Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[EZ]

Legacy Member
BrAiNpAiN zei:
Can't blame people for bad taste :D
. . .
Touché :applause:


EDIT:
Vanavond Taxi 2 op Kanaal 2 :)
'k Ben nie voor da Frans geratel, ma de films van Luc Besson zijn een uitzondering :D

sluysen

Legacy Member
[EZ];7908990 zei:
Touché :applause:


EDIT:
Vanavond Taxi 2 op Kanaal 2 :)
'k Ben nie voor da Frans geratel, ma de films van Luc Besson zijn een uitzondering :D

zalige film :D


wtf is er mis met trc forum?

DaCrashOveride

Legacy Member
Heb alle taxis en ze zijn machtige films!




Mijn 1ste infraction voor nix en al is drekt geantwoord, wa denkt dien wel:
SSMT zei:
Dear DaCrashOveride,

You have received an infraction at Telenet Games Forum.

[post]7902515[/post]

Reason: [BS] Offtopic #1
-------
OFF-TOPIC
-------

This infraction is worth 2 point(s) and may result in restricted access until it expires. Serious infractions will never expire.

All the best,
Telenet Games Forum
Merci zenne voor die infraction ik gaf enkel antwoorden op enkele vragen... En bevestigde enkele dingen.. Als dat tegenwoordig al niet meer mag!

Frey

Legacy Member
klaag er maar niet te veel over, straks krijgen we nog een infraction voor het bemoeien met een mod's beslissing... :sop:

[EZ]

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Heb alle taxis en ze zijn machtige films!




Mijn 1ste infraction voor nix en al is drekt geantwoord, wa denkt dien wel:

Merci zenne voor die infraction ik gaf enkel antwoorden op enkele vragen... En bevestigde enkele dingen.. Als dat tegenwoordig al niet meer mag!
'k Heb binnekort ook den DVD-box, alle 3 dus :D (gelukkig zonder die crappy Hollywood-remake)

En 'k heb ook al nen infraction gehad voor "offtopic-gedrag" op b&s omda'k mijn thread uit het oog verloren was, iemand had dan geboden, 'k had gepost da'k akkoord ging, en hij poste dan da hij het al had gekocht, dus ik poste "ok, dan geen deal", en da's dus offtopic :ironic:

Private_BE

Legacy Member
Nailpin is bij ons op school geweest vandaag.

Khad medelijden met die mannen vond die school tour (bij ons toch) wel volgens mij onder hun niveau.

Er was +- 100 man van alle 6 jaren daar :s.

Goed vond ik ze wel, live zingen ze ook zeer goed. (alle ik denk toch dat het live was :))

Schummi88

Legacy Member
Private_BE zei:
Nailpin is bij ons op school geweest vandaag.

Khad medelijden met die mannen vond die school tour (bij ons toch) wel volgens mij onder hun niveau.

Er was +- 100 man van alle 6 jaren daar :s.

Goed vond ik ze wel, live zingen ze ook zeer goed. (alle ik denk toch dat het live was :))

Khad het 's morgens gehoord op Studio Brussel dat ze gingen optreden op een school. Precies de school waar de Private zit :p

[EZ]

Legacy Member
Nog mense naar Taxi 2 gezien?
Die achtervolging in Parijs was echt zalig :love:
En al die flikken op nen hoop :rofl:

Enkel die vleugels ware té, want in die film zit bijna geen CGI, en hij's redelijk realistisch (op de snelheden na misschien :p), ma dan krijgt diene auto vleugels :eek::wtf:

128MB

Legacy Member
[EZ];7911288 zei:
Nog mense naar Taxi 2 gezien?
Die achtervolging in Parijs was echt zalig :love:
En al die flikken op nen hoop :rofl:

Enkel die vleugels ware té, want in die film zit bijna geen CGI, en hij's redelijk realistisch (op de snelheden na misschien :p), ma dan krijgt diene auto vleugels :eek::wtf:
² ook gezien voor de 5de keer ofzo :p die auto is echt geschift
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan