Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Fr3nzY zei:
mja het het dan ook ni op een werkloosheidsuitkering ofzo, gwn da ge genoeg geld toegestopt krijgt om te leve is voldoende :)

Dan ga ik toch liever werken zodat ik toch wat dingen kan kopen die ik wil. Dan thuis zitten te gamen, klinkt zo no life :unsure:

Mr Syphon

Legacy Member
of de overuren terug pakken zoals ik nu aant doen ben :p

thuis zijn en toch betaald worden :love: morgen ook nog conge :D
blokt gulle maar lekker haha

Nighth4wkske

Legacy Member
Ach tis ma 2x per jaar da we moeten blokken
voor de rest van het jaar is het ook geen reet doen
(eig moeten we dat wel doen! luister niet naar mij!)
ik neem ook vakantie doorheen het jaar :p

[EZ]

Legacy Member
Nighth4wkske zei:
Ach tis ma 2x per jaar da we moeten blokken
voor de rest van het jaar is het ook geen reet doen
(eig moeten we dat wel doen! luister niet naar mij!)
ik neem ook vakantie doorheen het jaar :p
²
En in de vakantie ga'k gaan werke :D

Anoniem04

Legacy Member
Mr Syphon zei:
of de overuren terug pakken zoals ik nu aant doen ben :p

thuis zijn en toch betaald worden :love: morgen ook nog conge :D
blokt gulle maar lekker haha

Ik weet niet , liever nu goed blokken dat ik later met plezier een job ga doen dat ik leuk vind en pakken meer geld kan verdienen dan gewoon thuis te zitten.

Silent Thunder

Legacy Member
Dillyracer zei:
Dan ga ik toch liever werken zodat ik toch wat dingen kan kopen die ik wil. Dan thuis zitten te gamen, klinkt zo no life :unsure:
Hehe, daarmee dat ik zeg dat het ni zo leuk is als het lijkt. 't Is nu ni dat ik geen leven heb ofzo; ik ga veel uit met vrienden/lief, maar overdag, als iedereen moet werken of in de les zit, zit ge toch veel alleen idd. En da's toch ook ni alles. Vandaar: ik zou veel liever werk hebben, dan werkloos blijven zenne :) Ge moet het alleen vinden he...

DaCrashOveride

Legacy Member
De stiefvader van mijn vader (stiefbompa eig.) is gestorve en men bomma heeft nu dus 2 autos... Nen seat (ne redelijk zware in moteur) en ne renault twingo, ik mocht er dan ene hebbe, maar men pa hee gezegd tegen men bomma dak die renault pak. Anders is da te duur voor te verzekeren enzo... (Tmag nie op mn ouders hunne naam ^^ dont ask me why)
Maar in ieder geval binnekort heb ik hem ^^ (kweet zelf nie welke kleur)

[EZ]

Legacy Member
lol, nu u bomma me de zware Seat :p
Dan haalt ze u me u Clioken zo in :evil:

Maja, beter zoiets voor minder geld, dan zo'n oud bestoft Golfken voor nog meer geld ;)

Anoniem04

Legacy Member
Golfkes zijn cool, voor de I. Die zijn nog te vinden in goeie staat hoor, en daar kan je mee doen qua tuning wat je wil :evil:

Nighth4wkske

Legacy Member
whoopie zei:
en den deze is vandaag geslaagd voor zen rijbewijs :D:applause:

Gogo whoopie!!
ook in 2x zeker?
heb die 'mijn rijbewijs halen' topic ewa gevolgd
en daarin stond da ge ook eerste keer zo een dom foutje had gemaakt nie?
echt kut.. heb ik ook gedaan, 12 jan pas terug gaan voor 2de kans :cry:

whoopie

Legacy Member
Nighth4wkske zei:
Gogo whoopie!!
ook in 2x zeker?
heb die 'mijn rijbewijs halen' topic ewa gevolgd
en daarin stond da ge ook eerste keer zo een dom foutje had gemaakt nie?
echt kut.. heb ik ook gedaan, 12 jan pas terug gaan voor 2de kans :cry:

jup, pech gehad int verkeer

nu wast beter op de baan.
Ge moet ni kunne rijde, ge moet geluk hebbe.

kmocht ook in januari terugkome. Maar wa van men ore zitte make dak zo rap mogelijk opnieuw da gezever wou doen. En opeens hadde ze wel plaats voor mij :D

whoopie

Legacy Member
Dillyracer zei:
Het was met een diesel, een golf III :p

Maar t'is toch al iets eh :unsure:

ge moet ook al echt moeite doen om me nen diesel stil te valle bij het vertrekke eh :p

Nighth4wkske

Legacy Member
whoopie zei:
jup, pech gehad int verkeer

nu wast beter op de baan.
Ge moet ni kunne rijde, ge moet geluk hebbe.

kmocht ook in januari terugkome. Maar wa van men ore zitte make dak zo rap mogelijk opnieuw da gezever wou doen. En opeens hadde ze wel plaats voor mij :D


echt eh!! geef u 100% gelijk, ge moe gewoon idd geluk hebben.. had ook pech int verkeer
en als ik da eerder had geweten dan ging het mss ook vroeger, was behoorlijk pissed toen :p
ma welke uren hadde genomen? ik heb 10uur genomen de eerste keer (gebuisd) en 9 uur in januari.. of had ik beter wa later genomen alst druk is op baan? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan