Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frey

Legacy Member
had er just ook last mee, ondertusse werkt em al terug wel

:rofl: @ al die mannekes da examen hebben :)

Anoniem04

Legacy Member
:rofl: als ge moet gaan werken en ik tot 10.00 in mijn bed kan liggen omdat ik om 10.30 pas examen heb :)

Gizmo_1987

Legacy Member
Fr3nzY zei:
had er just ook last mee, ondertusse werkt em al terug wel

:rofl: @ al die mannekes da examen hebben :)
² :rofl:
anyway, als ze gedaan hebben ga ik mee met hen pinten pakken :D
20 dec @ brugge :p
stancke gij komt ook eh schat :love:

DaCrashOveride

Legacy Member
meetkunde? :D ik heb ier der last me (mr bij ons noemt da goniometrie) me van die klote formules... 3 bladzijden aan formulekes :/ (samengevat dan nog) voor de rest heb ik gene last me wiskunde... Financielen is simpel en algebra oook

Anoniem04

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
meetkunde? :D ik heb ier der last me (mr bij ons noemt da goniometrie) me van die klote formules... 3 bladzijden aan formulekes :/ (samengevat dan nog) voor de rest heb ik gene last me wiskunde... Financielen is simpel en algebra oook

idd, voor de rest heb ik het ook simpel, maar die stellingen :doh:

Frey

Legacy Member
Dillyracer zei:
:rofl: als ge moet gaan werken en ik tot 10.00 in mijn bed kan liggen omdat ik om 10.30 pas examen heb :)

:rofl: mja ik moet pas rond 13.15 op school zijn voor 3 lesuurkes elke dag ongeveer :niceone:

Nighth4wkske

Legacy Member
Fr3nzY zei:
:rofl: mja ik moet pas rond 13.15 op school zijn voor 3 lesuurkes elke dag ongeveer :niceone:

yep same, morgen half 2 beginnen met economie
dan weer 3 daag blok, vrijdag wiskunde
3daag blok, dinsdag sociologie
3 daag blok, vrijdag boekhouden

en klaar :lol:

en dan maar feesten :woohoo:
gho ik ga stront gaar zijn :naughty:

zeker met nieuwjaar, kan nie wachten.. happy6 here we come :bow:

Silent Thunder

Legacy Member
Dillyracer zei:
:rofl: als ge moet gaan werken en ik tot 10.00 in mijn bed kan liggen omdat ik om 10.30 pas examen heb :)
:rofl: Als ge examen moet gaan doen terwijl ik nog altijd in m'n bed kan blijven liggen, om vervolgens een hele dag te gamen/film zien/uitgaan :p

(ben werkloos nl. :) )

Frey

Legacy Member
Silent Thunder zei:
:rofl: Als ge examen moet gaan doen terwijl ik nog altijd in m'n bed kan blijven liggen, om vervolgens een hele dag te gamen/film zien/uitgaan :p

(ben werkloos nl. :) )

da is nu écht ideaal, als ge dan nog geld krijgt toegestopt man daar droom ik gwn van :p

Silent Thunder

Legacy Member
BWa, na een tijdje wordt dat ook saai zenne ;) Wel beter dan examens natuurlijk :)

Maar kben wel werk aan't zoeken.

[EZ]

Legacy Member
Net terug van mijn buis op wiskunde :s
'k Heb wel nog een beetje geluk: 't ga een klassikale buis zijn...

Ma als'k hier vanaf volgende week vrijdag niemeer te bespeuren ben, dan zal het door mijn rapport zijn.


'k Snap het echt nie, vorig jaar meeste van de klas op wisk (79%), nu me tussentijds exame 51%, en me da van hierjuist ben'k content als'k nog meer dan den heflt heb :s

Anoniem04

Legacy Member
[EZ];7950857 zei:
Net terug van mijn buis op wiskunde :s
'k Heb wel nog een beetje geluk: 't ga een klassikale buis zijn...

Ma als'k hier vanaf volgende week vrijdag niemeer te bespeuren ben, dan zal het door mijn rapport zijn.


'k Snap het echt nie, vorig jaar meeste van de klas op wisk (79%), nu me tussentijds exame 51%, en me da van hierjuist ben'k content als'k nog meer dan den heflt heb :s

T'is precies of ge bij mij in de klas zit :')

Ik haalde verleden jaar meestal 59/60 en meer bij tussentijdse, ik had 85 op mijn rapport voor DW en examen, nu een luttele 50.

marcel

Legacy Member
Fr3nzY zei:
da is nu écht ideaal, als ge dan nog geld krijgt toegestopt man daar droom ik gwn van :p

echt droom-materiaal is da ni ze

zo'n 300 euro per maand, da's rap op ze

Silent Thunder

Legacy Member
marcel zei:
echt droom-materiaal is da ni ze

zo'n 300 euro per maand, da's rap op ze
Ik zit zelfs nog in de wachtperiode, dus krijg nog genen dop :/ Maar ik woon nog bij mijn ouders, dus die zorgen wel da'k niks tekort kom :)

Frey

Legacy Member
marcel zei:
echt droom-materiaal is da ni ze

zo'n 300 euro per maand, da's rap op ze

mja het het dan ook ni op een werkloosheidsuitkering ofzo, gwn da ge genoeg geld toegestopt krijgt om te leve is voldoende :)

[EZ]

Legacy Member
Vandaag tijdens exame: "meester, wa moete wij doen als onze grafiek nie op't blad kan!?" :doh:

Nogmaals beweze da in tetn verloregegaan hersenweefsel zit :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan