Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
:love: Xavier :love:


Onder een steen geleeft ofwa? :unsure:
Nooit gehoord dat Dylan z'n ouders een Volkswagen dingens hebben gekocht een tijdje geleden?

[EZ]

Legacy Member
Net nu VW hier falliet aan't gaan is, misschien is'm binne 10 jaar véél geld waard :p

(dan moete we de andere VW-filialen natuurlijk mee naar onder sleuren e :evil: )

Anoniem04

Legacy Member
Volkswagen Failliet :wtf:

Ik zou eerst het nieuws eens degelijk volgen ze jongen :p

Silent Thunder

Legacy Member
VW gaat helemaal ni failliet; ze gaan gewoon de fabriek in België sluiten... Hun arbeiders gaan dus failliet gaan ja :p

En door momenteel ne VW te kopen maakt ge u dus ni bepaald populair in België :p

[EZ]

Legacy Member
Dillyracer zei:
Volkswagen Failliet :wtf:

Ik zou eerst het nieuws eens degelijk volgen ze jongen :p

[EZ];7904875 zei:
Net nu VW hier falliet aan't gaan is, misschien is'm binne 10 jaar véél geld waard :p

(dan moete we de andere VW-filialen natuurlijk mee naar onder sleuren e :evil: )
;)

too short...

Poepoei

Legacy Member
Die fabriek gaat toch nie failliet? Die is gewoon niet rendabel genoeg ;)
Hun fabriek in Mosel is veel nieuwer en daar zijn de werkkrachten een pak goedkoper + bereid langer te werken
Nuja, ze zijn best wel vies gepeerd daar, VW en Audi willen enkel nog verder als de lonen daar omlaag gaan en/of men langer werkt..
Heel spijtig voor die werknemers, maar ze zijn ook geen liefdadigheidsinstelling he :)


Maja, paar dagen geleden was mijn ma in de café (wij hebben ne café dus :p) bezig dat ik wilde karten.
Nu zat er toch wel juist ne man in de café wiens broer kart in competitie :D
Die belt ff naar zijn broer, die er totaal geen probleem van maakt dat ik wat toerkes doe met zijn competitiekart :bow:
What are the odds? 'k Weet wel niet wat voor motor erop ligt, maar ge moogt een gegeven paard niet in de mond kijken :$

Anoniem04

Legacy Member
Silent Thunder zei:
VW gaat helemaal ni failliet; ze gaan gewoon de fabriek in België sluiten... Hun arbeiders gaan dus failliet gaan ja :p

En door momenteel ne VW te kopen maakt ge u dus ni bepaald populair in België :p

Tzijn hypocrieten die ineens een andere auto gaan kopen omdat ze juist op die moment herstructureren ;)

Fabriek sluit niet, met een beetje geluk mogen ze zelfs den Audi A1 gaan produceren binnen een jaartje ;)

[EZ]

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
. . .
Maja, paar dagen geleden was mijn ma in de café (wij hebben ne café dus :p) bezig dat ik wilde karten.
Nu zat er toch wel juist ne man in de café wiens broer kart in competitie :D
Die belt ff naar zijn broer, die er totaal geen probleem van maakt dat ik wat toerkes doe met zijn competitiekart :bow:
What are the odds? 'k Weet wel niet wat voor motor erop ligt, maar ge moogt een gegeven paard niet in de mond kijken :$
You lucky bastard :p


Dillyracer zei:
Tzijn hypocrieten die ineens een andere auto gaan kopen omdat ze juist op die moment herstructureren ;)

Fabriek sluit niet, met een beetje geluk mogen ze zelfs den Audi A1 gaan produceren binnen een jaartje ;)
Ze sproken over 2009 dacht'k, dus reken maar op 2010 :p

Die Audi A1 is trouwes aarslelijk imo :x

Mr Syphon

Legacy Member
de A1 is toch ni lelijk + de model gingen ze in 2009 uitbrengen dacht ik, dus mogen ze in 2008 der al aan beginnen eh

[EZ]

Legacy Member
Mr Syphon zei:
de A1 is toch ni lelijk + de model gingen ze in 2009 uitbrengen dacht ik, dus mogen ze in 2008 der al aan beginnen eh
A1 is imo wel lelijk, en vooral den achterkant (net zoals bij den Alfa Brera)

En van die jaartallen: dunno, 'k dacht da ze in 2009 deraan mochte beginne, ma zo goe heb'k nu ook weeral nie opgelet bij 't nieuws :p

Schummi88

Legacy Member
BrAiNpAiN zei:
Can't blame people for bad taste :D

ei Schummi, wanneer nog es snookerke btw?

euhm, binnenkort nog is een snookerke ofzo met den Tim er nog bij of niet? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan