[EZ]
Legacy Member
Touché :applause:BrAiNpAiN zei:Can't blame people for bad taste
. . .
EDIT:
Vanavond Taxi 2 op Kanaal 2

'k Ben nie voor da Frans geratel, ma de films van Luc Besson zijn een uitzondering

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Touché :applause:BrAiNpAiN zei:Can't blame people for bad taste
. . .


[EZ];7908990 zei:Touché :applause:
EDIT:
Vanavond Taxi 2 op Kanaal 2
'k Ben nie voor da Frans geratel, ma de films van Luc Besson zijn een uitzondering![]()

Merci zenne voor die infraction ik gaf enkel antwoorden op enkele vragen... En bevestigde enkele dingen.. Als dat tegenwoordig al niet meer mag!SSMT zei:Dear DaCrashOveride,
You have received an infraction at Telenet Games Forum.
[post]7902515[/post]
Reason: [BS] Offtopic #1
-------
OFF-TOPIC
-------
This infraction is worth 2 point(s) and may result in restricted access until it expires. Serious infractions will never expire.
All the best,
Telenet Games Forum
Stancke zei:azlige recepetie opt school!!!! Solange ftw!

'k Heb binnekort ook den DVD-box, alle 3 dusDaCrashOveride zei:Heb alle taxis en ze zijn machtige films!
Mijn 1ste infraction voor nix en al is drekt geantwoord, wa denkt dien wel:
Merci zenne voor die infraction ik gaf enkel antwoorden op enkele vragen... En bevestigde enkele dingen.. Als dat tegenwoordig al niet meer mag!
(gelukkig zonder die crappy Hollywood-remake)Ook voorgehad, 'k gaf gewoon comment op een item en ineens infractionDillyracer zei:op Buy en Sell geven ze graag infractions...

Sergiow zei:hangt af van de moderators
ik heb nog nooit een infraction gegeven![]()

.
)Private_BE zei:Nailpin is bij ons op school geweest vandaag.
Khad medelijden met die mannen vond die school tour (bij ons toch) wel volgens mij onder hun niveau.
Er was +- 100 man van alle 6 jaren daar.
Goed vond ik ze wel, live zingen ze ook zeer goed. (alle ik denk toch dat het live was)

² ook gezien voor de 5de keer ofzo[EZ];7911288 zei:Nog mense naar Taxi 2 gezien?
Die achtervolging in Parijs was echt zalig
En al die flikken op nen hoop
Enkel die vleugels ware té, want in die film zit bijna geen CGI, en hij's redelijk realistisch (op de snelheden na misschien), ma dan krijgt diene auto vleugels
![]()
die auto is echt geschift