Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Volkswagen Failliet
Ik zou eerst het nieuws eens degelijk volgen ze jongen![]()
[EZ];7904875 zei:Net nu VW hier falliet aan't gaan is, misschien is'm binne 10 jaar véél geld waard
(dan moete we de andere VW-filialen natuurlijk mee naar onder sleuren e)



) bezig dat ik wilde karten.

Silent Thunder zei:VW gaat helemaal ni failliet; ze gaan gewoon de fabriek in België sluiten... Hun arbeiders gaan dus failliet gaan ja
En door momenteel ne VW te kopen maakt ge u dus ni bepaald populair in België![]()


You lucky bastardblackdragon1990 zei:. . .
Maja, paar dagen geleden was mijn ma in de café (wij hebben ne café dus) bezig dat ik wilde karten.
Nu zat er toch wel juist ne man in de café wiens broer kart in competitie
Die belt ff naar zijn broer, die er totaal geen probleem van maakt dat ik wat toerkes doe met zijn competitiekart![]()
What are the odds? 'k Weet wel niet wat voor motor erop ligt, maar ge moogt een gegeven paard niet in de mond kijken![]()

Ze sproken over 2009 dacht'k, dus reken maar op 2010Dillyracer zei:Tzijn hypocrieten die ineens een andere auto gaan kopen omdat ze juist op die moment herstructureren
Fabriek sluit niet, met een beetje geluk mogen ze zelfs den Audi A1 gaan produceren binnen een jaartje![]()


A1 is imo wel lelijk, en vooral den achterkant (net zoals bij den Alfa Brera)Mr Syphon zei:de A1 is toch ni lelijk + de model gingen ze in 2009 uitbrengen dacht ik, dus mogen ze in 2008 der al aan beginnen eh

Schummi88 zei:shit diejen Audi A1 is gatlelijk gwn

BrAiNpAiN zei:uw eigen gat al es bekeke?![]()
![]()

BrAiNpAiN zei:uw eigen gat al es bekeke?![]()
![]()

whoopie zei:vandaag nochtans compliment gekrege dak e lekker kontje eb![]()
, alleen wel niet vandaag 
whoopie zei:vandaag nochtans compliment gekrege dak e lekker kontje eb![]()

BrAiNpAiN zei:Can't blame people for bad taste
ei Schummi, wanneer nog es snookerke btw?
