.
Ge moet ni kunne rijde, ge moet geluk hebbe.
kmocht ook in januari terugkome. Maar wa van men ore zitte make dak zo rap mogelijk opnieuw da gezever wou doen. En opeens hadde ze wel plaats voor mij![]()

