Anoniem04
Legacy Member
sluysen zei:en toch ga ik hem koppengeen ps3 voor mij (voorlopig toch nt, mss als hij 300€ zou kosten fzo)
Wie geeft er nu 250 euro aan een console om dan voetbal ermee te spelen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sluysen zei:en toch ga ik hem koppengeen ps3 voor mij (voorlopig toch nt, mss als hij 300€ zou kosten fzo)

Dillyracer zei:Wie geeft er nu 250 euro aan een console om dan voetbal ermee te spelen![]()
Dillyracer zei:Wie geeft er nu 250 euro aan een console om dan voetbal ermee te spelen![]()

sluysen zei:you know what I mean
wie geeft er nu 600€ aan een console?...

Weet'k ook zijn, een vriendin van mijn ma woont daar, toch toevallig nie aan de kerk?Stancke zei:Haar vriend bouwt ook een huis in Kalken
Btw,straks komt men poepie![]()

), PS, sites make, filmkes zien, . . .Dillyracer zei:Het ging eigelijk over dat koppen
PS2 kostte in de tijd ook zoveel ongeveer, die heeft ook massa's verkocht...
) site staat eindelijk online: http://users.telenet.be/pimp/ez_himself/
(PC specs, Xfire, ...)
)[EZ];7916936 zei:Voila ze, mijn langverwachte () site staat eindelijk online: http://users.telenet.be/pimp/ez_himself/
't Is een soort van homepage, een soort van portfolio en der staan links naar allerlei dingen die bij de meesten in hun sig staan(PC specs, Xfire, ...)
Het TRC forum is terug online he btw, blijkbaar zijn der nie veel die da al weten (aan de posts te zien)

Ja, idd, maja, ge moet erges beginnen eScip zei:sma basis eh![]()

fysiek: jawhoopie zei:gij zijt maar 15 jaar?
kdacht 16 a 17

[EZ];7916936 zei:Voila ze, mijn langverwachte () site staat eindelijk online: http://users.telenet.be/pimp/ez_himself/
't Is een soort van homepage, een soort van portfolio en der staan links naar allerlei dingen die bij de meesten in hun sig staan(PC specs, Xfire, ...)
Het TRC forum is terug online he btw, blijkbaar zijn der nie veel die da al weten (aan de posts te zien)
Nee, 'k bedoelde gewoon da'k in mijn hoofd volwassen benScip zei:verstand = porno bij u ofzo?
