Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Argumenteer uzelf!Dillyracer zei:We hebben hier alles op het TNG forum
-complotliefhebbers
-communisten
-mensen die geloven dat mensen afkomstig zijn van Aliens
-mensen met een fetish voor de vraag, hoe oud ben je ?
etc etc
)Ik ben Borat gaan zien in de cinema gisteren, gieren!Fr3nzY zei:terjust cars gezien, tof filmke![]()

Silent Thunder zei:Ik ben Borat gaan zien in de cinema gisteren, gieren!![]()


