Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
sluysen zei:
en toch ga ik hem koppen :tongue: geen ps3 voor mij (voorlopig toch nt, mss als hij 300€ zou kosten fzo)

Wie geeft er nu 250 euro aan een console om dan voetbal ermee te spelen :wtf:

Schummi88

Legacy Member
Dillyracer zei:
Wie geeft er nu 250 euro aan een console om dan voetbal ermee te spelen :wtf:

Aan de verkoopcijfers van voetbalgames en dergelijke zeer veel gamers

Private_BE

Legacy Member
Voor TRC'ers alleen, wie nog een RS.com accountje nodig heeft zegt het maar (heb pas 1 gekocht)

PM me of vraag op msn :)

Anoniem04

Legacy Member
sluysen zei:
you know what I mean :)

wie geeft er nu 600€ aan een console?...

Het ging eigelijk over dat koppen :unsure:

PS2 kostte in de tijd ook zoveel ongeveer, die heeft ook massa's verkocht...

[EZ]

Legacy Member
Stancke zei:
Haar vriend bouwt ook een huis in Kalken :D


Btw,straks komt men poepie:love:
Weet'k ook zijn, een vriendin van mijn ma woont daar, toch toevallig nie aan de kerk?



En ik ga mij eerst ne laptop kope, same me broer, dus PS3 / PC upgrade zal der nie direct inzitte, 'k ga gwn alle PS2 games opkopen wanneer de PS3 uitkomt en de PS2-games dus bijna niemeer verkope :p

Laptop zal ongeveer eveslecht als PC zijn btw, ma 't is eiglijk meer voor Office, MSN (mijn broer is genen gamer maar een breezah :p), PS, sites make, filmkes zien, . . .

DaCrashOveride

Legacy Member
Dillyracer zei:
Het ging eigelijk over dat koppen :unsure:

PS2 kostte in de tijd ook zoveel ongeveer, die heeft ook massa's verkocht...

idd ik heb hem ook int begin gekocht. Daar haddek derna (en nu nog altij) veel spijt van. PS3 koop ik wel als hij wa zakt en Wii mss na feestdagen (tenzij x360 zakt)

[EZ]

Legacy Member
Voila ze, mijn langverwachte ( :unsure: ) site staat eindelijk online: http://users.telenet.be/pimp/ez_himself/

't Is een soort van homepage, een soort van portfolio en der staan links naar allerlei dingen die bij de meesten in hun sig staan :p (PC specs, Xfire, ...)


Het TRC forum is terug online he btw, blijkbaar zijn der nie veel die da al weten (aan de posts te zien :p)

whoopie

Legacy Member
[EZ];7916936 zei:
Voila ze, mijn langverwachte ( :unsure: ) site staat eindelijk online: http://users.telenet.be/pimp/ez_himself/

't Is een soort van homepage, een soort van portfolio en der staan links naar allerlei dingen die bij de meesten in hun sig staan :p (PC specs, Xfire, ...)


Het TRC forum is terug online he btw, blijkbaar zijn der nie veel die da al weten (aan de posts te zien :p)

gij zijt maar 15 jaar? :p

kdacht 16 a 17

[EZ]

Legacy Member
Scip zei:
Ja, idd, maja, ge moet erges beginnen e :p
'k Heb nu site gemaakt voor ne maat van mij (hij's amateur producer), waar ge wa info en gratis tracks van hem kunt vinde, en die's wel sjieker, met achtergrond, JS rollover buttons, en sjieker design...


whoopie zei:
gij zijt maar 15 jaar? :p

kdacht 16 a 17
fysiek: ja
qua verstand: 18+ :D

sluysen

Legacy Member
[EZ];7916936 zei:
Voila ze, mijn langverwachte ( :unsure: ) site staat eindelijk online: http://users.telenet.be/pimp/ez_himself/

't Is een soort van homepage, een soort van portfolio en der staan links naar allerlei dingen die bij de meesten in hun sig staan :p (PC specs, Xfire, ...)


Het TRC forum is terug online he btw, blijkbaar zijn der nie veel die da al weten (aan de posts te zien :p)


ik geraak er allesinds nog steeds niet op
ofwel gebruik ik weer de verkeerde link...
http://www.trc.pc-helpforum.be/Forum/index.php
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan